IK BEN ZWANGER~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! weet het is errug vroeg maar de wekker waren we vergeten uit tezetten dus moest gelijk piessen
We wisten het! Wow echt geweldig!!!! GEFELICITEERD!!!!! Hoe voelt dat nu? Btw... 't klussen is hier gisteren nog gelukt Hopelijk is de buit binnen 'k Zal straks maar weer aan't werk... ben echt de dagen aan't aftellen. Nog 3 dan zit 't er weer op!
@Meisje, als dat zo is zou ik denk ik straks ook naar de HA gaan. 'k Blijf hier ook met 't idee spelen dat 't afgelopen maand mis is gegaan. 'k Had veel afscheiding, voelde 't gewoon lopen, last van m'n borsten, humeurig enzo. En 2 dagen te vroeg ongi wat begon met flinke stolsel enzo.
fijn dat klusse nog gelukt is! maar wel weer rot dat je je zo voelt, ik had deze ronde met clomid ook super hoofdpijn! ik mag nu geen filet american eten jammer maar tis voor het goede doel!
NOD lijst Februari 15: Gaby1986, 9e ronde 24: Dreamer83, 10e ronde 24: Matta1986, 2e ronde 25: Iris84, 1e ronde Maart 10: Nen87, 5e ronde 12: Red88, 5e ronde 22: Suus1987, 11e ronde Zwangeren 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 van een prinsje! 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 2009 van een prinsje! 10 okt: Mac, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 17 juni 2009 van een prinsje! 04 nov: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid, uitgerekend 10 juli 2009 van een prinsesje! 18 nov: Kristel86, 11e ronde ZWANGER, uitgerekend 27 juli 2009 van een prinsesje! 23 nov: Debby86, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 1 augustus 2009 08 dec Bos, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 augustus 2009 12 dec Rose, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 18 augustus 2009 21 dec Stephanie87, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 30 augustus 2009 12 jan Agneta, 4e ronde Clomid ZWANGER, uitgerekend 20 september 2009 14 jan Sterretje08, 8e ronde ZWANGER, uitgerekend 22 september 2009 25 jan Evamariah, 1e ronde Clomid ZWANGER, uitgerekend 1 oktober 2009 02 feb Lovelyjolyn1987, 4e ronde ZWANGER, uitgerekend 12 oktober 2009 25 feb Knarboor, 2e ronde Clomid ZWANGER, uitgerekend 4 november 2009 Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan!
Hoi meiden, GOedemorgen...ik ben hier eigenlijk alleen om Knarboor te feliciteren met haar zwangerschap en ik duim dat je 2 super gezonde kindjes in je buik hebt meid! Ik wist dat het raak zou zijn...! GEFELICITEERD! @ all fijne dag nog....en @ RED ik ga je voor je duimen...nu nog vandaag enmorgen ook en dan is je buit binnen! Liefs Eva
ja ook wel goed eigenlijk...ik kan alleen niet meer uitslapen sinds ik zwanger ben...heb jij daar ook last van? was vannacht al om 4.15 wakker en ben normaal standaard voor zeven uur wakker terwijl ik anders de klok zo rond kon slapen...
gelukkig heb ik dat maar heel even gehad... ik was om half 10 wakker. Ik ben echt stom geweest! doordat ik gister naar de 9-maanden beurs ben geweest enz ben ik vergeten boodschappen te doen. Er is niet eens brood in huis ofzow... Stom stom stom... Ik ga maar eens douchen en daarna aan de schoonmaak. Mannetje heeft gecarnavald dus die verwacht ik voorlopig nog niet wakker.
goedemorgen ik kan ook niet meer uitslapen doe me best maar lukt niet haha oh debbie wij hebben ook geen brood! gaan jullie nog iets leuks doen vandaag?
wow 60 mijn pa werd vorig jaar 60 toen hebben we hem en mijn ma een vakantie naar portugal cadeau gedaan