Nee nog geen telefoontje gehad, anders had ik dat natuurlijk wel verteld Maar hoop deze week toch echt gebeld te worden! @Knarboor: hoe telt jouw banner nou? Want 3,7 is toch 4? Of telt ie anders? @Lynn: je dach zelf toch met 35 weken zo'n beetje te bevallen? Ga je toch nog later bevallen he Wij gaan van het weekend naar babydump Lekker babykamertjes snuffelen Duurt nog zolang voordat we gaan beginnen en daar baal ik een beetje van. Dus op deze manier blijven we er toch op een leuke manier mee bezig
@ Dreamer.. ik geef je groot gelijk! Ik trouwens een super leuke winkel vinden wij! Wij gaan er alles halen! @ All.. heb weer even buik foto erop gezet. Zien jullie het ook of zie ik het alleen?
dreamer groot gelijk dat je lekker gaat winkelen...ik snap dat je er zo ook het gevoel bent dat je erna toe leeft...en het bezig houd in je hoofd snap je me? en over die 35 weken...ja ze hadden tegen mij gezegt dat ik er ernstig rekening mee moest houden dat hij eerder kwam en dat ik blij mocht zijn als ik de 30 weken zou halen...maar ja toen was ik nog niet zwanger...hahaha... Bos je hebt een mooie buik en een mooi botje..haha matta balen dat je vriend op zee zit... knarboor mijn tepels zijn niet altijd opgezet maar beginnen te lekken...bah kristel eet smakelijk nog! over het bad...wij hebben er ook 1tje met jacuzzi alleen heb ik dat ding nooit meer aan want daar krijg ik harde buiken van...maar ga wel lekker relax in bad met alles erop en eraan...maskers, tijdschrift enzo...mmmmm verder ben ik het echt kwijt sorry...
je was eerst plat en nu heb je een bult..hahaha... ik heb ook foto's in mijn album ook van mijn kat op mijn buik!
Mooie buikjes hoor! Ik kijk altijd wel even als iemand zegt dat er een foto staat, maar vergeet vaak te reageren. Even over dat bad... Het is wel erg makkelijk met een kleine. Allemaal fijne avond nog! Ik ga even het bad in, vriend zit er al in, ga hem even gezelschap houden.
@ynn ik vind die foto van je buik en die vlinder prachtig! @Jolyn je ziet al wel iets! Wij hebben zo ongeveer het zelfde lichaam, alleen mijn kont en benen zijn dikker! heb zo'n antillianen bill..hahaha..(zegt mijn bloed eigen moeder)
@ Suhe.. veel plezier in bad en slaap lekker! @ Matta.. Haha.. het maakt niet uit hoe je eruit ziet.. als je maar gelukkig bent! Het klinkt echt cliche maar het is echt waar! @ All.. bedankt voor jullie bevestiging! Ben nu al trots! Net broodjes voor manlief gesmeerd.. ook alweer klaar! Nu nog ff hier chillen (zoals de hele avond al)
hihi dat is ook zoo, de ene keer denk ik.. damn het kan echt niet meer en dan andere keer als ze zeggen dat ik er mooi uit zie dan denk ik.. uhuh.. maar toch... maar weer lekker sporten en vanaf volgende week maar weer regelmaat opbouwen!
Het is toch nooit goed. Ik ben ook te dik maar ben blij dat ik 1.81 ben zodat de verhouding goed is.. maar ik ga naar de zwangerschap ook wel bezig hoor! En ga proberen zo min mogelijk aan te komen!
Lieve mensen! ik ga slapen! Ben kapot! ff lekker onder een warme douche en dan naar bed! Slaap lekker iedereen en tot morgen!
Gelukkig maar Knarboor! Ik had het ook hea aan het begin steeds rond m'n menstruatie wat bloedverlies... maar t was echt helemaal niets want gister hebben we nog een heel sterk hartje gehoord! En die harde nippels... pfffff.... Zow vervelend! Daarom heb ik ook alleen maar gevoerde bh's aan.
Goedemorgen! @Dreamer, hier ook niet zo'n badmens. 'k Kan er ook nog geen 5 min. in liggen. Zelf hebben we er niet een, onze badkamer is ook erg klein. We kunnen 'm in de toekomst wel wat groter maken en er zou een bad in kunnen, maar ik wil sowieso een aparte douche en wc erin. Dan wordt 't allemaal heel krap. 'k Wilde wel een whirlpool maar 'k denk dat 't alleen bij een douche blijft. Hou 'k tenminste een beetje ruimte over. @Knarboor, gelukkig dat 't gestopt is! Hopelijk ben je weer een beetje gerustgesteld. @Jolyn en Matta, ik ben hier ook niet slank hoor, wel geweest overigens.. das wel een beetje cru. Haha... 'k Woog altijd 63 kg bij 1.78 en 'k heb tegen de 80 aangezeten. 'k Hang nu rond de 76 kg en wil eigenlijk wel weer onder of rond de 70kg komen. 'k Heb toch brede heupen dus ietwat stevig zal ik wel blijven. 'k Ga volgende week maar weer een poging doen. Eerst 't weekend weg @Dreamer, hopelijk word je snel gebeld! @Lynn, die kleine nog ff laten zitten hoor! Geweldig die foto's! @Bos, mooi buikje begin je te krijgen hoor! @Suus, m'n mannetje was de hele dag geirriteerd en blijkbaar was mijn geirriteerde opmerking in 't verkeerde keelgat geschoten en moest de deur 't ontgelden. @Matta, 'k ben pas ook 1x boos weggegaan in de auto en die eikel belde me niet eens... haha z'n tel. lag in z'n auto. 'k Heb overigens wel rustig gereden Hier gisteravond nog geklust en volgens mij net rond half 8 m'n ei gehad toen ik nog half onder de douche stond dus we zitten wel weer goed 'k Ga maar weer 's. Laatste dagje in 't gezin Fijne dag!