Nu de persconferentie van het vliegtuig ongeluk aan het kijken en dan inderdaad GTST.. manlief en ik vinden dat geweldig!
@linda: wij hebben een champagnefles laten bedrukken (zie album) met de tekst: ik ben nog maar heel klein maar over zo'n 34 weken zullen jullie mijn opa en oma zijn (en oom en tante voor de broer en zussen) @kristel: agressief kind joh jullie leuk man al die beweging in je buik...kan niet wachten tot ik het voel. @jolijn: vervelend dat je zo emo bent...heb er zelf nog nooit last van gehad. @agneta: ik heb al kraamzorg geregeld. moest het snel doen volgens de verloskundige...kreeg met de 12 weken echo al soort te horen dat ik al laat was omdat het schijnbaar nogal druk is...gewoon je zorgverzekering bellen die regelen het voor je dan of die zeggen wat je zelf moet regelen. welke zorgverzekering heb je? @avifauna zo'n kilometer of 60.. zal er over nadenken (of ik daar niet te verlegen voor ben ) rent ff naar oma en geeft haar een dikke knuffel @oma: ja ik heb een zwangerschapsdagboek van anne geddes en ja ik vind hem leuk maar ja weet niet of jij heb dan ook leuk vind jee beter van je afspraak.. @matta: jee nieuwe ronde nieuwe kansen en deze maand wel veel klussen he... @debby: welke heb jij van anne geddes want volgens mij heb je er meer namelijk...welke vragen heb jij er in staan? @juffie: welkom hier spannende vijf dagen dus... vertel eens wat meer over jezelf (samenwonend? hoe oud is je vriend? etc etc) zo niet normaal he dat vliegtuigongeluk...je zou er maar in zitten.. pfff moet eigenlijk mijn broek gaan wassen (anders heb ik niks om aan te doen morgen ) maar heb zo geen zin om naar boven te lopen.
Hee, was ik ook weer ff. @ jolyn, hier volgen wij ook allebei GTST! @ red, mooie foto's zeg! @ matta, ja flink aan de bak hier... Maar ben ook een beetje laat begonnen. Maar ik ga zo ff pauze houden tijdens GTST en ff lekker thee drinken om bij te komen haha. Daarna nog eventjes door @ all, ik lijk wel dement! Ik vergeet steeds vanalles. Had vanmiddag een broodje gezet en thee gemaakt, vergeet ik mijn thee mee te nemen naar de woonkamer. Vanmiddag koffie gezet en drinken gemaakt voor vriendlief. Geef ik hem zijn drinken en laat ik mijn koffie onder de senseo staan.. hoezo stom?
Oja, Juffie welkom! Ik zag dat je de forumwaarschuwing al hebt gehad. Dit is verslavender dan pokeren op internet hahaha. Gelukkig krijg je hier geen schulden van tenzij je testverslaafd bent
*Had vanmiddag een broodje gezet en thee gemaakt* Nen: bedoel je niet een broodje gemaakt en een thee gezet
Okey dan info over mij: Ben in augustus getrouwd met de liefste man van de hele wereld (L) Ik heb altijd al heel jong een kinderwens gehad, maar manlief is wat minder enthousiast... hij houdt het liever bij "oefenen".... Ik ben juffie zoals mijn naam het al verklapt ik ben dol op mijn kleine lekkere ukkies (groep 1-2) en dat maakt mijn kinderwens alleen maar groter.. uhh verder ben ik dol op Nijntje en alles wat Nijntje te maken heeft, beetje kinderachtig misschein maar goed Ben blij dat ik met mn klas naar het nijntje museum mag hahah! Ik heb nu ff geen tv want we zitten in een tijdelijk huis tot ons echte huis af is, dus GTST kijk ik bij uitzending gemist.. Trouwens mijn man heeft vaak avonddienst dus ik ben vaak op HYVES en op deze pagina.. Kunnen we niet een hyves maken? (neutrale naam:S) Nou uhh genoeg info of wil je meer weten?!
Zaterdag 4 april - Linda85 agneta, Nenna, Jolyn, Debby Zaterdag 11 april - Linda85 agneta, Nenna, Rose? Zaterdag 18 april - Linda85 agneta, Nenna, Jolyn, Debby, Rose? Zaterdag 25 april - Linda85 , Nenna, Jolyn, Debby, Rose Zaterdag 2 mei - Linda85 , Nenna, Jolyn, Rose Zaterdag 9 mei - Linda85, Jolyn, Debby, Rose Zaterdag 16 mei - agneta , Nenna, Jolyn, Debby, Rose Zaterdag 23 mei - agneta ,Nenna, Jolyn, Rose Zaterdag 30 mei - Nenna, Rose Zaterdag 6 juni - Linda85 , Nenna, Jolyn, Rose Zaterdag 13 juni - Linda85 agneta, Nenna, Jolyn , Debby, Rose Zaterdag 20 juni - agneta, Debby, Rose Zaterdag 27 juni Linda85 agneta, Nenna, Debby, Rose Voor wijzigingen of aanvullen stuur mij een PB
@juffie wij hebben al een hyves! hihi.. Ik ben dol op de kleuters, ik studeer voor onderwijsassistent en heb is al 2x voor gekomen dat ik 2 uurlang bij de kleuters was.. ze zijn zoooooooo cuutteee..!
@juffie: Wil je man ondertussen ook wel kinderen dan? Lijkt me wel handig als je misschien al zwanger bent...
@Jolyn, t gaat goed! Dat uitje gaat er echt wel komen! We moeten t maar n week afwachten denk, dan is iedereen wel n keer online geweest, denk? Alhoewel, we hoeven t nog niet meteen vast te leggen denk, tijd genoeg! @All: wie is de beheerder van de hyves? Ik heb me denk al 3 keer aangemeld, maar ben nog niet toegevoegd...
@ Linda Mn man wil wel babys hoor, maar hij zou liever nog fftjes w8. Ik ben alleen heel erg bang dat het bij ons niet gemakkelijk gaat gebeuren omdat ik in het verleden nog wel vaak door MRI CT scans ben gehaald.. Ook heb ik elke maand ong wel een rontgenfoto gehad en rare vloeistoffen ingespoten gekregen.. Mijn idee was snel gaan proberen en dan zien we wel Maar hij weet dat ik ben gestopt met de pil (keuze hebben we samen gemaakt) en hij weet dus ook dat we zwanger kunnen raken.. En dat wil hij best wel, van de week gaf hij lief een kusje op me buik spontaan..
@All; wie heeft er ook zin om een keer met elkaar wat te gaan eten? Quote het bericht op deze pagina en vul je naam in achter de data dat je kan!
Ohh en hoe kan ik de hyves dan vinden of moet ik eerst nog door een proeftijd heen? hi hi Ik werk zelf op een zwarte school heb geen NL kinderen in de klas maar ja dat vind ik heerlijk! Ik heb eerst ook OA gedaan en heb PABO duaal gedaan (werken en leren) in het SBO.