Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    @ Natassie,

Welke dag zit je dan?

2. Niet meer actief

Spannend natassie!
    Misschien komt hij nu heel snel!

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Ik ga morgen trouwens naar de huisarts aangezien mijn loopoor alleen maar erger word en de pijn ook....
    Heb geen andere keus ben links al doof en dat het nu slecht gaat met rechts is best wel een nadeel...

4. Niet meer actief

Hey Sammie,
    Dat is geen pretje!
    Ik hoop voor je dat ze een snelle oplossing hebben!

5. Sammie wat heb je met je oren?
    Hier ook slechthorend namelijk.. rechts hoor ik heel weinig.. links gaat nu ook sinds dit jaar een stuk minder

6. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    ik zit op ik weet niet welke dag...
    heb 29 juni beetje bloed verloren
    en 2 juli het vruchtje/vruchtzakje waarschijnlijk dus... pfff dan zal het ongeveer dag 14 zijn nu kan wel dan zal me cyclus weer normaal zijn... oohhhh duimen! al denk ik van niet

7. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    mensne kom dadn bij me vriend langs ;) die slehct horen haha

8. Niet meer actief

Ik hoop het echt voor je natas!
    Je ziet toch best vaak dat na een mk je cyclus ook weer snel op gang kan komen toch?

9. hehe hoezo natas?
    Enne je moet toch nu al verder zijn dan dag 14..?

10. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    als ik uitgaat van 2 juli niet... ;) toen is het heftig bloeden echt begonnen
    maar 29 juni niet zoveel.. dan zou ik nu op dag 16 zitten dan zou ik me ei ongeveer wel kunne hebbenn.. alleen gistern niet geklust pfff.. benieuwd wat de test doet ;) ik klus vanavond wel gewoon even ;) nu toch om da dag zowiezo..

maar mijn vriend is audicien ;) dus wekt met slechthorende :) en hoortoestellen enz ;) hij wil waarschijnlijk HBO gaan oden voor audioloog dus de extrem egevallen gaan behandelen maar dat is nog neit zeker :)

11. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

ik hoop het ook voor je natas!

gebruik jij eigenlijk etos pillen?

12. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    niet meer wel gebruikt vorige ronde... misschienr owrd me cyclus nu wel korter zonder die pillen i hope so

13. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

werd jou cycles dan langer door die pillen?
    die van mij alleen maar korter gelukkig!..

14. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    weet ik niet ben wel zwanger geworden ermee ;) maar of het door die pillen komt weet ik niet.. die pillen zijn eigenlijk alleen vitaminen enz en als ik gewoon gezond deet moet het voldoende zijn ;)

15. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Mijn oren,

Vanaf de geboorte slecht horend geboren, links 11 keer oorbuisjes.
    Door de laatste buisje ben ik doof geraakt, het was er een met haakjes die in mijn trommelvlies is gaan vastgroeien.
    Vervolgens eruit is gevallen ,en het buisje heeft daardoor heel mijn trommelvlies beschadigd daarna erge last van mijn evenwicht en oorpijn.
    Bleek dat ik een lek in mijn slakkenhuis had, toen een zeldzame operatie gehad in LUMC (Leiden).
    Het lek moest gedicht worden met kraakbeen weefsel van het kleine lelletje van je oor (dat zeg maar aan je gezicht vast zit).
    3 dagen bedrust moeten hebben en vol gespoten met morfine geweest om de pijn onder controle te houden.
    Daarna 2 weken met zo'n tulband van verband gelopen iederen keek me aan en schaamde me kapot...
    Maar toen is wel de evenwicht goed gekomen en geen oorpijn meer dus na nadelen toch wel voordelen.
    Rechts heb ik 10 keer een oorbuisje gehad.
    Laatste oorbuisje met haakjes verwijderd omdat ze bang waren dat ik anders hetzelfde kreeg als links.
    Sindsdien ging het goed, tot op heden heb ik weer erg last....

Zo dat was het wel zo'n beetje...

16. Natas was 29 juni geen rood bloed dan?

Leeuw, ik gebruik ook sinds deze cyclus die etos pillen, mijn eisprong is nu 1 dag eerder gekomen dan normaal.. dus net ietsje korter.. nu nog mijn lf afwachten. Die wil ook wel eens verschillen.

17. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

ja dat weet ik, maar er zit ook iets zeggen ze waardoor je cycles weer beetje goed gaat lopen, want ik had eerst een cycles van 40/50 dagen en nu deze maadn 30!.. bluh ik voel me helemaal niet lekker verkouden, keelpijn en nu ook nog buikpijn :(

18. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    ja was het wle heeeeeeeeeeeeeeeel minimaal met veel slijm dus ga maar van het late uit.. ben benieuwd in ieder geval zit te twijfelen wanneer ik me ovu test gaat odeng isteren om 5 uur gedaan maar kan hem ook zo om 12 uur vast doen of zal ik dat niet doen?

19. Pfff Sammie wat een verhaal.. Behoorlijk pijnlijk ook.

Die van mij is ook bijna vast gaan groeien toen is ie eruit gehaald. Sinds die tijd weer meerdere keren per jaar vreselijke oorontstekingen in het middenoor.
    Maar ja ik kan nog wel wat horen... niet super maar wel de belangrijkste dingen

PS ik heb vandaag weer een hogere temp 37.7.. vraag me af hoe lang die verrekte verhoging nou blijft :( voel me ook nog supermoe maar kan niet slapen

20. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    ik ga trouwens weer de zoon schijnt hier nu NOG ;) haha dus ga even met me kleine naar de speeltuin toe :) lees zo/ vanmiddag/vanaavon weer bij :) doei meiden :)

Share This Page