Ja, kijk zelf ook jaloers terug naar die foto's! Was toen nog 7 á 8 kilootjes lichter, haha! Woensdagochtend 25 maart om 9.10uur mn eerste echo als alles goed blijft gaan!
@ suus: Ik doe best veel, maar t lijkt van niet omdat er steeds telefoontjes en kleine dingetjes tussendoor komen. En ik ben nog aan het wachten op onderwerpen voor een vergadering waarvan ik de agenda op moet stellen. Die teamleiders en managers ook! Pffff.... hahaha ff naar lin haar foto's kijken hoor.
@linda: leuk hoor echo.. hopen dat de tijd snel gaat @debby: o oke.. vervelend als je steeds word lastig gevallen
Mn lief is in november 28 geworden... Mn broertje is vorige week ook met die maatschappij uit Turkije gekomen... Zo zie je maar weer, geniet van t leven want t kan zo voorbij zijn... Sorry, niet zo dramatisch Linda!
Nou ik begrijp je wel hoor linda. Ik schrok ook wel ff. Ga maandag naar Barcelona. Compleet andere maatschappij maar je schrikt er gewoon van. Een klasgenoot van mij zal wel helemaal schrikken. Die heeft enorme vliegangst namelijk...
Linda, wat een prachtige foto's zeg. Mag ik iets brutaals vragen? Jou vriend lijkt namelijk kwa uiterlijk best veel op mijn vriend. Vroeg me af waar hij vandaan komt? Ik bedoel mijn vriend is half Nederlands en half hindoestaans (india). Dus jij krijgt ook een kindje met een mooi kleurtje. hihihi
Thanks ladies! Zit hier helemaal te glimmen omdat julliemn jurk mooi vinden! Zo heb ik er na 2,5 jaar weer eens wat aan, haha!
@Debby: Mijn schatje komt uit indonesie, is geadopteerd met 3 maanden... Ja, krijg een mooi moppie als t goed is, aan t kleurtje zal t niet liggen! Al ben ik altijd helemaal weg van blonde kindjes...
Jep: ik ben secretaresse... De drukte valt meestal wel mee want ik ben ook ambtenaar en die maken zich niet zo druk hea hahaha Ik heb morgen cursus dus ik moet nu die dag opvangen en ik ben een beetje slecht in dingen uit handen geven en daarbij is mijn vervangster ook nog eens ziek. hihihihi Maar tis een lekker dagje hoor, beter dan wachten tot dat het 16.00uur is. (Ik begin meestal om half 8, vandaag zelfs 7uur)
Haha, de grootste grap is dat mn lief Arie van Vliet heet, hollandser kan haast niet! Heeft ie vaak moeten horen bij sollicitaties enz.!
He.. kwam me ook ff melden.. was rustig op het werk dus kon 4 uurtjes eerder weg gelukkig.. heb op de w.c's weer alles eruit gebraakt helaas.. @ Linda.. mooie jurk!