Goedemorgen dames! Hier weer een uitgeslapen ik! Ik kon gisteren niet in slaap komen.. manlief werd helemaal gek van me! Ik had steeds de slappe lach om helemaal niks :S.. zouden we de hormonen geweest zijn ! :-D Wat betreft die tepels! Ja daar heb ik ook last van dus heb ook maar gevoerde BH's aan! Iedereen werken vandaag?
Apart hea... dat je ineens de slappe lach kan hebben om niets, om de kleinste dingen. Heb ik ook hoor... gelukkig vind Daan dat alleen maar leuk! En lacht hij dan net zo hard mee. Ik heb nog helemaal geen goedemorgen gezegd, dus bij deze dan maar... Goedemorgen meiden! Daan & ik hebben het gister hartstikke gezellig gehad. Toen Daan mij ophaalde van m'n werk had hij een mac chicken en een milkshake voor mij bij zich. We zijn op ons gemakkie naar de vk gereden daar een prachtig hartje gehoord. (de vk vertelde mij dat je nu nog niet kan horen of het een meisje of jongen is aan de snelheid omdat het nu zoiezo sneller gaat ofzo, we moeten dus echt wachten tot 10 maart). Saampjes grote boodschappen gedaan, was wel fijn om Daan mee te hebben, kon hij de zware dingen tillen. Thuis aangekomen heeft hij een eitje voor ons gebakken. Lekker hoor! Ik heb daarna nog het konijnenhok schoongemaakt en toen met z'n 2tjes in bed beethoven 5 gekeken. Allebei in slaap gevallen natuurlijk. hihihi Vandaag een best druk dagje op m'n werk! Maar dat is eigenlijk wel lekker! Vliegt de dag lekker voorbij... Hoewel ik er nog maar weinig van merk. Ik ben er alweer 2 uur! Liefs debby
Goede morgen allemaal! @debby, fijn dat jullie het hartje weer gehoord hebben! En een gezellige avond hebben jullie gehad zeg! Super! @knarboor, gelukkig niets aan de hand meis, bruinverlies hoeft niets te betekenen hoor! Maar het is al weer over dus niets aan de hand! Jou banner telt tot 0.9 dus niet de 7 dagen per week maar gewoon van 1 tot 10, vandaar dat tie al wat verder staat nu! ehm... de rest ben ik al weer vergeten sorry... Hier niet uit kunnen slapen wat ik wilde helaas... Heb vanaf gister al eecht zo'n zeurende pijn in mijn onderbuik met wat steekjes, dus voel me een beetje bang... Hoop zo dat alles goed gaat daar binnen Zit te twijfelen of ik het zh niet bel om te vragen voor een extra echo Gewoon maar voor de bevestiging dat alles goed is, maar ja dat vind ik ook weer zo wat aan de andere kant, dus weet nog niet wat ik doe....
Je hebt volgende week je echo hea? Ik weet niet hoe flexibel ze zijn in het zh, maar ik vraag me af of je echt eerder een echo krijgt. Je kunt het natuurlijk ook zo zien, als je niets voelde was het slechter geweest. Snapje? Je voelt dat je lichaam aan het werken is, dat is heel normaal. Maar ik begrijp je onzekerheid wel hoor, ik durf er nog steeds niet vanuit te gaan dat alles goed blijft gaan. Kun je strakjes nog even een dutje doen? Zet je een slappe serie op en dut je lekker op de bank in slaap.
Ja heb lekker vrij vandaag, dus kan vast wel ergens een uurtje op de bank gaan liggen haha Heb volgende week nog een echo ja, dus daarom twijfel ik ook Maar juist omdat ze zelf gezegd had dat als ik twijfelde ik altijd mocht bellen voor een vroegere afspraak.... Raar is dat he dat je steeds zo onzeker blijft. Nou meis, jullie hebben iig het hartje gehoord gister, dus dat zit wel even goed! Bijna je 20 weken echo, spannend zeg! Ben zo benieuwd wat je in je buik hebt zitten! Heb je de kleine al gevoeld eigenlijk?
Nee nog steeds niet volgens mij... Volgens mij ben ik daar te nuchter voor. Ik had al op m'n beebiesite geschreven dat als hij/zij ging trappen maar extra hard moet trappen omdat nuchtere mammie het anders niet voelt! hahaha Ik ben ook enorm benieuwd wat het wordt. Daan zegt steeds dat hij het niet persee wilt weten, maar gister bij de vk vroeg hij toch nog even voor de zekerheid of we de 10e dan wel het geslacht zouden zien. De vk natuurlijk 'Als je geluk hebt wel, maar jullie beebje kan er maar net verkeerd voor liggen en dan is het pech' Toen zei ik 'Dan hups ik wel een paar keer de praktijk rond' hahaha Je kan ook even het zh bellen en zeggen waaromje onzeker bent, misschien kunnen ze je mondeling al geruststellen en wie weet stellen ze dan zelf wel een andere datum voor. Wie niet waagt, wie niet wint! toch?
Heb besloten maar ff aan te kijken, anders bel ik vanmiddag nog! Zo spannend he dat je bijna weet wat het word! De volgnede keer krijg je dat gewoon te horen hoor! En anders spring je echt maar een tijdje rond, weten zal je het haha! Ik ben ook zo benieuwd, ben met 15 weken jarig, dus krijg als het goed is van me mannetje een extra pret echo cadeau, die we dan rond de 16 a 17 weken zullen laten maken! Ben er helemaal blij mee!
Goedemorgen dames, hoe gaat het met iedereeen? hier gaat alles goed, heb te lekker geslapen.. Zal goed aan de studievanmiddag, maar eerst ff Lilo&Stitch kijken! hihi.. heb in parijs een Stitch beer gekocht in de disney winkel....hahha.. @sterretje ik hoop dat alles mee valt en dat je volgende week gewoon je kindje weer ziet en hoort. @debby hihi wat lief van Daan.. kan je aan een hartje horen wat het geslacht is? @all wat is plassen voor MVM? is MVM, moeders voor moeders?
goedemorgen! ik heb ook ongeveer hetzelfde figuur als jou jolyn! mijn buik is echt heel erg verandert en veel dikker geworden (vind ik) jammer dat ik geen foto heb gemaakt van toen ik net wist dat ik zwanger was. misschien maak ik vanavond wel ff een foto. hier wel uitgeslapen wel 100X wakker geworden en heb 3 muggebulten. mmm wist niet dat ie beesten er nu al zijn.
hoi meiden wat zie ik nou @knarboor wat goed gefeliciteerd. nu nog kijken of het er 1 of 2 zijn he ik heb trouwens ook heel lang stijve tepels gehad in het begin had ik normaal nooit. nu heb ik dat niet meer. 9maanden beurs was echt te druk en we waren binnen 2 uur alweer terug. maar ja we zijn toch nog ff geweest. verder druk hier met carnaval vieren. vanvond nog een avondje en dan is het weer afgelopen. mijn buik begint nu trouwens echt uit te zetten zo leuk om te zien, ben er helemaal trots op
Hoi allemaal, Ik had ff een tip voor de hele dunne zwangere mamma's 2 be.... www.mooiverpakt.nl Goedkope zwangerschaps broeken ed....en maatje 34! Dus ROSE....kijk hier maar ff! Verder alles goed hier? liefs Eva
Dat is wel super leuk zeg! Want het is lang wachten hoor... ik had met 11 w en 5 d m'n laatste echo gehad. Pffff... ben zo benieuwd hoe het nu gegroeid is en of alles in orde is. Gelukkig kan ik af en toe op Kris of iemand anders haar echo's kijken dan weet ik hoe het beebje er nu ongeveer uit ziet. hihihi Ik ga er echt wel voor zorgen dat we het geslacht te weten komen. hihihi Springen, hupsen, beetje prikken... hahahaha
@matta hup aan de slag jij joh! @agneta, huh? Muggen? Nee had ook geen idee dat die er nu nog waren, heel raar! @rose, leuk een buikje!Foto maken he! Hier begint mijn buik nu ook al wel echt op te vallen hoor, heel raar zomaar van de ene op de andere dag... Zaterdag viel me niets op, en zondag was die er opeens haha
haha leuk is dat he ster. gister toen ik naar bed ging prikte ik in me buik en die was heel hard. is dat normaal?
@ Rose: Wij hebben het nog van 11.00 - 15.00uur daar volgehouden! Mijn moeder & ik vinden het niet zo'n probleem, maar mijn zus was een partij chaga door de drukte. Erg gezellig. Het leek net of zij zwanger was ipv ik. hihihi Ze had rugpijn, liep de hele tijd met haar hand in haar zij.... hahaha Mutsie! Veel plezier met je laatste dag carnaval Rose! Is het nog wel vol te houden? Wat leuk dat je buikje steeds meer zichtbaar wordt. Bij mij nu ook steeds meer. @ Eva: Hoe is het met jou?
@debby dat babykaartje site van jou pagina is echt heeel erg leuk! jeetje he, heb het kaartje van mijn schoonzus en mijn vriendinnetjes ook al gespot!
Mijn buik is de laatste tijd ook vaak hard. Heb het gister wel aangegeven, maar ook erbij gezegd dat ik dacht dat het door het groeien komt. Ze ging er verder niet op in... t zal dus wel goed zijn. @ Matta: Leuk hea Lilo & Stitch! ?!?