Ik hoop t ook voor je meid! April of mei lijkt mij ook handig, want dan weet in ieder geval iedereen het en hoef k niet te liegen, haha!
ik zou ook wel mee willen als niet zwangere.. Pascal en ik hebben trouwens allbei blond haar en blauwe ogen.. dus is ook niet moeilijk te verzinnen wat wij krijgen Echt erg van dat ongeluk..
@Nen: ja op zich wel goed, maar voel me toch wel erg verdrietig dat ik nog niet zwanger ben en het voorlopig ook niet zal worden. Had toch echt gehoopt op mn 25e zwanger te zijn en mag nou al in mn handen knijpen als ik voor mn 27e een kans maak... Een verdrietige gedachte dus.
@Dreamer: T voelt wel lullig tegenover jou hoor, om hier zo te zitten zwijmelen over t zwanger zijn! K weet wel dat je t niet als lullig opvat, maar leuk is ook anders! K hoop zo voor jullie dat t allemaal n beetje goed en snel zal verlopen!
Ja dreamer, ik kan me best voorstellen dat het een bittere pil is nu je weet dat het nog even gaat duren. Maar ik hoop dat je hoop & kracht kunt putten uit het feit dat er voor jullie echt wel een kindje gaat komen! Het is fijn dat jullie weten wat jullie precies willen (qua behandeling) en dat jullie geholpen kunnen worden om een prachtig wenskindje te krijgen *knuf*
Dreamer, woon je ook alweer in Zoetermeer, of in Alphen? Anders kunnen we misschien iets meer richting Utrecht gaan ofzo, dat t iets centraler ligt... Ik zeg maar wat hoor, maakt voor mij niks uit!
@dreamer dikke knuf voor jou meis! Denk aan je hoor! Ikke wil ook mee! Weet niet hoever het vanaf hier is, maar utrecht is wel te doen vanaf hier! Wel gezellig zeg, om elkaar te kunnen zien
dat is al iets dichterbij is 100 kilometer voor mij haha .. misschien kunnen we ook beetje carpoolen.. en dan bezine kosten delen.. zijn al 2 mensen uit cuijk hier
Ik woon in geen van beiden Voor mij is Utrecht te ver weg, dat trek ik niet helaas. Maar wat willen jullie eigenlijk gaan doen dan? Misschien ook wel makkelijk om te weten
We moeten iig even rekening houden met zwangere buiken, makkelijk naar het toilet kunnen en niet lang hoeven staan
ja gezellig uit eten met elkaar! Is altijd goed voor iedereen toch? En dat maakt niet zoveel uit waar dan, dan kunnen we een beetje de kant van dreamer op, want eten kunnen we overal!