volgens mij vanaf de 16de week, maar er zijn ook echobureau's die pas vanaf de 17de week dit willen doen
mijn verloskundige zei dat als je heel erg mazzel hebt je het soms al bij 12 weken kan zien. maaaaar dan is het geen 100% garantie. omdat het dan nog zo klein is.
In het begin lijken de geslachten nog heel erg op elkaar. Schaamlippen kunnen dan op ballen lijken (en andersom) en de clitoris is vergroot en lijkt op een piemeltje. Zo vroeg kun je er dus nog geen zekerheid over krijgen...
ja dat weet ik dat zei hij ook. maar als je mazzel hebt en het kindje ligt er goed voor...... maar wat ik al zei en hij dus ook heb je geen 100% zekerheid en kijken ze met 16 weken nog een keer
Maar het is natuurlijk wel leuk als je het voor het grootste deel al zo vroeg kunt weten! Hoe voel je je nu agneta? Erg last van kwaaltjes of juist niet? En krijg je al een buikje?
ik voel me best goed eigenlijk. alleen in de avond ben ik erg misselijk. avondeten sla ik vaak over.....is niet goed ik weet het maar anders komt het er weer uit. je begint het een heel klein beetje te zien. mijn moeder zei het gister ook. hoe is het met jou?
pffff hier last van spotting.. heb er gvd de balen van, zal vanavond wel doorbreken. We gaan wel een huis bezichtigen deze week dus dat is weer positief.. Snap niet waarom het voor sommige mensen zo snel raak is en t bij anderen zo lang duurt.. Oneerlijk verdeeld soms he. Maar dan kijk ik hier en zie ik een heleboel zwangeren dat geeft de burger een beetje moed We zijn met zn allen zo lang bezig geweest..
@ agneta, vervelend dat je niet goed kunt avondeten vanwege de misselijkheid! Hopelijk is het snel over. Met mij gaat het goed Heb afgelopen donderdag onverwachts mijn eisprong gehad. Gezien mijn laatste cycli had ik em een stuk later verwacht. Sowieso valt het me op dat ik sinds de zomer vrij normale cycli heb. En dat met pco! Het gaat de goede kant op @ meisje, he bah meid wat balen! *dikke knuf* hopelijk blijft het bij spotting en ben je wel zwanger! Doe lekker waar je zin in hebt vanavond!
Nee niet zo goed geklust. Zondagavond was de laatste keer en donderdagochtend mijn eisprong. Op goed geluk donderdagavond nog maar eens geklust. Dat was een heel mooi moment trouwens Vriendlief zei "als de baby nu niet met liefde is gemaakt, weet ik het ook niet meer" Vond dat zo'n lieve opmerking! Volgens mij is het eten hier klaar, dus ik kan zo ff niet reageren.. Voor de meiden die ook al eten, eet smakelijk!
Hey Meiden, hoe is het hier? @ Knarboor: van harte gefeliciteerd hoor meid... wij waren vlug weer terug uit het zwembad, die kleine die we mee hadden genomen had niet zoveel zin om te zwemmen, en was heel erg moe... heeft vrijwel de hele tijd gehuild... arm kind. op de terugweg in de auto lag ze bijna te slapen terwijl ze toen we gingen net wakker was...
super nen een beetje regelmaat erin! Ik duim mee Zou eigenlijk wel naar de huisarts willen.. Kijken of alles bij mij en mn vriend goed zit. Ga als de ongi doorbreekt weer tempen dan heb ik wat voor handen maar hoe gaat t verder in zijn werk? En met vergoedingen? Weet iemand dat?
ben nu 11 maanden gestopt met de pil. En ik wacht nog even 1 of 2 tempkaartjes af dus dat is een jaar dan
ja die heb ik niet meer geupdate. Zit nu officieel in ronde 8 (zometeen ronde 9) maar das met gericht klussen. Hou gewoon bij de ha aan dat ik in maart ben gestopt, hij hoeft niet te weten hoe we hebben geklust of niet Maar goed hoop gewoon dat de spotting stopt en dat t als nog goed zit
wij werden ook al geholpen.. en waren in februari pas gestopt met de pil alleen werd ik zwanger toen ik de hulp zou krijgen.. FF een korte reactie want ben nog in antwerpen: Knaboor: GEFELICITEERD!!!!