Hey meiden! Goedemorgen! M'n mannetje en ik waren weer helemaal gevloerd gisteren na het eten... om half 9 zijn we in bed gaan liggen om NCIS te kijken en al voor half 10 ging bij ons beide het lampje uit. hihihi Vanmorgen om 6uur schrok ik wakker, natuurlijk vergeten om m'n wekker te zetten. Maar gelukkig nog op tijd! Ik ga maar even aan t werk. Liefs
Mogguh Nen! Lekker geslapen? Of in je slaap liggen tikken? Succes weer met je opdracht! Wat doe je precies voor werk/school eigenlijk?
Hoi allemaal, Hier weer een dag werken....pffff....het valt me allemaal wel erg zwaar hoor...jakkie! Sorry voor het zeuren maar ik voel me zo niet lekker.....bleeeeeeeeeeh Hoe is het verder met jullie allemaal? Liefs Eva
Morgen Linda! Ik studeer personeel en arbeid en werk daarnaast bij ING. Nu heeft mijn moduul op school alleen niets met P&A te maken, want dit is een keuzemoduul (kunst & cultuurmanagement) Eva, wat vervelend dat je je zo belabberd voelt. Waarom bel je de ha niet voor een medicijn?
@ linda: ik werk op kantoor....komen veel klanten langs...moet ook mensen vaak te woord staan. Is op dit moment erg vermoeiend allemaal. @ nen...ik ga straks beginnen met vsm puur mama....ik hoop dat dat een beetje kan helpen! Hoe is het met jullie?
Ik hoop voor je dat dat gaat helpen meid. Zo min voelen is ook niks aan. Hier gaat et verder goed. Ik ga over een kwartiertje ff weg. Hebben bedrijfsbezoek in een theater hier. Vanmiddag weer flink verslagen typen..
@ linda...nee geen zin in praten....het liefst slapen in bed....dat wil ik het liefst op dit moment! @ nen...wat een leuke opleiding doe jij! Wel zwaar met die verslagen...maar af en toe dan hier komen gluren is ook wel handig
Haha, ik lees inderdaad nog gewoon mee eva Vind het wel gezellig! Maar ik moet er nu dus ff vandoor. Zou een vriendin oppikken die de weg niet weet naar het theater. Tot vanmiddag!
Wij hebben ook areosleep! Na een bezoekje aan de Gardo zou ik het niet eens durven om voor een gewoon zeiltje te kiezen. Die verkoopster zei tegen ons 'Als je dit niet neemt en je kind overlijd aan wiegendood zal je het jezelf altijd kwalijk nemen' slik... okee doe die dan maar. hahahha Nou jah, het beste voor de kleine hea!
Goede morgen allemaal! @kristel, wat een gedoe voor zo'n bedje hihi, denk dat ik die beschrijvingen bij de prenetal maar eens goed moet gaan doornemen als we de lakentjes enzo strakjes gaan kopen! @debby, gelukkig toch nog op tijd op je werk he! @nen, veel plezier meis! @dreamer, gewoon lekker af en toe wat kopen hoor, doet je alleen maar goed! En het si niet voor niets, straks kun je het lekker allemaal gaan gebruiken! @Linda, gefeliciteerd met je zwangerschap joh, geweldig he! @eva, vervelend he als je je zo naar voelt en je moet gewoon gaan werken enzo, blegh! hoop dat het een beetje gaat met je! @kanrboor, drukke dag meis, succes!