Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lovelyjolyn1987

lovelyjolyn1987 Bekend lid

Dec 3, 2008
    513
    0
    0
    Heb ook ff lijstje ingevuld..

Hoe oud ben je?
    22
    Welke regio woon je?
    Overijssel
    Studeer of werk je?
    Werk bij achmea
    Ben je getrouwd?
    Ja, 20 juni 2008
    Wonen jullie samen?
    Ja, nu 2,5 jaar
    Hoelang zijn jullie samen?
    3 jaar
    Heb je huisdieren?
    Ja, een kat
    Wat zijn je hobby's?
    Zwangerschapsosgina, shoppen
    Wat zijn je sporten?
    Niks
    Hoelang zijn jullie bezig geweest?
    De vierde maand was het raak!
    Weten jullie al namen voor de beeb?
    Ja, voor beide

2. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik heb een cursus perfect Nederlands, heeft dus niets te maken met babytjes hihihi... maar wel erg leerzaam! :)

Ik moet nog ff bellen voor zwangerschapsyoga. :)
    straks tussen 16.00 en 17.00uur maar ff bellen. :) :) :)

3. Miracle89

Miracle89 Actief lid

Feb 15, 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    ik doe ook maar even snel lijstje

Hoe oud ben je?
    19
    Welke regio woon je?
    Zuid Holland
    Studeer of werk je?
    Studeer
    Ben je getrouwd?
    Nee
    Wonen jullie samen?
    Ja
    Hoelang zijn jullie samen?
    Anderhalf jaar
    Heb je huisdieren?
    Ja een poesje ( 6 maanden )
    Wat zijn je hobby's?
    Voetballen, Shoppen
    Wat zijn je sporten?
    Voetbal
    Hoelang zijn jullie bezig geweest?
    Is de 1e Ronde
    Weten jullie al namen voor de beeb?
    Ja voor allebij een heleboel

4. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Hey allemaal,

Er is alweer druk gekletst hier zie ik! Ik ben er nog ff snel want over een half uur moet ik op de fiets naar mijn werk.

*begin klaagzang*

Pfff k heb het ff zo gehad! Heb allemaal huiswerk opgekregen wat vrijdag ingeleverd moet worden voor 12 u, dus ik heb ook niet nog eens de middag ervoor. En nu werk ik vanavond, morgen van 8 tot half 3, woensdagochtend naar school, donderdagochtend werken en vrijdagochtend weer school. Ik weet gewoon niet waar ik de tijd vandaan moet halen om al die verslagen te maken! En nu begint vriendlief ook nog eens te zeuren dat ik de afwas niet doe. Ja duhh, ik ben veel te druk! Hij is de laatste tijd zo lelijk en kortaf. Weet niet goed wat ik met hem aan moet. Heb hem al vaker gezegd dat ik het niet leuk vind. Als hij mij niet begrijpt, zegt hij "wat lul je?" in plaats van "wat bedoel je?" Gewoon van die kleine dingen waardoor ik helemaal geen waardering voel. Maar als ik er met hem over praat zegt hij dat er niks aan de hand is en dat hij zal veranderen bla bla bla... Hij hoeft niet te veranderen, hij moet gewoon normaal doen. En de hond is ook lekker aan het puberen. Als ik zeg 'in je mand' gaat hij er doorheen. Zo van 'ik ben er toch even in geweest'? En ook 'blijf' lijkt hij niet meer te horen. Ik weet dat we consequent moeten zijn, maar het is elke dag weer een strijd tussen dat eigenwijze monster en mij. En mijn vriend blijft gewoon zitten achter zijn laptop. DIe doet net alsof hij niet doorheeft dat de hond niet luistert, of dat de katten liggen te stoeien op de bank (dat wil ik niet ivm halen van hun nagels)

Kortom: WHAAAAAAAAAAAAA!

*einde klaagzang*

Sorry, die opgehoopte frustratie moest ik écht ff kwijt...

5. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Ik ga ook gelijk maar weer afsluiten. NOg ff opfrissen voor ik ga werken.

Doeeg!

6. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @nen: geeft niet hoor...gooi al je frustratie er maar uit...kan best opluchten soms.. ik heb het hele huis gestofzuigd.. ga nu maar ff dweilen

*bos veegt het zweet van haar voorhoofd en neemt nog maar een lekkere slok dubbelfriss*

kom zo weer kletsen

7. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Wat balen zeg Nen... je weet ik ken het helemaal. Ik probeer mezelf voor te houden dat het wel weer over waait, dat het een periode is. dat geloof ik ook wel hoor.... T moet gewoon weer mooi weer worden dan klaren ze weer helemaal op!

Ik heb net zwangerschapsyoga geregeld. 7 april is m'n eerste les!

8. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    zo ook weer gedweild...wc's geboend en de trap afgenomen...zo nog ff konijnen doen dan heb ik wel weer genoeg gedaan voor vandaag (en nog koken natuurlijk)

voor de nieuwschierige onder ons...nieuwe buikfoto staat in mijn album (let niet op die knobbel in mijn zij dat is mijn heupbot :oops: )

9. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

Sep 9, 2008
    2,622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    even gauw mijn lijstje..
    Heb het zo druk de laatste tijd.. maar woensdag ben ik weer eens een keer vrij dus dan heb ik meer tijd om te reageren :p

hier is mijn lijstje alvast:
    Hoe oud ben je? 21 word 2 juli 22
    welke regio woon je? Noord brabant!! in Cuijk
    studeer of werk je? Ik werk op buitenschoolse opvang en als inval op een kinderdagverblijf
    ben je getrouwd? nog niet !! gaan we 6 augustus doen :D
    wonen jullie samen? Ja :D al anderhalf jaar :p
    hoe lang zijn jullie al samen? in juni 3 jaar
    heb je huisdieren? ja 2 honden benji en daisy.. en een aquarium met visjes
    wat zijn je hobby's? sims en winkelen :p
    wat zijn je sporten? fitness
    Hoe lang zijn jullie al bezig voor een beeb? sinds vorig jaar februari.. 1 jaar dus alweer.. pfffff
    weten jullie de namen al voor jullie beeb? Ja :D willen de kinderen alleen 2 namen geven en weten de 2de meisjesnaam niet

10. knarboor

knarboor Fanatiek lid

Apr 21, 2008
    1,201
    0
    0
    en wat staat er bij jullie op het menu meiden

11. agneta

agneta Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    2,066
    0
    0
    zoetermeer
    ik ga kip tandoori maken.
    alleen word ik al misselijk als ik er aan denk.

12. knarboor

knarboor Fanatiek lid

Apr 21, 2008
    1,201
    0
    0
    wij witlof ham kaas maar hier idd ook bijhet idee al

ik zie geen bruine slijmn meer trouwens maar maakt me erg onzeker

13. agneta

agneta Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    2,066
    0
    0
    zoetermeer
    knarboor dat hoeft niet dat bruine slijm is oud bloed dat geeft niet pas als het veel helder rood bloed is en je erge krampen hebt is het erg.

14. knarboor

knarboor Fanatiek lid

Apr 21, 2008
    1,201
    0
    0
    bedankt voor het gerust stellen!

15. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    hier staat er aardappel idee met hamburger en erwten met wortelen op het menu....

16. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Hee dames, ik heb net spinazie en hamburger gehad.

@All, mijn mannetje is verder helemaal niet agressief ofzo hoor! 't Is over 't algemeen een lieve en sociale kerel en niet zo snel boos te krijgen. Alleen als je een keer te ver gaat, dan ga je ook echt te ver. Dit keer kon ik er niet veel aan doen, hij had gewoon z'n dag niet. Hij snapt zelf ook niet hoe 't kon gebeuren en hij had het zelf eerst niet eens door. Hij heeft mij er wel van verzekerd dat hij mij never nooit niet zal slaan... das in elk geval een opluchting!
    Hij heeft wel 1000x z'n excuses aangeboden en gevraagd of ik nog wel van m'n hou.
    Hij is nu de deur aan't plamuren ;)

@Jolyn en Agneta, ik ben hier ook niet een van de slankste. Qua BMI zit ik nog wel goed, ergens tussen de 23 en 24, maar 'k wil eigenlijk wel een kilo of 6 kwijt. Maarre gewoon een bikini of tankini aan doen hoor!

@Nen, af en toe moet je even je frustratie kwijt! Jammer dat je vriend je dan niet begrijpt.

@Debby, jammer dat 't weer mis ging. Drinkt Daan veel?

@Knarboor, das wel schrikken! Maar zolang je geen helder rood bloed hebt en buikpijn hoef je je geen zorgen te maken. Anders een verloskundige bellen.

@All... ben de rest even kwijt. Sorry!

17. agneta

agneta Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    2,066
    0
    0
    zoetermeer
    @red gelukkig dat ie anders niet zo is maar het moet toch vanzelfsprekend zijn dat ie jou nooit zal slaan!? hoeft het ook geen opluchting te zijn.

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Kristel: helaas, moeten we zelf alles inrichten in de nieuwe praktijk...
    en dat is heel wat (lees de nieuwe praktijk is 500m2 en 5 keer zo groot als de oude praktijk)
    Tjee, je buikje gaat de goede kant op :D hihi...
    enne nu is dat schoppen nog leuk, als ze straks wat groter is ben je blij als ze zich een keer rustig houdt haha

@ Broeken: die van mij gingen ook niet meer dicht met 8 weken...

@ Ryanne: je zal het wel niet meer lezen, mare fijne vakantie :D

@ Agneta en Jolyn: ik ben ook op zoek naar een tankini dat is een bikini met een spaghettitruitje zeg maar
    ipv een bh model :p snapje... en dan is meestal het gedeelte over je buik wel van gaasstructuur...
    beschermd je buik wel tegen de zon... bij de wehkamp hebben ze goedkope :D

@ Bos: thanx voor het complimentje over mijn banner :D
    enne verdoving doen ze liever niet als het niet nodig is, dus als je Verstandskies
    niet heel erg ontstoken is oid heb je grote kans dat ze 'm laten zitten,
    of je moet er heel erg last van hebben, maar dan moet je nog verdoofd worden hoor!
    Mooi buikje hoor :D ik heb ook van die uitstekende heupbotten, stoot er zelfs mijn ellebogen regelmatig tegen :S

@ Nen: lucht altijd wel even op he dat klagen :p

@ wat er op het menu staat (stond): Ravioli, lekker makkelijk :p

zal zo even mijn nieuwe buikfoto's van gister uploaden :D

19. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @stephanie: nou ik heb geen zin om nog zes maanden te wachten tot hij er uit gaat hoor als het zo blijft of alleen maar erger worden...kan het niet zonder verdoving? want de onsteking kunnen ze toch niet verdoven dus pijn zal het dan toch wel doen of niet?

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    Zo nieuwe buikfoto;s staan erin :D

@ Bos: als er een ontsteking onder zit kan het ook zijn dat ze 'm niet willen trekken door een acute ontsteking, en dan ligt het er ook nog eens aan hoe hij ervoor ligt, is het boven of onder? bij een verstandskies is het allemaal wat gecompliceerder als bij een gewone tand of kies...

Share This Page