Het klinkt misschien heel stom.. maar aangezien jullie ook kunnen zien dat ik een buikje krijg word ik nog trotser! Ik ben nooit trots op mijn buik geweest, maar nu wel!
Oke, k ga ff door met mn vragenvuur! Je zou haast denken dat ik wat in te halen heb hier! hoe lang zijn jullie al samen met je lief en hoe lang woon je samen?
Wij zijn op 11 augustus a.s. precies 8 jaar bij elkaar, waarvan 3 jaar getrouwd en 6 jaar samenwonend! T wordt ondertussen zo lang dat k t haast niet meer bij kan houden!
@ Linda: Gefeliciteerd hoor @ Borst of fles: Hier ook de fles, heb er meerdere redenen voor... @ Matrasje: ik had het er toevallig met vriendlief over net tijdens het eten, wilde eigenlijk ook aerosleep, maar wil ook een wieg dus is dubbelop en nu lees ik dat de veiligheid niet bewezen is... heb er dus veel aan, aan de info die jullie gegeven hebben (vooral Red thanx ) @ Kruiken & Bellywarmers: Hier ook gewoon 2 kruiken... en idd hydrofielluiers onder het hoofdje voor/tegen spuugvlekken... @ de rest sorry ik weet het niet meer.... Btw auto is goed naar de edele delen, aandrijfas links is dood, en met een beetje pech rechts ook, daar zat een flinke slag in zei hij, maar kan pas zien of hij echt helemaal kapot is als de linkse vervangen is... kost nieuw 180 euro en als hij de as van de sloop kan halen 100 euro... dus dat gaan we vrijdag maar proberen...
Heb afgelopen zondag positief getest! Dat was volgens mij mn NOD... Had niet echt klachten, wel af en toe n misselijk gevoel, maar dat kan natuurlijk ook tussen mn oren zitten! Nu echt helemaal in de wolken, al zijnde komende weken natuurlijk nog spannend!
red..je schreef net een heel sutk over die dingetjes....en wij hebben wel een babyfoon met camera genomen...meer omdat we het wel een cool dingen vinden...en het is ook meer voor het laten slapen als het misschien alleen even aan het draaien is ofzo...niet om te kijken of het nog leeft ofzo...waarom niet...het is juit een luxe net als de dopplers en over de aerosleeper....manlief wilde hem graag het zekere voor het onzekere....dit is dus onze motivatie....haha en oja linda gefeliciteerd..... en mijn badje was heerlijk alleen het water is altijd zo snel koud!
LInda, misschien zeg ik wel iets stoms, maar is je banner dan niet verkeerd? Twee weken na je eisprong + twee weken cadeau en nu 2 dagen na je NOD = 4 weken en 2 dagen. Toch?
Lynn.. Je hebt groot gelijk met die camera! Gewoon doen wat jezelf wil Als je een hele dikke schuimlaag op je bad heb blijft het water langer warm!
@Jolyn: Je ziet idd echt al veel verschil op je buikfoto's! Maar zijn deze 's ochtends of 's avonds gemaakt?
Beide 'savonds.. dus dan is hij inderdaad wat dikker.. maar aangezien het beide savonds is, is het dus goed vergelijkbaar
Hey Nen, daar ben ik eigenlijk ook bang voor! Mn cyclus is namelijk nogal lang.. Had 17 januari de eerste dag van mn laatste menstruatie, dan zou je bij n normaal mens op 24 oktober komen, maar ik heb 3 weken na de eerste dag pas mn ovulatie, ipv na 2 weken... Zal dan idd wel een week minder ver zijn dan ik hoop...