@ Agneta: ze heeft de paarden ook nog eens aan huis staan (Boerderij) dus ga daar altijd gezellig buurten en dan de paardjes doen lekker in de zon in de wei rijden in de zomer... kijk er nu al weer naar uit
ja je mag gewoon paardrijden en als het niet meer kan kan je altijd iets anders doen. vroeger wilde ik altijd een paard maar heb er nooit een gekregen. het is ook best wel duur. misschien in de toekomst als ik een dochter krijg gaat ze in ieder geval op paardrijden haha.
ben ik ook weer.... ik vind het 2e kamertje het mooist suhe...je moet wel uitkijken met je bekken net als dreamer zegt....en dat je nu meer last heb komt door een hormoon dat duurt zo ongv 10 dagen en dan word het weer minder....maar ik weet er alles van met de bi die ik heb.... spaarloon en paardrijden weet ik niets van.... wel over de kosten van de baby...wij zijn ongv bij elkaar tot nu toe 10000 euro kwijt....maar ik heb wel een duren smaak...sorry.... en suhe wat een gave muur heb jij zeg....
Ja je hebt zelfs paarden van 100 duizend dollar (sweet 16 ) Echt mega duur! Wat kost een normaal paard in Nederland dan? Ik heb daar echt geen verstand van. En voor de tandartsassistentes: oma gaat dit jaar nog naar de tandarts hoor! Voordat we met KID beginnen wil ik weten hoe het met mn gebit staat Na 8 jaar ga ik er toch maar is aan geloven, al vind ik t doodeng
Haha, ja zolang het gaat mag je gewoon paardrijden... Gelukkig hihi... ik heb ook al tegen mijn vriend gezegd: als ons kindje van paarden houdt dan krijgt hij/zij een minishetje die kan ik dan waarschijnlijk gewoon op de boerderij in de wei zetten kunnen de kids van die vriendin van mij er ook mee rondsjouwen hihi...
@ Dreamer: goede stap die je gaat zetten! wat ik vandaag ook al tegen (uhmmm wie was het ook alweer?) zei, mocht het niet lukken bij de gewone TA vraag dan om een verwijzing naar een angsttandarts, die weet raad met je angst en neemt de tijd voor je... enne nooit vergeten dat je echt de enige niet bent die bang is voor de TA (er zijn er meer wel als niet bang)
'k Zou 't ook geweldig vinden als m'n kids op paardrijden zouden willen. Wij hadden een shetlander thuis. Als wij ooit een vrijstaandhuisje hebben met een beetje grond, dan komt er ook een shetlander. Ik wil denk ik 't 1e kamertje en m'n man de 2e... haha dat wordt kiezen of 2 aanschaffen
@steph dat i stofff! owh jammer.. tis een mooi pittig beestje met fratsen! hahaha..dikke lol met haar gehad, ben er ook vaak vanaf gedondert.. vallen en opstaan.. hoort er bij! wou ook altijd een eigen paard.. wij hopen in de toekomst een boerderijtje te kunnen kopen met een mooi stukje grond! kan daar mijn paardje staan, een belg (vind lief zo mooi) en een a pony voor ons kindje! goed sparen dus! hehehe @dreamer klopt bedragen kloppen ook niet.. ach ik weet het niet, we moeten toch nog even uitzoeken of het wat is.... wat zeg jij? doen of niet doen? @redd vind de tweede leuk! houd wel van 2 kleuren. vind witte kamers ook wel leuk, maar ga toch liever voor iets aparts... vind queen ann style lvoor een meisje super en voor een jonge een lekkere stoere robuuste kamer! wie van de zwangere heeft een schommelstoel of gaat er 1 aanschaffen?
Ik ga ook naar een angsttandarts (loopt mn man ook bij) dus dat scheelt. En zij weet ook al van mn probleem. Ik loop al jaren met een gat in mn verstandskies (zijkant is gewoon weg, afgebroken) Maar daarvoor moet je meestal naar t ziekenhuis om m uit te laten snijden en dat wil ik dus niet! Ze mag m zo van me trekken, maar ik wil echt niet naar t ziekenhuis. Maar betaal al wel al die jaren voor mn tandartsverzekering, dus wil er nu wel is wat voor terug krijgen En aangezien je geen foto's mag maken als je zwanger bent (en dat staat gepland voor eind dit jaar natuurlijk 8) ) moet ik voor die tijd geweest zijn.
Wij willen beiden ook geen hele witte kamer en er ook niet teveel geld aan uit geven. De muren van de babykamer worden wit, dus ik denk dat 't 1e kamertje er dan ook 't mooiste in uit komt... of niet? Ik ben ook al 3 jr niet naar de tandarts geweest Moet ook maar 's.
@ Matta: dat is ook altijd mijn droom geweest en met een beetje geluk in de staatsloterij oid komt er ooit nog een boerderijtje die zijn hier in de buurt voor iemand met een normale baan namelijk onbetaalbaar... ik zie mezelf en die vriendin straks al gaan, wij voorop met de paarden en 3 van die kleine meisjes op ponytjes achter ons aan hahaha geweldig
Bij witte muren kan je geen vanille meubels doen, dan krijg je een vies effect. Of je moet vanille muren doen, dan kan de 2e wel. Ik ben ook eten en dan weg, dus dames, fijne avond
@ Dreamer: eetse en fijne avond Bah zit me hier nu al op te vreten dat ik morgen alweer moet gaan werken... waarom zijn die 2 dagen weekend altijd zo snel voorbij en duren 2 dagen een eeuwigheid als je moet werken... nu gaan we ook nog eens verhuizen met de praktijk aankomende week (praktijk wordt 5x zo groot als nu) en daar heb ik ff geen fut voor... maja we gaan ons best doen...
Fijne Avond Red @ Lynn: Ik had de foto;s van het kamertje al gezien op hyves... maar wat een mooi kamertje het schiet op zo voor jou, over een paar weekjes ligt jullie mannetje lekker in zijn bedje