Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Thanks Debby! Hoe is t met jou? Voel je je goed?

2. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterretje, ook bedankt! Hoe gaat t met jou? Voel je je goed? Spannende tijd voor jou, kun je er wel goed van genieten?

3. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ja, met mij gaat het heel erg goed eigenlijk. Alleen vandaag ontzettende hoofdpijn en ik wil liever niets innemen. Dus ik hoop dat het door voldoende te drinken straks weer wegtrekt. :(

En voel jij al dat je lichaam aan t werk is?

4. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @debby, hier weer alles prima, vanmorgen al vroeg uit de veren want moest bloed laten prikken voor de vk, en dat om 8 uur smorgens als je vrij bent :(

@linda, Ja gaat allemaal goed nu gelukkig
    Heb erg last gehad van misselijkheid en overgeven, maar dat lijkt nu gelukkig minder te worden!
    Het genieten is minder dan ik mijn eerste zwangerschap deed hoor
    Je weet heel goed nu hoe het opeens afgelopen kan zijn, en niets is zeker op zon moment dan he helaas
    Gelukkig ben ik na 3 goede echo's waar we alledrie de keren het hartje hebben kunnen zien, wel wat meer gerustgesteld, maar die angst die blijft wel een beejte hoor
    Merk dat ik veel sneller in de stress schiet nu als ik bijvoorbeeld buikpijn heb ofzo, en gelijk denk als het maar goed gaat
    Ik hoop na de 12 weken echo, dat ik dan wat meer kan gaan genieten
    En ik ga de angelsound dan gelijk aanschaffen, dus met de geruststelling van het hartje thuis te kunnen horen dan, zal ook wel een hoop schelen!

Hoe voel jij je nu? Al last van dingetjes, of alleen nog maar genieten nu?

5. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    goedemorgen allemaal.

zo debbie die verkoopster weet ook wel op moedergevoelens in te praten zeg! dat zeg je toch niet.

eva balen dat je je zo rot voelt zeg! ik hoop dat het snel wat afneemt.

ik heb energie voor 10 geloof ik heb ik een tijdje niet gehad. ik kan niet meer in slaap komen sávonds lig tot midden in de nacht wakker.
    zo vreemd.

6. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fijn dat je je zo goed voelt! Je schiet al op zeg, bijna op de helft!
    Ik heb de hele dag zo'n gezellig gerommel in mn buik en kan m niet meer zo makkelijk in houden... Verder iets strakkere borsten en af en toe een vlaagje misselijkheid. Wel fijn dat k me in ieder geval anders voel dan anders, dat bevestigt dat er toch echt iets gebeurt daarbinnen!

7. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ow, ik ben echt erg...! Heb net positiekleding zitten bestellen bij Esprit! Ik word zo hebberig! :oops:
    Komt denk omdat k er verder nog niks mee kan... wil t wel van de daken schreeuwen!

8. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @linda alleen maar leuk toch al die dingen kopen!
    Wanneer willen jullie het verder gaan vertellen aan je ouders enzo?

@agneta, balen dat je 's avonds zo rot kunt inslapen, zeker als je juist wil slapen!
    Wel fijn dat je veel energie hebt, snel aan de slag nu je nog alle puf hebt dan hihi

9. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    haha ja mmoet een paar wassen doen en het huis stofzuigen en dweilen dus ben wel even bezig

ik moet ook nog bloedprikken op de nuchtere maag maar ik stel het steeds uit.

10. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    K wil eigenlijk wachten tot 12 weken... Maar k weet niet of k dat vol houd... misschien als k met 10 weken n goede echo krijg dat we t dan al vertellen... Vind t zo lang duren!
    T is wel bizar, er zijn 2 vriendinnen die al vanaf t begin weten dat we bezig zijn en die zijn nu allebei ook zwanger! Allebei ongeveer 3 weken verder dan ik...

11. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Gewoon een keer doen, dan ben je er maar vanaf!

Hier ook nog vanalles in huis doen, zo maar eens mee gaan beginnen!

12. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hebben jullie t al verteld?

13. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Linda: hahaha ik heb bij de H&M bijna de hele zwangerschapscollectie gekocht... moet het nog binnen krijgen, maar dat duurt nog wel even :( Eind maart waarschijnlijk pas. Gelukkig pas ik nog in m'n jurkjes en broeken (op 1 na dan). ;)

Lekker gevoel hea... dat gerommel. :) Ik voel nu ook wel steeds wat maar of dat het kindje is of nog gewoon m'n darmen etc etc... weet ik niet. :oops: Komt nog wel denk ik. :)

@ Agneta: en op de vadergevoelens, volgens mij is Daan er gevoeliger voor dan ik. :)
    En wat lekker zeg dat je zoveel energie hebt! :) Gelijk gebruik van maken! Ik heb m'n huis toen maar eens flink onder handen genomen. hihihi :)

@ Sterretje: Ohhh jah dat is niet zo fijn! Maarja dan is dat ook maar gebeurd toch?!? :)

14. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoe hebben jullie t aan vrienden en familie verteld? Of hoe willen jullie dat gaan doen?

15. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    bij ons wist iedereen het al vanaf dag 1 haha ik had getest en ja rende gelijk naar me zus (die woont aan de overkant) en daar was me moeder ook.
    toen smiddags toen leon thuis kwam heb ik het hem verteld en hij belde gelijk zijn hele familie.

en toen was het wachten op de eerste echo en dat duurde nog 2 weken.

16. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @linda, wat leuk om samen met je vriendinnen zwanger te zijn, dat is wel heel speciaal!

hier hebben we het na de eerste goede echo verteld!

@debby, oh ook al zo veel geshopt, leuk zeg!
    Nu nog wachten tot het binnen komt, ach het is nu toch nog geen lekker weer, dus straks kun je gelijk allemaal wat zomerse dingen aan weer dan!

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Wij hebben t verteld met Kerst.
    We hadden voor de opa's en oma's een fotolijstje met een gedichtje er in en voor m'n zus (tante Chirley) een rompertje met de tekst 'Ik ben nu nog heel klein, wil je als ik geboren ben mijn tante zijn?'

18. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Leuke ideeen allemaal!
    Wat gaan jullie vandaag allemaal doen? Debby, jij moest toch werken? Of ben je dat ondertussen ook al aan t doen?
    Ik wilde eigenijk ff naar de Hema of Prenatal om te neuzen, maar heb gisteren mn collectie maat 50 ff bekijken en dat is wel ff genoeg! Eerst mn Esprit bestelling maar ff afwachten! Lekker ff wassen, strijken enz. hier...

19. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    HIer ook lekker een daagje aan huis hihi
    Proberen de badkamer schoon te maken, te stoffen en zuigen heel het huis en strakjes ff nog wat boodschapjes doen ook
    Had wel zin om met me zus te gaan lunchen, maar ze belt net af, dus dat is wel jammer dat het niet door gaat...

20. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

hihihi :) Ja, ik ben gewoon aan t werk hoor! :)

Agenda's opstellen voor 2 vergaderingen, nog een actielijst compleet aan t maken, afspraken maken, verzetten, mail printen etc etc.... T gaat allemaal gewoon door. :p

Deel Deze Pagina