@matta voel me hartstikke goed! af en toe scheuten steekjes maar verder nergens last van hopen dat zo blijft! maar zal vast wek niet en hoe voel j ij j?
@matta ja goed alleen mijn rug en been he dat is nog steeds anwezig. dus dat is balen want het doet best wel pijn. maar verder super hoor en met jouw? net weer even een dagboekdeel geschreven met wat foto's van de carnaval www.beebjeborsboom.beebiesite.nl voor degene die nieuwschierig zijn
Hee meiden, Ik ben weer thuis. Was een vet saai college, dus had net zo goed gelijk naar huis kunnen gaan. Nu zit ik lekker op de bank met mijn laptop op schoot en de tv aan. Echt relaxt. Er is zo'n last van mijn schouders sinds ik de opdrachten heb ingeleverd!
thnx ga is even unive bellen om de auto verzekering om te laten zetten op mijn vriend zijn naam scheelt weer wat tientjes per maand
@knarboor ik voel me prima,vannochtend barstende hoofdpijn, waardoor ik ook misselijk werd.. een 2 apsrin van collega en voel me nu kiplekker! heb net even de keuken schoongemaakt, lief mag straks dweilen en stofzuigen!
@rose met mij gaat het goed.. haha.. leuke site zeg.. jij bent ook een stokke liefhebber....hihi fijn.. kan ik mooi van jou horen als jullie beebje er uit is of het was is.. heb je de limited spulletjes voor de kinderwagen gezien.. die zijn zoooo leuk!
@ matta, die limited spullen, is dat ook met die bloemenprint? Ik zag zo'n wagen op de 9mnd beurs en vond het zo gaaf! Terwijl ik eerder had gezegd dat ik Stokke niet mooi vond.. BLijkbaar toch wel! @ all, zegt enorm veel slijmerige afscheiding (sorry voor deze vieze vraag) iets over de mogelijkheid op een zwangerschap?
@Nen jaaaaa... met die bloemtjes.. gaaaff he! Dat wil ik graag als kinderwagen hebben.. vind hett zooo gaaf!
hahahaha... same here... zal vast wel meevallen.. het is nog een vrij nieuwe model! tegen de tijd dat wij zwanger zijn.. weten we vast niet meer welk model we moeten kiezen... want dan hebben ze nog meer mooie kleurtjes en printjes!
haha ik ook hoor.. Ik was eigenlijk meteen al verliefd op de stokke, ik zag een mevrouw met de kinderwagen lopen en was meteen verkocht.! ik hoop dat stokke meer leuke printjes krijgt!
@matta ja idd stokke vind ik echt geweldig en als het een meisje is word het de creme sokke met het uitbereidingspakket (limitid edition) met kap, parasal,en luierwarmer en luiertasje voor 129 euro. als het een jongentje is dan nemen we waarschijnlijk de blauwe.. en dan is dat limited edition niet zo mooi. ik heb een foto van mij achter die stokke kinderwagen.. zal ik hem er ff opzetten @nen ik had dat ook heel veel witafscheiding en ook erg plakkerig, leek wel lijm dus hopelijk betekend dat wat goeds
hoi hoi @dreamer: ja he ik vind de mura vier ook leuk...heb alleen nog niet gekeken welke kleuren ze allemaal hebben. @kristel: meid mijn ouders stonden ook niet te springen hoor toen ik vertelde dat ik zwanger was...ze zijn nu wel blij maar ach weet je ik zou het niet eens erg vinden als we niks krijgen...vind het beetje ver gaan als je een heel kamertje krijg...heb meer het idee dat mijn schoonouders onze liefde willen kopen ipv gewoon een cadeau te geven...als ze rompertjes koopt en door de bus duwt vind ik dat niet echt leuk om te krijgen....krijg ik liever gewoon een leuke shirtje wat ze persoonlijk geeft maar goed... @eva: nou lekker dan ben je mooi klaar mee als je dan op straat staat...hopen dat er snel iets leuks op je pad komt @nemen jullie allemaal een voogd? ik weet niet zo goed wie ik moet vragen (ja mijn zus of zwager) maar ben bang als ik het vraag dat ze geen nee durven zeggen maar het eigenlijk niet zouden willen (bedoel ze zitten dan wel met onze kinderen) en vind de ouders te oud om 24/7 voor ze te zorgen mocht er iets mis gaan...pfff moeilijk hoor...
Het is 2 dagen wat dunner geweest, maar nu ook al 2 dagen weer rekbaar... Echt gek... Maja durf nog nergens op te hopen. Eerst mijn nod maar afwachten