@Agneta, dat klopt hoor maar 'k had gewoon even een bevestiging nodig. De deur was nl. t eerst wat hij tegen kwam toen hij kwaad weg wilde lopen en 'k vroeg 'm wat hij had gedaan als ik daar had gestaan. Maar 't ging allemaal zo snel, 'k had 'm ook niet tegen kunnen houden. Maar hij houdt veel te veel van mij om me pijn te doen en hij heeft erorm spijt dat hij mij gekwetst heeft. Als klein kind blijkt hij al dingen stuk gemaakt te hebben uit woede. Hij moest van m'n schoonmoeder wel van haar spullen afblijven en dat deed hij ook altijd. 'k Wil ook niet hebben dat hij dingen stuk maakt maar op zo'n moment kan hij niet logisch nadenken. 'k Hoop dat 't hier bij blijft, is heel lang nu goedgegaan maar gebeurt 't vaker dan zoekt ie er maar hulp bij ofzo. t Is de bedoeling dat we ons huis opknappen en niet slopen @Bos, 'k heb hier ook 18 jr op boerderij gewoond en 'k ben blij dat m'n man geen boer is
@ Bos: Bij ons wordt dat meestal gegeven idd als een Vestandskies acuut onstoken is, maar weet eerlijk gezegd niet hoe of wat tijdens de zwangerschap, lijkt me niet dat antibiotica mag namelijk... misschien kan agneta je meer vertellen...
@Bos, goed idee! Buiten staan nog 2 oude deuren van boven, 'k heb gezegd dat hij die wel stuk mag slaan Misschien moet hij in de winkel de deuren maar even testen voor we nieuwe kopen... 'k Zit er over te denken ook maar eens naar de tandarts te gaan... Wordt ook wel tijd na 3 jaar.
Aha... dat zou mooi zijn bos, als je het voor nu even op kan lossen met een AB kuur... Bah ik heb sinds gisteren een hevig spierpijn gevoel in mijn buik... vandaag vooral net onder mijn borstbeen, het is echt heel vervelend, want bij elke beweging doet het gewoon zeer.... krijg er nu ook nog maagzuur bij heb net 1 paracetamol gepakt maar die helpt helaas niet... durf er niet nog 1 te pakken dus dan maar even door de zure appel heen bijten... Kent iemand dit gevoel?
jee wat een slechte tandartsbezoekers hier allemaal zeg...ben ik dan de enige die trouw twee keer per jaar gaat?
Volgens mij kun je er beter 2 tegelijk innemen. 1 is vaak net te weinig. 't Ging hier nog over ks of gewoon bevallen, als ik 't voor 't kiezen heb ik ga ik wel voor een gewone bevalling hoor! (en 'k heb er toch wel een stuk of wat in levende lijve gezien!)
nee dat gevoel ken ik niet stephanie.. je kan beter een rennie nemen tegen maagzuur...daar mag je er best een paar van per dag....beter als paracetamol. volgens mij helpt paracetamol ook niet voor maagzuur.. je mag 3 paracetamol van 500 gram per dag trouwens..
Ik denk dat ze die nam voor de spierpijn. 'k Ging met m'n ouders altijd 2x per jaar en wil dat nu eigenlijk ook weer oppakken maar moet eerst m'n man zover zien te krijgen en die is bang voor de tandarts.
Naja maagzuur heb ik sinds een paar minuten, daarvoor echt alleen dat spierpijn gevoel... paracetamol heb ik om 18.00 uur 1 van gepakt, en die werkt dus niet, afgelopen nacht heb ik nergens last van gehad, en kijk het dan wel aan, mocht ik het morgenvroeg nog hebben dan neem ik er wel 2 tegelijk in...
Enne rennies heb ik niet in huis maar maagzuur zakt gelukkig alweer wat... hebben jullie mijn nieuwe buikfoto's al gezien?
Mooi buikje zeg! 'k Ga weer even... manlief wil achter de laptop. 'k Ga baby te huur nog even kijken, had ik opgenomen. Tot later!
@ Red: Hihi baby te huur was wel lachen gisteravond, al vond ik de teambuilding met die ballonnen wel ver gaan...
@stephanie: mijn buikfoto is ook al 13 keer bekeken maar jij bent de enige die hem mooi vind denk ik want ik krijg geen reacties
@ Bos: hihi jammer is dat dan hé, ben je zo trots maja klein beetje extra aandacht geven door er nog een post tegen aan te gooien mag wel toch ik vind het altijd leuk om buikjes te kijken... ik heb allemaal lichte trillinkjes op de plek waar de beeb zit... zou het?
@knaboor: wij eten krokante kipsnitzel, aardappelkroketjes en appelmoes snap wel dat je nu onzeker bent.. hoop dat het niets is! Dat zal wel niet @red: heb er overheen gelezen dan denk ik.. maar wat was er dan gebeurd met je vriend? Pascal slaat mij alleen als ik hem in zijn gezicht slaat.. zegt hij altijd.. @bos: ik ga ook 2 keer per jaar naar de tandarts @suhe: je bent wel een beetje gestoord ja .. het moment na de bevalling lijkt mij heeeel mooi.. @lynn en kristel: wat een mooie buiken allebei.. ik ben zoooooooo jaloers @all: vandaag tot half 4 ongeveer gewerkt.. daarna de slaapkamer helemaal onder handen genomen.. daarna hele huis gestofzogen.. 2 wasmachines gedraaid.. boodschapjes gedaan.. Bij de dure AH want jumbo en liddl waren beide al dicht om half 6.. En dan ga ik zo nog even de vaat opruimen en dweilen vriendlief was de hele dag thuis en die zou slaapkamer doen maar had niks gedaan.. weet ook niet wat die de hele dag gedaan heeft.. maja.. hij heeft me toen straks wel de keuken netjes gemaakt en gekookt..