Ik kies w.s voor flesvoeding omdat ik normaliter inggetrokken tepels heb en vreselijke verhalen heb gehoord over ontstekingen die operatief verwijderd moeten worden e.d. Maar ben er nog niet helemaal uit.. ga er goed over nadenken.. Als jullie gaan werken. Hoeveel dagen in de week?
Heb je ingetrokken of vlakke tepels? Tepelhoedje kan ook een optie zijn? Zo voedt mijn vriendin nu ook alweer 7 weken. Ontstekingen operatief verwijderen? Als het goed is hoef je helemaal geen ontsteking te krijgen en als je wel de pech hebt is het nog 24 uur afkijken (met kolven) en anders een ab-kuur.
Hey Red, heb 1,5 jaar in de kraam gewerkt.. Maar das ondertussen alweer bijna 3 jaar geleden! Vond t altijd zo onwijs mooi als de bv goed liep, zou ik heel graag willen! Ik werk nu 4 dagen van 9,5 uur, wil straks 2 dagen blijven werken, dan kost t me maar de helft van mn uren en hoef k toch maar 2 dagen van huis...
Ik werk 2x 8 dagen per 4 week. Sta steeds 9 dagen ingepland en ben dan 5 dagen vrij. Van die 9 dagen moet ik er meestal 8 werken. Als je 't weekend eraf trek, heb ik 2x 6 dagen oppas nodig, dus gemiddeld komt dat op 3 dagen per week. Waarschijnlijk had ik daar ook voor gekozen als ik een andere baan had.
echt ingetrokken.. echt vreselijk! Ook het idee vind ik niet echt prettig.. en zeker omdat ik na 8 weken weer aan het werk moet. Dan kan ik 4 weken de borst geven en moet ik die andere 4 alweer afbouwen met fles..
@Linda, wat leuk ja! Ik doe 't nu 2 jaar. Gezin wat ik vandaag heb afgesloten liep 't als een trein terwijl ze bij de eerste 7 maanden heeft gekolfd. Echt geweldig, kindje dronk gelijk na de geboorte, 2e dag was de voeding al op gang, vrijwel geen stuwing, harde plekken of wat ook. Geweldig!
hey hey ik heb net buikfoto's gemaakt. man me buik lijkt wel 6 maanden haha. zal ik hem plaatsen of niet?
Okey Jolyn lekker lullig! @Red: een fijne avond! @Jolyn: hadden jullie ook een Audi A4 Cabrio als trouwauto, of zie k dat verkeerd?