ja die pas ik ook nog, maar daar zit een klein gaatje in! op: Ik denk dat t konijn honger had. hahaha
ey hey ster waar heb je de angelsound gekocht? dreamer wat k*t van die psyg. zo lang dat is toch niet normaal.
Ja klopt! tis een hartstikke tam beesie maar wel een boef! Als hij bij ons blijft gaat hij wel wanneer het mooier weer wordt het balkon op. want hij maakt er een enorme zooi van en je ruikt t hok behoorlijk.
@debby: ja kan me voorstellen mijn zitten buiten gelukkig want jee wat een bende maken ze zeg.. @agneta: hee hoe is het met jouw...nog misselijk vandaag? nog wat leuks gedaan vandaag en morgen? dan zit je vakantie er al weer op...
Dreamer, balen zeg! Ik las dat er mensen zijn die hun eigen kleren al heel snel niet meer passen en andere dat het nog niet nodig is om zwangerschapspkleding te kopen... Ik heb op dit topic flink lopen zeuren omdat ik steeds geen buik had. ik wilde er mee showen, maar er viel niets te showen. Pas bij 22 weken begon het allemaal echt te groeien. Zo is het bij iedereen anders. Ik heb vandaag de beslissing genomen om na de vakantie niet meer aan het werk te gaan. Het is niet meer te doen. Ik heb net de afdelingsleider proberen te bellen, is hij niet thuis... Over een uur nog maar een keer proberen. Ik heb echt het idee dat ik mijn collega's in de steek laat, maar onze kleine man gaat natuurlijk boven alles.
Haay ik ben er weer.. @ Dreamer.. wat !@#$%^& zeg! ongelooflijk dat dat zolang moet duren! @ All.. vandag eindelijk een redelijke dag! Niet te moe wel misselijk.. heb zetpillen voor misselijkheid gekregen.. 38 euro! ( gaat van verplichte eigen risico af) maar goed zolang ze maar helpen.. zul je zien dat ik niet meer misselijk ben! ( Hoop het! ) Hoe is het verder hier?
Ik ben er weer Bos! @Dreamer, leuk die site! www.woordsticker.nl is ook niet duur en die heeft ook leuke. 'k Geloof dat ik heel wat ga bestellen als ons huissie ooit klaar is! @Knarboor, nu heb je tenminste wel een leuke reden waarom je broeken niet meer dichtpassen @Matta, das ff balen zeg! Zijn hier nog ff weggeweest en milkshake gehaald bij de Mac. Manlief is nog even tanken en straks maar vroeg op bed. Zal morgenvroeg gelijk met hem van bed en dan zie 'k m niet eerder dan zondagavond... hm... moet wel even wennen voor ons.
@jolijn: hopen dat je ze niet nodig hebt maar wel fijn dat je ze vast in huis hebt mocht je ze nodig hebben..
Ja inderdaad!het is gewoon bij mij het probleem dat ik de gehele dag misselijk ben en niet alleen even smorgens.
Ik ga er vandoor voor vandaag! Nog even brood smeren voor m'n man en dekbedovertrek nog even fixen... hij komt zo vast ook weer thuis en wilde vroeg op bed. Fijne avond nog en ik kom morgenvroeg nog wel even langs. Als jullie nu ff van 't weekend niet teveel kletsen, dan hoef ik zondagavond niet zoveel na te lezen