Ik heb wel getest vanmorgen maar negatief dat verwachtte ik ook al. Volgens mij is me eisprong een week later geweest dan normaal, ik heb altijd pijnlijke borsten van de progesteron maar kreeg het nu pas aan het begin van deze week. Wel gek allemaal ben altijd nogal regelmatig, maar nu is me lijf in de war! Kristel bij sommigen kan je een speciale zwangerschapsmassage laten doen misschien is dat wel leuk. Voel je je meisje regelmatig nu in je buik bewegen? Knarboor nog gefeliciteerd! Weer 1 zwanger Sterretje gecondoleerd met de opa van je man Ik ga nu met me man ff shoppen
Hey Bos, Dit is de link van de site waar alle vestigingen op staan... Misschien zit er ook eentje bij jou in de buurt? http://www.agrarischekinderopvang.nl/ondernemers.html
@Bos, k zat net ff je album te kijken... Mag ik vragen waarom je al twee echo's gehad hebt?(Ja, ja ik kan idd niet wachten!) Is daar een reden voor, of doet de verloskundige dat gewoon makkelijk bij jullie? Klopte de berekening van hoeveel weken zwangerschap met wat je zelf berekend had?
Ha Meiden, gelukkig hebben jullie niet zo hard gekletst en hoef ik niet zoveel bij te lezen... @ Sterretje: Gecondoleerd met het verlies van de opa van je vriend... sterkte in deze tijd voor jullie... @ Kinderwagen: wij hebben een X-adventure Crossover 4 wieler heerlijke wagen... hij is trouwens zwart met een klein rood biesje... vandaag weer voor het eerst paardgereden (door het slechte weer vanaf kerst niet meer gereden) en ondanks dat mijn paardrijbroeken ook bij lange na niet meer dichtgaan heb ik heerlijk gereden... morgen weer en dan alle2 de paardjes ik ga zo even een smoothie maken... sinaasappelsap met aardbeiensap ben benieuwd...
Hee allemaal, Sterretje en ster-man, gecondoleerd en veel sterkte in deze moeilijke tijd. Bos, ik heb wel nog wat vrije tijd in Barcelona. Ben er ongeveer 5 jaar terug ook geweest en wil weer naar de Sagrada Familia! Kristel, je hebt gelijk! Dit is nog eens relaxt bijlezen zo weinig pagina's @ all, pff ik heb een lekkere moodswing dag hier.. Kan zo uitvallen tegen mijn vriend. Bah, dan kan ik mezelf 5 minuten later wel voor mijn kop slaan. Voel me dan zo lullig..
zo jullie zijn rustig geweest vanmiddag...ik was op kraamvisite kleine was erg lief.. linda: ik heb een vroege echo gehad omdat er vorige keer niks te zien was op de echo na een positieve test. volgens de verloskundige een vroege miskraam, volgens de gyn nooit zwanger geweest...daarom mocht ik nu eerder komen omdat we een nare ervaring hadden vorige keer...was een onzekere tijd en we waren bang dat het nu weer niets zou zijn...gelukkig konden we die vroege echo krijgen om te zien dat het nu wel goed was.
Op National geographic channel is nu de documentaire "in the womb" op... een film die in de BM gemaakt is... heel mooi...
Ja mooi he Ik heb dat pas helemaal zitten te kijken op youtube. Er is ook een docu In the womb over meerlingen!
hallo Dames, Hoe gaat het allemaal? Leuke dag allemaal gehad, wij wel, mijn ouders kwamen onverwachts langs. het was heel gezellig even naar slagharen geweest en naar de marktkauf in meppen.. hihi.. Zijn ook nog even naar de Pomp gweest waar de vader van lief werkt om te praten over een auto.. bleek dat ij zijn oma nog geld moet betalen.. grrr.. had ie wel verteld.. maar ik dacht dat hij al bezig was neit dus.. ga nu even alles op papier zetten en kijken of het haalbaar is.. om die auto te kopen en tegelijker tijd ook nog de oma af telossen! ben heel beneiwd.. @ster en sterman gecondoleerd met het verlies en sterkte tijdens deze periode. @dees rot zeg van je cycles warring.. wel lekker geshopt? ga nu even kijken of al die honkbal dvd's terug kunnen!
vannochtend voor het eeerst weer naar lange tijd geklust.. hihi.. was heeel fijn.! Dat nog wel na het werk van me lief... Hij is nu net weg voor het werk..
Ik ga er vandoor! Morgen kom ik denk ik niet meer online. Ik ga dan vast naar mijn ouders, omdat het vanaf daar korter is naar Schiphol maandagochtend. Niet teveel kletsen komende week Anders moet ik teveel bijlezen haha. Meiden, ik wens jullie een goeie week en voor de zwangeren mooie echo's LIefs