Over emo-buien... Ja die had ik al , maar nu zijn ze anders... Over sommige dingen denk ik veel luchtiger. Ik zet ons kleintje en mezelf voorop, daarna volgt de rest. Door die gedachtengang kan ik bepaalde dingen beter relativeren. Beetje erg late reactie... was vergeten m'n berichtje te versturen
nee ik denk niet dat je nu dat 06 moet bellen. bij mijn verloskundige kan je tot 12 bellen voor afspraken ik zou als ik jou was morgen ochtend nog eens bellen
Ja, maar k heb vanochtend al n paar keer geprobeerd en toen was t steeds hetzelfde! En heb op mn werk alleen maar tijd tussen 1 en half 2...
Nee, ook dat niet! lekker geregeld! Grrr... mn plannetje loopt niet zoals ik in mn hoofd had! Heb de foto's ondertussen op mn comp. Hoe krijg k ze nu in mn album hier?
Op je album klikken en dan kiezen voor uploaden. Kan gewoon vanaf onder je bericht. Daar staat 'album'
Ohja dat is ook zo, sorry. Een paar paginas terug staat een linkje van een website waar je foto's kunt verkleinen, want ik geloof dat de verkleiner op de site het niet meer doet.
'k Zou nog een paar x proberen op 't gewone nummer. Als 't over paar dagen niet is gelukt, op 06. Meestal hebben ze op vaste tijden spreekuur en tijd voor afspraken enzo. Volgens mij zit er ook niet altijd elke dag van de week iemand bij de telefoon. 'k Ga boodschappen doen.
06 nummer is echt alleen voor spoed hoor, dus niet bellen! Gewoon het gewone nummer blijven proberen, dat is bij ons ook soms wel eens lastiger te bereiken, maar ze zijn niet heel de dag aanwezig, en soms kunnen ze onder afspraken de telefoon niet opnemen Bij ons kun je ook je nummer en naam inspreken en dan bellen ze je zo spoedig mogelijk terug, misschien kan dat bij jullie ook?
Ik gebruik trouwens wel steeds de verkleiner op deze site hoor! Bij doet ie t dus gewoon! Bij ons is de vk telefonisch tussen 14.00 en 15.00 te bereiken. Maar kan ook altijd een mailtje sturen via de site. Jammer dat ze die niet hebben. Ik heb t idee dat ik hartstikke druk ben op m'n werk maar ondertussen komt er niet echt iets uit mijn handen. Zow irri!
sterretje het is zo grappig ik zie dat jij op 14-01 getest hebt. en ik was toen dus ook al zwanger alleen wist ik het niet! zo grappig eigenlijk.
Ja, ik ken dat... Ze gebruiken hier soms termen en dingen waar ik dan goede zinnen van moet maken... maar pffff... Tis echt hersenkraken af en toe.
Ja dat geloof ik graag. Ik ben verslagen aan het typen over voorstellingen die ik heb bezocht, maar die moeten aan allemaal eisen voldoen. Pff
@agneta, ja apart he meis, tis allemaal zo wonderlijk! Opeens was je mij voorbij hihi Net hier de kinderopvang aan de lijn gehad, ja mevr er zijn 60 wachtende voor u, maar ja niet allemaal op de locatie die u wilt en niet allemaal op de dagen die u wilt, maar goed verder kan ik er niets over zeggen Wat heb ik daar nu weer aan? Nou ja we schrijven maar gewoon in en tegen die tijd zien we dan wel wanneer we terecht kunnen
Ik ga het regelen na een goede 12 weken echo! Eerder durf ik het toch nog niet aan, gewoon voor de zekerheid.