Nee klopt.. ik dieet ook totaal niet. Ik heb voldoende reserves.. Ik drink geen alcohol meer (dat scheelt) en ik eet 's avonds niet meer.. en dat werkt ook!
Wie weet pakt je kindje gewoon jouw reserves. Gezin waar ik nu zat, die vrouw is ook best wel stevig en was maar 3 kg aangekomen, bij haar eerste 5. Wil niet zeggen dat je straks ook 20kg aankomt ofzo. Alleen moet je 't wel in de gaten houden, als je aan't overgeven gaat enzo dat je lichaam niet gaat verzuren. Als te erg wordt zou ik ook contact opnemen met een verloskundige dan kunnen die je ook in de gaten houden.
Hey meiden, hoe is t met iedereen hier? Ben n tijd niet geweest, had ff niet zo veel zin in al die zwangeren... Maar...k mag nu met ze mee praten, dus zou graag af en toe weer met jullie mee kletsen!
@ Red.. nee dat klopt. Ik als ik over 2,5 week naar de VK ga even overleggen met haar wat het beste is. Maar goed zoals ik al aangaf.. wondertje mag lekker van mijn vetjes eten! Heb er genoeg
Wij gaan idd ook voor de 2 kruiken, uit de kraam ook geen goede ervaring met belly dinges.. Ik denk dat een matrasje niet zo heel veel uitmaakt, als t idd maar geen tweedehands is, ze liggen er toch ong 2 jaar op! Ik denk dat de matrasjes in de bekende winkels altijd wel goed zijn...
Hier gaan we denk ik voor kinderdagverblijf... Lijkt me goed voor de omgang met andere kindjes... Dat wordt dan denk ik 2 dagen, wil ook 2 dagen blijven werken.. Wat lijkt jullie beter, 2 dagen achter elkaar of verspreid over de week?
Ik ga ook nog maar eens nadenken of we toch maar voor twee kruiken gaan! en inderdaad een normaal matrasje bij Prenatal of Babydump is prima
@Jolyn, weet jij met hoeveel weken je voor t eerst naar de vk mag, is dat een vaste tijd? En krijg je dan al een echo?
Willen jullie graag borst of fles geven? @Red; ben t helemaal met je eens wat betreft het vertrouwen in je kindje, je kunt jezelf echt gek maken, maar dan heb je geen leven! Geen nieuws is goed nieuws zeg maar...
@ Linda.. Bij tussen 10 en 12 weken heb je je eerste afspraak bij de VK en dan krijg je ook de eerste echo! Ik ga w.s. de fles geven
Oke, thnx! Pfff duurt nog lang! Waarom wil je fles geven, of heb je daar niet echt een reden voor? T lijkt mij heerlijk om bv te geven, hebben die dingen toch nog nut! Lijkt me echt heel mooi, maar dan moet t wel n beetje willen lukken natuurlijk! niet koste wat kost!
@Linda, werk je ook in de kraam dan? Hier de borst! Zou voor mij erg raar voelen als ik bij voorbaat al voor de fles zou kiezen terwijl ik in m'n werk helemaal voor borstvoeding ben. Maar idd niet ten koste van alles.