Het maakt mij niet uit of we in Rotterdam afspreken, maar als we dan uit eten gaan, wordt het misschien lastig ivm thuiskomen...
@ Linda, mijn ouders wisten het direct maar wij waren ook een beetje bang voor de reactie van mijn schoonouders.. We wilde ook wachten tot de echo van 10 weken maar we hebben het vorige week maar verteld en ze smolten helemaal om. Ze waren zo trots!
@ Nen: Voor mij is het ook prima als we ergens gaan lunchen... anders word het idd misschien een hele lange dag....
we moeten er wel rekening mee houden dat een hoop van ons op dat moment ver in hun zwangerschap zijn... en dat dat best vermoeiend is,... en wie weet is het ook nog wel eens heel warm....
Met Scheveningen kan ik ook mee. Maar mijn man gaat dan wel mee hoor, want ook oma heeft geen rijbewijs! En openbaar vervoer in DH? Ik begin der niet aan
Als degene die tegen is dat nou gewoon zegt en dan ook met een ander idee komt, gaan we er gewoon vanuit dat de rest het met Scheveningen eens is... Maar er zijn natuurlijk ook een heleboel meiden niet online nu, dus we moeten iedere keer als we online zijn denk ff een balletje opgooien bij mensen die nog niet op de lijst staan... @bos, t lijkt mij wel gezellig als je ook mee gaat! Ik vind t ook spannend, maar dat geldt voor ons allemaal toch! Als we nou beloven dat we elkaar niet bijten? haha, en bovendien kom je hoe dan ook met zn tweeen!
Lunch klinkt voor mij ook beter dan avondeten, ik lust maar weinig, maar brood gaat er meestal wel in
@Dreamer, t zou wel heel fijn zijn als jij ook mee kunt! Lunchen lijkt mij ook prima! Weet iemand daar een geschikt plekje voor in Scheveningen?
Terrasje pikken in de zon op scheveningen vind mijn mannetje vast niet erg... en als ie dan ook nog een biertje kan drinken (ik bob toch) vind ie het wel gezellig hihi... denk dat het wel handig is voor de meiden zonder rijbewijs...
Mijn man gaat echt niet mee! Lijkt mij eerlijk gezegd leuker met alleen de meiden, maar weet tuurlijk niet hoe jullie daar over denken! T kan in juni wel heet zijn, maar in april tegenwoordig tturlijk ook!
alleen is parkeren wel een crime natuurlijk in de zomer in scheveningen dus misschien dat ik toch tegen ben.. Zeker omdat ik dan 23 weken zwanger ben en niet hele stukken kan lopen. Sorry mensen ik ben toch tegen scheveningen. Scheveningen: Stephanie --> Voor Matta --> Voor Jolyn --> Tegen