meiden, ik ga jullie voor vandaag ook weer verlaten... ga lekker op bed liggen... mijn auto staat trouwens bij de garage... duimen jullie mee dat het een beetje meevalt (hij trilt heel erg, de hele auto en als ik harder ga rijden gaat ie harder trillen :S) Tot morgen...
goedenavond dames, mijn eerst werkdag zit er weer op! Kindjes waren erg lief en 2 kleuters hebben me verteld dat ze me lief vinden :d...hihi ..*smelt*... Verder gaat alles hier goed, lief net uitgezwaaid. Hij is opweg naar Den Helder, hij moet op zee werken hij komt donderdagavond weer thuis. ik zie hem dan laat omdat ik zelf moet trainen! Het is nu wachten op mijn ongi...! @kristel lekker eten! @redd mijn lief heeft soms ook wel eens van die buien.. Ik weet niet meer waarom het ging, maar hij was zooo kwaad en sloeg zijn hand tegen de muuur aan, waardoor hij zjn vinger kneusde.. *dddommmm*.. god straft ter plekke... eigen domme schuld.. Had hij maar niet zo belachelijk dom moet doen... Ik ben ook niet een lievertje, als wij ruzie hebben, loop ik richting bus.. @bos ik vind je buikje ook prachtig..! @bikini. Ik ben zelf ook best wel super stevig en draag nog steeds een bikini, omdat alles bij mij in 'proporsie'is.. als ik zwanger ben, ga ik ook lekker rond banjeren in een bikini... @tandarts Ik ben 1,5 jaar niet naar de tandarst geweest, ging voor het eerst naar mijn nieuwe tandarst.. een guus meeus look a like.. helaas was hij er niet.. doorgelopen op een gebroken heup...*dommerik*.. maar ik had een prachtig gebit, hij hoopte dat ik hem zo mooi kon houden tot mijn 70e, dus dat ga ik dan maar doen..haha @bad mijn ouders hadden ook eenbad en ik mis het zoooo erggg... ik had me moeder een bubbelbad matje gegeven voor haar verjaardag, ik ben de enige die hem altijd gebruikte.. ik mis het bad zoooo erg! ons nieuwe huis meot ook een bad hebben en anders bouwen die er in! ik hoop dat ik niemand ben vergeten!
@ Matta: ik hoop het ook, helaas heb ik ook vaak pech met auto's dit is mijn 3e auto in nog geen 2 jaar tijd nu ben ik echt weg... ga nog ff filmpje kijken op bed... Doei doei
@ Stepth.. succes met de auto.. ik denk aan je! Nou wat betreft dat bad.. die komt er wel! We zijn er nu helemaal overeens!
Prima, dank je! Alleen erg misselijk.. zeker vandaag de hele dag! vanmiddag van vijf tot zes even geslapen dus nu weer fit! Morgen lekker vrij Hoe is het met jou?
ik voor het eerst de beeb van mijn collega gevoeld! normaal is de beeb heel rustig als ze bezig is, maar op dat moent was ze harstikke druk. en op het moment dat ik mijn had op haar buik legde schopte er een beeb tegen mijn hand aaan! moest vast mijn koude hand eraf halen! hahaha.. het voelt zooo gaafff en je zag me collega helemaal stralen en ik ook! hahah..
goeddd.. voel me wel weer eenzaam.. maar ach dat went wel... morgen neem ik vrij van school, kan ik mooi schoolwerk afmaken! zit lekker de paarze en rode winegums van de aldi te benuttigen, ik vind deze lekkerder dan die van redband! verder beetje two and a half men aan het kijken, blijft altijd leuk!
nou, we hebben deze hele maand niet geklust.. lief is de hele maand weggeweest heb hem alleen de weekenden gezien.. en toen had hij niet zoveel zin omdat hij zoveel over uren heeft gedraaid... maar hij had heel lief gezegd dat het deze maand anders zou worden.....dus wie weett..!
Ben ik de enige die niet van badderen houdt? Ik heb 4 jaar lang een bad gehad en heb er welgeteld 3x in gelegen. En alle 3 de keren was ik er met 5 minuten weer uit. En dat in en uitstappen is niks voor mij, ik zou het bad weg laten halen als er geen aparte doucheruimte zou zijn. Dus verkooptechnisch zal je wel mensen weghouden ermee, maar dat zou je met enkel een douche net zo Je kan nooit iemand 100% tevreden stellen hoor. Buikjes: mooi allemaal hoor! En Bos, ook van die mooie botten
net als Sammie ut Drenthe..hahaha.. Emmen.. ze woont aan de andere kant van emmen..alleen hebben elkaar nog niet in het ecchie gezien! @dreamer hoooi, hoe gaat het? al een belletje gehad?
ha meiden, ik heb een mail terug gehad van de verloskundige en hoefde me geen zorgen te maken, zolang het maar niet helder word, maar het is al aardig gestopt maar het is gewoon vreselijk spannend @zwangeren hebben jullie ook harde nippels? ongeacht het koud is?
@knarboor pfieuw gelukkig maar.. ik hoop dat je een mega dikke vette buik krijgt! hahaha en dat het er 2 zijn!