ik ga proberen om mee te praten....maar niet nu ik moet naar de optocht..hahah...even frisse lucht en over de kz die gaat er komen maar wanneer dat hoor ik 6 maart...... ik kom straks nog kletsen fijne zondag!
@ Miracle: mocht het dit keer weer fout gaan tijdens het bezoek aan de tandarts, vraag dan of ze je door willen verwijzen naar een angsttandarts... die nemen de tijd voor je en zijn er ook om je te kalmeren... @ Agneta: Ja zou het hihi.... heb jij een opleiding gevolgd? en hoelang werk je al als TA?
@ Lynn: veel plezier bij de optocht wij gaan toch ook maar denk ik... hij begint over een half uur maar we gaan pas om 2 uur, staan dan bijna bij het eindpunt...
ik werk nu 7 jaar als tandartsass heb werken en leren gedaan. heel leuk maar misschien ga ik na me verlof stoppen. en jij?
@ Agneta: ik werk nu pas 3 kwart jaar als tandartsassistente... heb geen opleiding gevolgd, ben intern opgeleid... werk nu ook 4 dagen (maak wel 38 uur in die dagen) en ga na mijn verlof voor 2 dagen terug... wat wil je na je verlof gaan doen? en vind je het niet meer leuk of kan je niet minder gaan werken? zit je echt aan de stoel of doe je ook balie?
meiden die naar de optocht gaan have fun... ik ga ook ervandoor...ga ff eten en dan zo naar mijn ouders...
@ Bos: Thanx jij ook een fijne dag verder... @ All: ik ben er ook vandoor... lig hier nog onder mijn dekentjes op de bank, maar als we naar de optocht gaan moet ik me toch maar eens geen opfrissen... tot vanavond... toedels...
ik weet nog niet wat ik wil gaan doen na me verlof. misschien hetzelfde als mijn zus en moeder in de zorg. ik zou misschien ook wel 2 dagen kunnen gaan werken maar we hebben een kleine praktijk en ik zou hetniet leuk vinden om mijn plekkie te moeten delen met een andere meid. maar ach dat zien we wel. ik heb een hele relaxte baas dus daar komen we wel uit.
hoooiii allemmaaal! hier is alles goed, heb al ongesteldheids krampen gevoeld, maar dat is logisch want we hebben deze hele maand niet geklust :s...zoveeel is lief weggeweest en zo moe wordt hij van zijn werk. Deze maand heeft hij beloofd het anders te doen en zich mmm hoe zei hij dat sexier op te stellen..hahaha.. Lief toch! @knarboor JEeejjj gefeliciteeerd..! @Kristel niet te veel kopen he...hahaha.. Heb je die washandjes met die beesten gezichtjs gekocht? @redd hoop dat je lekker geklust hebt en dat het blijft hangen! @babystoel.. Ik vind de nuna ook niet zo mooi, maar de stokke kinderwagen wel en de bloomFresco vind ik ook prachtig! @lynn hoe gaat alles? lekker carnavallen! hoe gaat het verder met iedereeen? ik denk dat het weer tijd wordt voor 1 van mijn felbegeerde vragenlijstjes.!
hier komt hij! Hoe oud ben je? welke regio woon je? studeer of werk je? ben je getrouwd? wonen jullie samen? hoe lang zijn jullie al samen? heb je huisdieren? wat zijnb je hobby's? wat zijn je sporten? Hoe lang zijn jullie al bezig voor een beeb? weten jullie de namen al voor jullie beeb?
Hoe oud ben je? ik wordt 12 april.. 23 jaar!!! welke regio woon je? in Drenthe, hoop snel in Friesland. studeer of werk je? Ik studeer voor onderwijsassistent en ben als het goed is over 5 maanden klaar. ben je getrouwd? nee, maar ik hoop wel gevraagd te worden, wonen jullie samen? ja, 15 juli alweer 2 jaar. hoe lang zijn jullie al samen? vanaf 21 mei 2004, dus bijna 5 jaar. heb je huisdieren? 2 vissen, dopper en pip en 2 lieve katten Polo en Meza. wat zijn je hobby's? winkelen, zwemmen, knutselen, singstarren.. wat zijn je sporten? ik heb 2 jaar gehonkbald en doe nu al bijna 9 jaar aan softbal en speel 3e klasse! Hoe lang zijn jullie al bezig voor een beeb? dit wordt ronde 3, dus nog niet zo heel lang. weten jullie de namen al voor jullie beeb? voor een jongetje zijn we er uit en voor het meisje nog niet!
@ alle zwangere dames zijn jullie al bezig met de geboortekaartjes? vanaf wanneer zijn jullie of gaan julie kijken voor een babykamer?
ohh ik lees net dat iedereen weg gaat .. wij gaan miss ook zo weg, lief wou nog even naar ermerstrand chalet bekijken zo groot al gewone huizen!
Hoe oud ben je? ik wordt 27 mei 25 jaar waar woon je? in zoetermeer studeer of werk je? Ik werk 4 dagen als tandartsassistente ben je getrouwd? nee wonen jullie samen? ja, al ruim 4 jaar hoe lang zijn jullie al samen? vanaf 8 december 2001 dus 8 jaar. heb je huisdieren? 2 honden mexi en joey en 3 katten pesca yuca en coba en een aanloopkat itza wat zijn je hobby's? paardrijden met de honden wandelen en sinds kort hardlopen Hoe lang zijn jullie al bezig voor een beeb? we hebben er 16 rondes over gedaan weten jullie de namen al voor jullie beeb? voor een meisje hebben we een paar suggesties maar voor een jongen nog niet. _________________
Hoi allemaal. Net als Lynn probeer ik nog regelmatig mee te lezen. Super om te lezen dat er steeds meer zwangere bij komen! Knarboor, van harte! Sommige van jullie zullen mij niet kennen, dit omdat ik al een tijd niet meer schrijf op dit topic. Ik had ook regelmatig het idee dat er niemand zat te wachten op een reactie van mij, omdat het vooral ging over zwanger worden en ik die periode nu een tijdje voorbij ben. Toch vind ik het wel leuk om af en toe nog mee te kletsen, dus probeer ik het nog eens bij deze... Hoe oud ben je? 23, 14 mei ben ik jarig Welke regio woon je? Gelderland, vlakbij Arnhem Studeer of werk je? ik heb de pabo afgerond en hoop eind maart af te studeren als docent tweede graads voor Nederlands Ben je getrouwd? nee, je moet allle leuke dingen een beetje verdelen over het leven... Wonen jullie samen? ja, 3 jaar nu. Hoe lang zijn jullie al samen? vanaf 3 juni 1999, van de zomer dus alweer 10 jaar! Heb je huisdieren? een Bordeauxdog, eigenlijk is zij ons eerste kindje Wat zijn je hobby's? de hond, shoppen en theeleuten met vriendinnen. Wat zijn je sporten? heb gehandbald tot vorig jaar. Had er toen geen plezier meer in. Hoe lang zijn jullie al bezig voor een beeb? de eerste ronde met Clomid was het raak. We hebben er uiteindelijk 10 maanden over gedaan. Weten jullie de namen al voor jullie beeb? het wordt een jongetje en we zijn nog aan het twijfelen tussen twee namen...