@ MATTA ik zie dat wij allebei nog aan het klussen zijn en dat de rest praktisch allemaal zwanger is... haha
@Juffie: Oke, k hoop wel dat je je realiseert dat t heel wat teweeg brengt en dat je er samen achter moet staan als je zwanger wordt... Tenminste, dat is hoe ik t zie... Beter wat langer wachten en t allebei graag willen dan overhaast beginnen..
juffie: http://jong-en-zwanger.hyves.nl/?&pagei ... 7K4MCCK8CS je moet alleen ff een pb sturen naar lynn (lynn is toch de beheerder dames?) dan weet ze wie je bent omdat niet iedereen geaccepteerd word dat snap je wel...
@ Juffie.. Gelukkig dat je kereltje het nu wel met je eens is. Bij mij heeft het ook even geduurd voordat manlief om was. Er is elke keer wel weer een reden om het uit te stellen maar nu het zover is wens hij "kareltje"(zo heet de beeb) elke ochtend een goedemorgen :-D met een kus.
@jufie waarom heb je dan al die MRI scans gehad? Word je daarom minder snel zwanger? goh nooit geweten.. zo leer ik elke dag weer wat. @linda volgens mij zijn Gaby en Lynn de beheerders van de hyves! maar ik heb je wel al zien staan bij nieuwe leden. @jolyn ik heb echt goed moeten kijken naar jou plaatje..haha ik dacht wat is dat nou weer voor raar gezwel naast de navel! hahaha.. stom niet.. is gewoon een voetje van een beeb!
@ Rose: lijkt me een gezellig idee Hmm... mei is wel druk hier, vriendlief en moeders jarig... *pakt even haar agenda erbij en gaat even PB sturen naar Jolyn met data waarop ze kan* is het de bedoeling om alleen te komen of met mannelijke aanhang?
@Stephanie: De bedoeling is alleen de meiden... Als je het bericht hier bovenaan de pagina quote en daarna je eigen naam achter de data zet waarop je kunt, daarna gewoon versturen/plaatsen..
linda: ja mijn buik begint aardig te groeien en de baby ook hoop ik...heb vorige week het hartje nog gehoord op de negenmaandenbeurs...mag dindsag weer voor controle dus ben benieuwd...
@bos: Ja, heb net ff je foto's gekeken, maar je buik groeit idd goed! Hoe zijn de reacties in je omgeving? En ff een stomme vraag, wordt die leuke swift jullie gezinsauto? Vind ze namelijk ook zo leuk, maar krijg je daar enigszins makkelijk een kinderwagen in?
@ Steph.. ik denk in eerste instantie alleen maar als het voor herhaling vatbaar is dan misschien wel met aanhang :-D
@juffie Nou we zijn niet de enige.. Redd, Suus, Dreamer, Sammie, Nen zijn ook allemaal nog niet zwanger.. sorry als ik iemand vergeten ben! geweldig.. ik werk op een 'normale' basisschool maar ik 90% is buitenlands.. ik heb in mijn stageklasje 5 nederlandse kindjes van de 13 leerlingen. vorig jaar had ik vorig jaar had ik in mijn oude stage klas 3 nederlandse kinderen van de 16 leerlingen.
Ik denk alleen toch? Weet nog niet of ik kom maar mijn man zal vast niet meewillen Zo... die kerel van mij wil nu al op bed... 'k ga denk ik maar gezellig met 'm mee en boven nog tv kijken. Tot morgen!
linda: stomme vragen bestaan niet..ik kreeg en krijg nog steeds hele leuke reacties in mijn omgeving...heb jij het echt nog niemand verteld? er zijn nog heel veel mensen die het niet weten op mijn werk (ouders dan) dus ben benieuwd wanneer ik de eerste vragen ga krijgen over mijn buik..volgens mijn collega's ben ik namelijk aan hard aan het groeien (altijd leuk om te horen ) en nee de swift is niet de gezinsauto (of nou ja mede) we hebben vandaag een nieuwe auto gekregen...de seat leon (daar gaat vriendlief mee rijden) de swift is voor mij maar denk dat er wel een kinderwagen in past hoor misschien moet alleen de bank plat..
Okeej, maakt niet uit hopor meiden, maar ik had er nog niks over gelezen, maar zonder mannen is ook leuker Jolyn: PB is verzonden hoor
Ow leuk, al die nieuwe auto's! Een nieuw model leon, of t vorige? Allebei mooie auto's! Als k je foto zo zie kun je niet mee om je buik heen, maar misschien dat t onder je kleding toch n stuk minder opvalt!
Zaterdag 4 april - Linda85 agneta, Nenna, Jolyn, Debby Zaterdag 11 april - Linda85 agneta, Nenna, Rose?, Stephanie Zaterdag 18 april - Linda85 agneta, Nenna, Jolyn, Debby, Rose?, Stephanie Zaterdag 25 april - Linda85 , Nenna, Jolyn, Debby, Rose, Stephanie Zaterdag 2 mei - Linda85 , Nenna, Jolyn, Rose, Stephanie Zaterdag 9 mei - Linda85, Jolyn, Debby, Rose, Stephanie? Zaterdag 16 mei - agneta , Nenna, Jolyn, Debby, Rose, Stephanie Zaterdag 23 mei - agneta ,Nenna, Jolyn, Rose Zaterdag 30 mei - Nenna, Rose, Stephanie Zaterdag 6 juni - Linda85 , Nenna, Jolyn, Rose, Stephanie Zaterdag 13 juni - Linda85 agneta, Nenna, Jolyn , Debby, Rose, Stephanie Zaterdag 20 juni - agneta, Debby, Rose Zaterdag 27 juni Linda85 agneta, Nenna, Debby, Rose, Stephanie Voor wijzigingen of aanvullen stuur mij een PB