Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Net ongi geworden.
    Of 2 dagen overtijd of mn ei was 2 dagen later dan FF zegt.
    Zelf denk ik dat mn ei 2 dagen later was.

@Steph: ohhh leuke winkel zeg!
    Die kende ik nog niet!
    Staat meteen in mn favorieten, daar gaat oma binnenkort ook even shoppen :)

2. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ dreamer

Mijn NOD is 2 maart:S Spannend, maar ik heb nu nog geen voortekenen van de duivel.. wat ik normaal wel heb. dus wie weet ;) ga er vanuit van niet maar blijf stiekem ieniemienie hopen...

Fijne nacht!

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik heb je erop gezet meis.
    Weet alleen niet welke ronde, dus heb ronde 1 gezet.
    Roep maar als dat niet goed is ;)

Ohhhhhh ik heb net onze kinderwagen gevonden!
    De maxi cosi mura 4.
    En dan een bepaalde kleur.
    Echt helemaal super!
    Precies wat ik allemaal wil!
    Morgen eens kijken hoe die in het echt is.
    Kwam hem per toeval tegen op de site van die winkel die Steph zei.
    Wat een mooie wagen zeg!
    Hahaha ik wil dieeee :)
    Ben in staat om hem meteen te kopen :)
    Laat ik dát maar niet doen he :)

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ben ik de eerste? Goedemorgen!

Kom zo wel even weer... 'k ga hier nog dweilen en de wc schoonmaken.. haha dat op de vroege morgen.

5. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

ronde 2 dreamer:d Dus nog niet zo vaak geprobeerd..
    Goeiemorgen trouwens ;) Ik had gister een latertje dus voel me nu erg brak! Gister geen wijntje gedronken just in case ;) Visite keek al raar dat ik geen wijn wilde ... lol..
    We hadden het nog over de kinderwensen maar heb niet gezegd dat wij echt al aan het proberen zijn. dat zien mensen vanzelf toch?

Fijne dag allemaal ik ben er rond 4 uur weer.

Groetjes

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Goedemorgen meiden,

Jeetje Red jij bent vroeg aan de schoonmaak! Maar je vooruitzicht is leuk dat scheelt een hoop.

Wij waren in de 2e ronde al zwanger Juffie, ik bedoel alles kan... ook al verwacht je het misschien niet. :)

Ik ga maar eens snel aan de slag, moet namelijk zo vroeg mogelijk een agenda + bijlagen aanleveren voor een vergadering. :( En die lakse teamleiders enz verdommem het om op tijd aan te leveren.

xxxxies

7. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    goedemorgen meiden

zo alweer vroeg wakker heb je als manlief om half 6 uit bed gaat! maar goed heb 2 clienten dus ben om 10uur alweer klaar! daarna ff boodsch doen en ff de stad in fijne dag!

8. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hee meiden ik ga er vandoor! Niet te veel kletsen en fijn weekend alvast! Ik kom hier zondagavond wel weer even ;)

Doei doei!

@Debby, sterkte daar!
    @Juffie, hopelijk is 't raak! Duim voor je!

9. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hey Knarboor!
    Lekker zo'n kort daggie! :)

Morgen moet Daan er al om kwart voor 5 's ochtends uit/ in de auto zitten. :( Hij moet om half 6 werken. Dan maak ik meestal wel even brood voor hem maar duik toch wel even terug hoor. hihihi :)

Meestal ben ik degene die er als eerst uit is...

Veel plezier Red! :)

10. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Weet je wat ik apart vind... dat ik toen ik net zwanger was ik alleen maar naar meisjes spulletjes keek, maar nu trek ik steeds meer naar jongens dingetjes! Natuurlijk maakt hetr niet uit wat het wordt maar vind t wel grappig dat mijn gevoel en/of mening bij trekt. Dan merk je echt dat je een wondertje draagt... het maakt niet uit, het is van ons... :) Zoiets moois! Zwijmel.....

Zondag ga ik trouwens met mijn ma naar de meubelboulevard in Utrecht en maybe nog even naar m'n opa! Heb er zin in! Lekker spulletjes kijken en misschien nog wat kopen. :)

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dreamer: heb weer wat geleerd van jouw haha... ik wist niet eens dat er meerdere vestigingen van die winkel waren :p ik dacht huh... de vestiging waar wij geweest zijn is toch een beetje ver uit de buurt voor dreamer :p

@ Red: je zal het niet meer lezen maar ik wens je ook een heel fijn weekend :D

Zo net even de rechtbank gebeld, wilde nu echt zekerheid over de kosten van het aanvragen van het ouderlijk gezag... (lees hier dit en daar dat, hoor hier dit en daar dat) maar er zijn geen kosten aan verbonden :D alleen natuurlijk voor beide uittreksels... ook hoeven we niet zelf naar de rechtbank maar kunnen we alles opsturen...

Heb trouwens ook net even een afspraak gemaakt bij de gemeente voor het erkennen van de ongeboren vrucht, volgende week vrijdag kunnen we terecht, en daarna meteen door naar het pretechobureau...

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Wat een gedoe zeg dat erkennen en aanvragen van ouderlijk gezag.
    Ben blij dat wij dat niet hoeven!

Er zijn idd meer winkels :)
    Veel plezier met de echo!

@Deb: denk je dat je een jongen krijgt?

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dreamer: ja het is idd een heel gedoe, maar als je er eenmaal uit bent dan is het best simpel hahaha... Zelfs bij postbus 51 konden ze me niet verder helpen :(, daar zou je toch van verwachten dat ze het weten...

zo gelijk maar even rekeningen overgemaakt, en geld naar de spaarrekening overgeboekt... we hebben dus weer een klein bedragje op de spaarrekening :D

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Bah ben even helemaal pissed....

heb ik op de 9 maandenbeurs een keileuk positiejurkje van mamalicious gekocht, kom ik er thuis achter dat er een gaatje in de mouw zit (errug zichtbaar) dus ik gisteren terug naar een prenatal stadswinkel: --> Nee mevrouw die verkopen wij niet, dan moet u naar een prenatal warenhuis... naja oke... jurkje is zo leuk...
    dus ik dacht net ik bel even voor ik er naartoe rij en ze mijn maat bijvoorbeeld niet hebben, krijg ik te horen dat wat op de beurs verkrijgbaar was, echt alleen voor de beurs was en dus niet gerolen kan worden in de winkels... (want daar hebben ze die jurkjes niet) mag er wel mee terugkomen dan krijg ik mijn geld terug of kan iets anders uitzoeken... BAH!

15. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik zou het echt niet weten wat het wordt, maar daardoor valt het juist op dat ik eerst meer naar meisjes dingen keek en nu steeds vaker naar jongens dingen. :)

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Dat is het nadeel van beurs koopjes helaas!
    Maar kan je het gaatje niet maken dan?
    Anders toch maar het gaatje voor lief nemen of je geld terughalen.
    Wel balen meis!

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dreamer: nou het was niet echt een koopje... jurkje kostte 40 euro...
    het jurkje is heel dun van stof (je moet er ook echt nog iets onder) dus maken heeft helaas geen nut, net nog even een ander warenhuis van prenatal gebeld en die zeiden dat ze ze misschien nog wel binnenkrijgen maar dat durfde ze niet met 100% zekerheid te zeggen...

18. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    goeiemorgen allemaal

ik heb niet alles bijgelezen van gister, waren 25 pagina's
    beetje druk gehad deze week en weinig hier geweest dat merk je goed zeg.

ik voel de kleine nu al een paar dagen iedere avond, zo schattig en krijg er helemaal vlinders van in mijn buik.

ga nu naar de markt om groente te halen voor zondag en een cadeautje voor morgen voor mijn broertje zijn afscheidsfeest.

kom vanmiddag weer even koekeloere ;)

doegg

19. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @stephanie: dat is balen zeg.. van dat jurkje.. je hebt dat daar natuurlijk niet heel goed nagekeken in al die drukte.. zonde.. hopen dat je hem straks als nog kunt ruilen..

@dreamer: die kinderwagen is wel erg leuk inderdaad :D maar welke kleur wil je dan..? snap dat het verleidelijk is om hem niet meteen te kopen..

@debby: ik ben wel spannend wat het word bij jou? ga je het hier op de site vertellen? nog eventjes en dan weet je wat het word..

@all: mijn tempkaartje gaat er steeds vager uitzien.. de temp springt de hele tijd van 36.3 naar 36.5 dan weer 36.4.. terwijl ik voor de mk een redelijk stabiele temp had.. ik temp gewoon nog elke ochtend netjes om 6 uur.. dus snap er niks van :S wie wel?

20. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    stephanie...welk merk is het? is ie zwart? want ik denk dan dat we dezelfde hebben.....en als hij van mamalios..ofzoiets is dan kan je ook nog naar het hoofdkantoor bellen.....misschien dat een idee....maar ben wel nieuwsgierig welke ji jhebt...want bij mij zat er volgens mij ook een klein gaat in de mauw.....

Deel Deze Pagina