Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    LInda ik ben het wel met jou eens. Mijn vent gaat ook zeker niet mee en met alleen de meiden lijkt me ook leuker.

Maar voor de meiden die liever niet met een zwangere buik in het OV gaan; ik begrijp jullie zeker! Mensen zijn zo onoplettend tegenwoordig. Ik zou dan ook bang zijn voor een elleboog in mijn buik

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Jolyn: Juni is geen hoogzomer en het is dan geen vakantie... parkeren in een parkeergarage lukt dan echt nog wel zonder dat je een half uur hoeft te lopen... en met 23 weken kan je nog wel een eindje vooruit hoor...

3. lovelyjolyn1987

lovelyjolyn1987 Bekend lid

3 dec 2008
    513
    0
    0
    Mijn andere optie blijft nog steeds Utrecht of voor dreamer dat vogel park.

4. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Jolyn, heb je dan een ander idee? Haha, gooi een rolstoel achterin je auto, dan kun je gewoon in de parkeergarage en karren wij je de boulevard op! Geintje hoor!

5. lovelyjolyn1987

3 dec 2008
    513
    0
    0
    Mijn vent gaat ook niet mee! Tenzij ik dat graag wil maar meiden onder elkaar is natuurlijk veel leuker!

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Bos: ik draag ook altijd strakke truien/truitjes, dus hoop dat ik niet al te snel een dikke buik krijg als ik zwanger ben.
    We willen het pas met 12 weken vertellen dan (als het lukt :) )
    Mooi buikje heb je al hoor!

Over kinderwagens: ik wil er sowieso 1 met 4 wielen.
    En dan met verwisselbare wielen (dus 4 grote voor ruiger terrein en 2 kleinere voor de city)
    Maar meer weet ik niet.
    Misschien dat ik dit weekend wel wat leuks tegenkom!

Moet je echt met 12 weken al kraamzorg regelen?
    Jeetje mina zeg!

Over de dagboeken: schrijven jullie er dan ook dagelijks in?
    Ik wil echt bijhouden wat ik wanneer voel/denk enzo.
    Lijkt me leuk voor later.

Ander strandidee anders: Katwijk of Noordwijk?
    Makkelijker parkeren en terrasjes zat hoor!

7. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Stephanie, als helemaal bekend is wie er mee gaan en waarheen is t misschien wel handig om iets te reserveren, de groep wordt tuurlijk best groot en om dat dan daar nog uit vechten... Maar daar komen we wel uit!

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    scheveningen lijkt me ook leuker en geloof me je hoeft niet bang te zijn voor een elleboog in je buik hoor...die kleine zit goed verpakt hoor...kan heus wel stootje hebben..ik heb vorige week vol twee voeten in mijn buik gekregen...gaat allemaal nog goed met de kleine hoor...zit aardig stootkussen omheen...

en zonder mannen lijkt me ook leuker...en met 23 weken kun je vast nog aardig lopen en anders huren we wel een rolstoel voor je hihi duwen we je wel naar het eten..

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Met een klein straaltje zon, op een zaterdag, in Scheveningen?
    Geloof mij maar dat je dan een half uurtje mag lopen eer je bij het strand bent!
    Vakantie of niet.

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Terrasje pikken lijkt mij zowiezo het gezelligst, kan je lekker blijven zitten en heb je ook de tijd om elkaar te leren kennen... onder het genot van een (alcoholvrij) dankje :p

Katwijk of Noordwijk vind ik ook prima... of anders hoek van holland, (of heb je daar geen terrasjes?)

11. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Dreamer, bij de bugaboo kun je ook sneeuwwielen krijgen en je kunt ze vastzetten... lijkt mij idd ook wel handig, aangezien wij nog wel een in de bagger te vinden zijn haha! Lees;autocroos

12. lovelyjolyn1987

3 dec 2008
    513
    0
    0
    Ik ben ook meer voor katwijk of noordwijk. Scheveningen is leuk maar erg hectisch.. Zeker voor een eerste date ;)

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Linda: ik denk dat reserveren het ook niet gaat worden nu al, want die tent kan tegen die tijd goed failliet zijn door rookverbod en of crisis hahaha

14. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ow irritant, heb zo'n lekker zeurend ongi-gevoel in mn buik... hoop maar dat t van dat ene bakkie Senseo komt!

15. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    We doen gewoon een 11-stedentocht door Noord en Zuid-Holland!

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Als we een beetje in het midden van NL blijven vind ik het allemaal wel best denk ik zo... haha

ik lees morgen wel of er nog andere ideeën zijn gekomen...

ik ga lekker op bed liggen... ben weer afgepeigerd van de verhuizing op t werk... nog 1 dagje hoop ik :p

T weekend krijgen we trouwens heelijke temperaturen van 12 graden.... Joehoe... alleen nog maar een dikke trui aan naar de paardjes...

Slaap lekker to all....

17. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Neej, hoeft niet nu al.... Maar tegen die tijd een keer... Ach, maakt niet uit we zien wel!

18. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Meiden,

Ik hou het voor gezien! Ik zit nog steeds aan mijn huiswerk, maar er komt toch niks meer uit handen..

Slaap lekker alvast allemaal!

Liefs

19. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Slaap lekker Stephanie en Nen!

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    zo nog ff gauw mijn abbo op dit topic afgezegd... had 73 mails van nieuwe berichten... pfff....
    ik kan het topic toch altijd wel vinden want staat altijd bovenaan :p

Toedels...

Deel Deze Pagina