Ik denk dat het wel leuk is als je pas gaat bellen wanneer jullie zoontje geboren is Lynn Maar dat moet je wel aankunnen natuurlijk. Jij weet op voorhand al dat je een keizersnede gaat krijgen en dat is ook best ingrijpend. Dus je zou het bijvoorbeeld wel met je moeder of beste vriendin ofso kunnen bespreken en voor de rest van de wereld geheim houden. Of echt eerst nog even samen naar de datum toeleven en pas vlak ervoor vertellen wanneer het gaat gebeuren. Denk er nog maar even goed overna. Als je eenmaal begint met vertellen kan je het niet meer terugdraaien natuurlijk!
Goeiemorgen allemaal @ sTERRETTJE gecondoleerd, altijd naar om te horen @ All ik begin me misselijk te voelen :S dus echt op naar ronde 3. Maakt me ook niet zoveel uit, maar ik zit wel met 1 vraag. Stel je voor het gaat niet gemakkelijk, zwanger worden, en je gaat na een jaar naar de dokter en je zegt we zijn al een jaar bezig, kunt u me doorverwijzen.. heb je dan bewijs nodig dat je al een jaar bezig bent? Hoe kun je dat dan aantonen of geloven ze je op je woord? Misschien een beetje een domme vraag hoor, maar denk misschien weet iemand hier antwoord. Ik ben zelf helemaal fan van Burberry heb er heel veel van, en nu zag ik op de zwarte markt een hele babykamer van die stof! Zo gaaf, maar wel een beetje erg nep Ik weet al in welk thema de babykamer zou zijn maar dat verklap ik nog niet
hahaha nee weet ik nog niet...ik hoop hem aankomende vrijdag te horen....alleen zitten we zo te twijfelen aan wie we hem moeten vertellen....
nee dat klopt helemaal....alleen zijn wij er niet zo goed in om onze monden te houden...dus ik denk dat we gaan proberen alleen mijn moeder en de rest een false datum tegeven
Je hoeft het niet te vertellen hoor als je het niet wilt . Maar spannend zeg! De tijd vliegt voorbij!
goedemorgen @lynn: dat is inderdaad moeilijk als je lastig je mond kan houden..misschien kun je er een weekje bijliegen....anders is de verrassing er wel af natuurlijk (alhoewel je de naam etc ook nog een verrassing is..) moeilijke keus.. @kristel: waarom temp je niet meer en gebruik je geen ovulatietesten meer? @thema: wij werken wel met een kleur (op het kamertje dan) ik wil graag een bruine muur (vriendlief is er nog niet uit of hij het wat vind maar denkt er hard over na 8) ) en als het een meisje word ga ik het aankleden met roze, rood of oranje en bij een jongen met blauw of groen... iemand nog plannen vandaag..
mag ik vragen waarom je dan wel nog op dinsdag temp? als je het 1x in de week doet kun je toch geen patroon zien in je temp?
Alleen om te kijken wanneer mijn ei is geweest. Mijn temp is altijd voor mijn ei tussen de 36,5 en 36,7 en na mijn ei tussen de 36,8 en 37,0. Zo kan ik toch in de gaten houden of hij is geweest.
ik snap t (heb geen verstand van tempen hoor vandaar dat ik nieuwschierig was), nog wat leuks doen vandaag?
Zo goeiemiddag.. wij zijn gister naar de bios geweest die film van Brad Pitt.. was wel leuk! En stiekem bij de Prenatal gekeken. Wilde namelijk ff een cadeautje voor een zwangere vriendin kopen. En wat kleding voor me man. Jullie gisteravond nog wat gedaan? Denk dat me eisprong zo ongeveer een week later is gekomen, me boobies doen nu wel pijn en krijg weer puisten, denk dat ik nu zo rond 9 à 10 dpo zit. Sammie hoe is het trouwens met jouw gezondheid?
Goedemorgen dames! hoe gaat het met iedereen? Hier gaat het goed, lief was gister om 3 uur thuis en vannochtend om half 12 weer weggegaan! Heb net de jaar berekening klaar, om te zien of het haalbaar is om 4000 euro af te lossen! En dat is het, plus dat we zelf dan ook nog lekker kunnen sparen! ... dus mijn dag kan niet meer stuk.... Hier gaan we geen bijzondere dingen meer doen.. vanavond horen we of we een andere auto kunnen kopen.. ben zoo benieuwd! eindelijk een goede, degelijke normale auto! @Lynn spannend zeg.. dat je vrijdag hoort wanneer jullie prinsje komt! Collega van me lief heeft vrijdagnacht een zoontje gekregen, ook via een keizersnee.. Hij heet Ruben. @kristel hihi gezellig poetsen met je zus dus! hihi.. @knarboor ohh vreselijk mannen die naar drank stinken.. zo hadden wij er eentje in de bus zitten.. ik weet ook nooit zo goed of ze nou dronken zijn of aangeschoten.. soms kunnen ze nog best wel gevaarlijk worden! @dees hahaha, prenatal is leuk om te kijken... voor jezelf en voor anderen.. haha.. hier heb je ook nog een baby's trefpunt is ook erg leuk.. veel spulletjes verkopen ze daar. sorry wie ik vergeten ben!
Zo zo 4000 euro aflossen dat is wel veel.. is dat van de stufi ofzo? Hebben jullie al een bepaalde auto op het oog? Babytrefpunt.. ff googlen gelijk hehe..
@dees: en stiekem ook wat leuks gezien bij de prenetal? of alleen een cadeau gevonden. thanks mijn buikje gaat nu inderdaad aardig groeien. @matta: leuk wat voor auto gaat het worden? gisteravond niks meer gedaan. ja filmpie gekeken thuis (fun with dick and jane) en vanmiddag op de koffie bij de buren (weinig zin maar zal wel komen als ik er ben) wil vanavond film saw5 kijken...iemand hem al gezien?
@sterretje: gecontroleerd met de opa van je vent .. zoiets is nooit leuk *knuffel* @matta: wat fijn dat het er weer een keer van gekomen is soms heb je dat toch nodig he @nen: hele fijne vakantie.. en denk even aan ons als je daar lekker in het zonnetjes zit @stephannie: ik zou dat ook niet fijn vinden.. zeker niet het idee dat ze met alcohol op kunnen gaan rijden.. moeten ze afspreken dat ze om de dag drinken @ bevalling: ik moet er echt niet aan denken dat mijn moeder erbij is.. vind het iets van pascal en mij samen.. stel dat pascal op het werk is en niet te bereiken is dan zou ik misschien wel me moeder erbij willen anders echt niet. Ik wil trouwens in het ziekenhuis bevallen @Lynn: het is wel een leuke actie om een week later door te geven ofzo haha.. dan is het voor iedereen nog een beetje spannend @bos: ik heb saw 5 in de bios gezien.. vond hem niet zo geweldig.. beetje voorspelbaar maja.. wel leuk om gezien te hebben @all: we hebben dit weekend weer lindsey en jayden te logeren dus daarom ben ik zo weinig online geweest.. die gaan straks na het eten weer naar huis.. en wij gaan daarna naar het ziekenhuis dus zal vandaag ook niet veel online zijn.. Mijn temp begint iets meer regelmaat te krijgen.. gelukkig.. hoop dat mijn ei snel komt Hebben we nog geen datum wanneer we willen gaan.. Voor het uitstapje.. ook nog niet iedereen heeft doorgegeven wanneer ze mee willen toch.. en we moeten ook nog een plek verzinnen Lindsey is wakker.. dus zal haar maar eens uit bed gaan vissen..
@Dees mijn lief heeft bij zijn vorige auto geld geleend van zijn oma. en nog neits terug betaald..*dom* volgens de bereking die we gemaakt hebben, is het mogelijk om die dit jaar af te lossen. en zelfs nog te sparen voor ons zelf. @bos En renault megane http://mycar.byethost18.com/Renaultmegane/ zie de link! hij is zooo mooi... i'm lovin it! @suus jaaa net wat je zegt, soms heb je die intensiteit even nodig. alleen wij 2 en niemand anders! geniet van het moment! @bos wahhaha ik durf ech geen saw te kijken.. ik vond het al knap dat ik overdag the hills have eyes gekekn..hahaha! en s avonds een keer Gothika.. alleen moesten e me wel vertellen wat er ging gebeuren.. dramaa...hahah
hoe enger de film hoe beter ik schrik altijd van vriendlief als hij schrikt van de film ipv wat er in de film gebeurt