@ all wie wonen hier eigenlijk allemaal in een flat? heb mooite massionette woningen gezien.. is het verschil groot tussen een 'gewoon' huis en een flat?
Suus, wij hebben Tele2. Op zich wel tevreden, maar overstappen is een heel gedoe. Je moet dan weer aansluitkosten betalen enzo. Zijn jullie niet tevreden met het huidige abo? Jolyn, dat is wel super! Dan delen we gewoon benzinekosten & evt. parkeergeld! Maar we moeten eerst maar eens zien waar we nu precies heen gaan haha
@kristel; geniet van je kaneel euh...taart @met hoeveel meiden zijn we dan (als iedereen zou komen?) heb altijd nog een speeltuin voor de deur denk dat vriendlief gek zou worden met al die meiden in huis...
ik ben niet zo bekend in het midden van het land... ja in rotterdam maar denk ook niet dat jullie daar graag heen zouden willen...
Hai ik pas me aan jullie Uhh ik woon in regio utrecht en heb een autootje dus er kunnen mensen eventueel meerijden lol.. Verder de spierziekte is nu niet actief, niet erfelijk, en vooral ik ben het gewend heb sinds mn 4e al problemen met mn enkel/ voet dus het is gewoon een levenstijl geworden.. Maar nu weer gezellige dingen Ik ben echt geschrokken van dat vliegtuigongeluk. in augustus ben ik met zon vliegtuig naar Turkije geweest en toen had het ding defecten terug wilde we perse een andere vliegmaatschappij..
juffie: haha gezellige dingen zei je tochl..noem het ongeluk niet echt gezellig 8) wel fijn dat de ziekte nu rustig is en niet erfelijk... waarom niet rotterdam? als er iets leuks te doen is is het toch geen probleem.
@bos: Ja, ik wil straks ook een nieuwe/andere auto! Heb nu een Peusje 106, is te klein en wordt te oud... Ik wil heeeeel graag een Audi A3, maar zijn eigenlijk echt achterlijk duur... Mn lief wil een Volvo V50, vind ik ook een hele mooie auto, maar zie mezelf nog niet in een échte stationwagen rijden! Lief heeft een VW Caddy, daar kunnen ze alleen samen mee op stap straks als mams de zorg voor n dagje overdraagt, haha!
Maar n Leon is dus wel ruim genoeg voor een kinderwagen? @All: Wat voor kinderwagen hebben/willen jullie en waarom?
Uhm *gaat ff denken wat er in R'dam te doen is* is Scheveningen misschien een leuk idee... t is dan lekker weer (waarschijnlijk) om lekker op een terrasje van een strandtent te zitten...
Wij hebben net een Renault Megane station gekocht uit 2006. Ideale grote auto.. daar kunnen wel twee kinderwagens in Zelf heb ik een zwarte twingo uit 1996.. staat nu te koop! wil graag een 4 deurs auto ivm kinderen.. we denken aan een peugeot 206!
@bos wij gaan voor een renault megane kijken.! nieuwe type met dat lekkere kontje..hahaa! wie komen er verder nog meer uit het noorden? Nen, Redd, Ik enn..