Ja sorry, denk het ook..... Maaaaaar, je bent zwanger! Dus geniet er van Het kleintje zit in je buik dus een weekje verschil..
Ja, je hebt gelijk! Thanks, kan k me daar vast op voorbereiden... Grrr ga k mn banner toch maar veranderen!
Natuurlijk niet Nen! Eigenlijk zijn wij dat want dit onderwerp heet zwanger worden! Voor jou is het ook snel raak!
@ jolyn, dank je! Ik hoop het ook. Maar ik bedoelde dat ik me ten opzichte van Linda wat een spelbreekster voel omdat ik dat zei over haar banner...
@Nen: je bent absoluut een spelbreekster haha! Nee joh, maak je niet druk, is wel goed om af en toe ff van die roze wolk getrokken te worden?
@Nen; hoe staat het er nu bij jullie voor? Druk aan t klussen of niet? jouw vriend zit toch in t leger?
Lin, gefeliiiiii Wat een goed nieuws na alle ellende meis! Over matrasjes: ik kan zelf ook niet slapen op een binnenveringsmatras, idd veel te hard. Ik ben 1 en al bot, dus dat ligt niet lekker Maar alle babymatrasjes van polyether zijn maar tot 30 en dat is te zacht voor altijd, moet minimaal 40 zijn. Ach ja, misschien van het weekend eens advies vragen. Dan weet ik ook waar we tzt voor moeten kijken (en met welk bedrag ik rekening moet houden, heb nu 200 euro ervoor staan) En nannycare matjes? Heeft 1 van de kraamverzorgsters daar ervaring mee? Ik had werkelijk nog nooit gehoord van luiers voor het spugen! Op het kdv gebruikte we dat niet en mn nichtje spuugde niet. Maar wel een goeie tip! Even voor mijn duidelijkheid wat je nou wel en niet nodig hebt voor het bedje: - een matrasbeschermer - een matrasje - een zeiltje wat niet onder het hoofdje mag liggen - een moltonhoes - een hoeslaken Klopt dit zo? Of mis ik wat of is dit teveel? @Agneta: schiet is op met je foto
@ Agneta: www.fotoverkleinen.nl bos gaf mij ooit die tip... verkleiner op de site werkt al een tijdej niet meer... ik zie morgen je buikfoto wel... ben er nu echt weg van toedels...
Ja mijn vriend zit inderdaad in het leger. Ik begin gelukkig steeds meer regelmaat in mijn cyclus te krijgen. Vorig jaar november een vmk waardoor ik in december een lange cyclus had. Maar nu heb ik mijn ei gevoeld op dag 16 (vorige maand nog dag 21). De ochtend erna nog een ovu test gedaan die bijna posi was en 's avonds haast geen streepje meer. Kan er dus wel vanuit gaan dat ik mijn eisprong goed heb gevoeld. Op de dag van mijn eisprong hebben we s avonds nog geklust (voelde hem s morgens). Ik denk dat het dus weer net te laat was, maar de tijd zal het uitwijzen! Mijn nod is volgende week donderdag, maar ik kom vrijdag aan het einde van de middag thuis uit Barcelona dus ik test pas zaterdagochtend als ik nog niet ongi ben geworden. Mijn geduld wordt weer op proef gesteld!