Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Hij werkte 6 dagen.

2. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Een goede avond allemaal!

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Hallo meiden...

@ Suus: Om de dag drinken schiet niet op...
    mijn moeder drinkt niet maar die kan ook niet op de motor rijden...
    heeft helemaal geen rijbewijs...

Is Pascal wel eens totaal onbereikbaar? dat zou ik echt niks vinden en zeker niet als ik moet bevallen...

Ik wil waarschijnlijk in het kraamhotel bevallen, we gaan donderdagavond naar de infoavond

Vandaag heerlijk de 2 paardjes gereden... was echt weer lekker... alleen moet ik heel eerlijk zeggen dat ik het wel voel :oops:

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    goede avond meiden

@saw films zijn inderdaad vies ipv eng...maar dat maakt het wel weer leuk...

@budget: wij hebben geen budget voor het kind eigenlijk...we zien wel wat het kost...of is dat stom?

@oma: jee leuk he je kan je nu echt uitleven..mooie tekst hoor...ik ga volgende week ook naar de babydump...kamertje kijken...kan nu onderhand wel een keer he... ;)

@dees: hopen dat je man het een beetje kan accepteren en los kan laten dat hij jouw niet zwanger kan maken...kan hij het kindje wel zien als zijn kindje denk je?

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ow ja... heb net gebeld voor een angelsound... via MP voor 25 euro... gaan 'm morgenavond ophalen :D
    meiden die 'm al hebben... worden jullie niet ontzettend onzeker als jullie het hartje niet 1.2.3. gevonden krijgen?

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @stephanie: ik heb niet zo'n ding maar zou wel onzeker worden als ik hem niet kon vinden...werd iik vorige keer al op de 9maanden beurs bij de veroloskundige toen ze even moest zoeken.

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @Sammie: dat is wel vervelend dan dat hij niet meer op zaterdag gaat werken...jij werkt niet toch? kun jij er niet iets bijzoeken...

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: ja ik ben ook bang dat ik er onzeker van wordt... maja ga met mezelf afspreken dat als ik een onzekere dag heb, dat ik niet ga proberen te luisteren...

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik heb zo'n ding juist niet gekocht omdat ik anders ook bang was dat ik er onzeker van zou worden..

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: dat is wel waar maar ik heb gezien hoe mijn ventje ervan genoten heeft om het hartje te horen bij de VK en hij gaat nu niet meer mee naar de VK omdat hij gewoon moet werken...
    ik vind het wel leuk om gewoon lekker samen op de bank het hartje van de kleine te horen...

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    je hebt groot gelijk hoor...het is ook mooi als je het kan vinden...en op de onzekere momenten moet je dat ding gewoon in de kast laten liggen..

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    idd ik denk dat ik dat maar ga doen :D

pfff ff klagen hoor... ben vandaag zo ontzettend moe... heb vanmorgen tot kwart voor 11 uitgeslapen :confused: en was vanmiddag om 2 uur alweer doodmoe...
    ik denk dat als ik nu in bed ga liggen, dat ik zo vertrokken ben...
    morgen een half uur eerder aanwezig zijn op het werk en vriendlief moet morgenavond om 22.00 uur nog zaalvoetballen... :rolleyes:

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    *zo ben jaloers op jouw uitslapen* moet je voortaan even een middagdutje inlassen als die mogelijkheid er is...gewoon toegeven aan je lichaam hoor

jee dan moet hij nog laat voetballen...maar wacht jij altijd tot hij thuis is of ga je wel gewoon slapen...mijn vriend moet morgenavond overwerken.. dinsdag komt er iemand waar hij de belastingpapieren voor in moet vullen en woensdag en vrijdagavond gaat hij naar mensen toe om de belastingpapieren in te vullen...word een gezellig weekje hier...

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: nou ik was er inderdaad ook heel erg blij mee want ben de laatste weken elke keer om 8 uur wakker...
    Middagslaapje, dan moet ik wel heeeel erg moe zijn... ik heb namelijk de irritante gewoonte om niet te kunnen slapen als het licht is buiten :S

ik ga altijd mee naar het voetbal... mijn ex vriendje (zit ook in dezelfde vriendengroep) voetbalt in hetzelfde team en zijn vriendin komt ook altijd mee... is wel gezellig, wij zijn de coaches:p... en een aantal keer per jaar moeten ze pas om 22.00 uur voetballen... eer dat we dan thuis zijn is het tegen 12 uur...

gelukkig hebben wij wat leukere dingen in het vooruitzicht als jullie bos...
    donderdagavond naar het kraamhotel voor de infoavond en vrijdag om 12 uur het kindje erkennen bij de gemeente, daarna door naar het pretechobureau om weer naar onze frummel te zwaaien :D

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik zou ook wel tot acht uur willen slapen...bij mij gaan de oogjes al om zes uur open of soms zelfs eerder.
    dat is inderdaad gezelliger als onze week. ach vriendlief verdient er een leuk centje mee bij dus mag niet klagen...ik eet er ook van mee he.

wij gaan volgende week naar het gemeentehuis om het kind te erkennen..en moet dinsdag op controle bij de vk (zou graag nog een echo willen maar dat zal er wel niet in zitten) gaat jouw vriend altijd mee op controle bij de vk?

16. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    hoi all,

was ik weer, lief was om 5 uur thuis.
    Vaatwasser en tvmeubel zijn opgehaald, is weer ruimte in het huis. krabpaal wordt maandag opgehaald. heb ik alweer flink 200 euro gespaard..:D.. gaat de goede kant op..haha..

@steph
    ik wil ook wel een angelsound, lijkt me erg leuk.. om het hartje te kunnen horen wannneer je maar wil..

@sammie
    bah ik had toen ik kleiner was ook altijd last van mijn oren.. heb van 1 t/m 8 6x buisjes gehad.
    Ook 1x hebben ze mijn oren uigespoten.. dat was een drama toen was ik 7 en waren er 2 zusters en 2 broeders die mij vasthielden.. zodat ik neit bewoog.. ik raakte toen helemaal in paniek en heb ontzettend tegen gesstribbeld.. mijn meoder was woest..

Maar als buisjes helpen, zou je het dan ook neit doen?

@bos
    wees blij dat hij wel elke avond thuis komt te slapen... dat doet ie van mij soms niet eens!
    slaap ik helemaal alleen..:(..
    wat vond je van de auto?

Ik kom op donderdags altijd laat thuis, moet dan softballen in Drachten, dat is in de auto 3 kwartier a 50 min hier vandaan! beginnen om 8 uur trainen tot 10 uur.. ben meestal rond een uur of half 12 thuis.. ben dan de volgende ochtend kapot.. plus dat ik ook weer een potje spierpijn heb...grrr

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    jullie hebben volgende week een leuke week dus :D

Wie weet kan je er nog een echo uit kletsen haha...
    wij laten daarim juist een pretecho maken... anders moesten we van 10 weken en 1 dag (eerste echo) wachten tot 20 weken en 5 dagen (20 weken echo) dat vond ik wel errug lang...

Mijn ventje is tot nu toe elke keer meegeweest...
    de 1e keer was intake en dan hebben ze graag dat de man meekomt... 2e keer was de echo maar dat was sávonds en de 2e controle was ook s'morgens en toen kregen we voor het eerst het hartje te horen...
    waarschijnlijk gaat hij de volgende keren niet meer mee, omdat het dan een routinecontrole wordt, en als hij thuis lekker naar het hartje kan luisteren dan is het ook niet meer spannend voor hem om mee te gaan...

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @matta: ja auto is mooi..lekker ruim en luxe moet alleen ff wennen aan de kleur

@stephanie: mijn vriend gaat inderdaad ook niet mee naar de controle's. ik neem dinsdag mijn ma mee.. heb al gezegd dat ze maar moet vragen naar een echo ofzo hihi misschien kan zei er 1tje bijlullen...beetje slijmen eerste kleinkind, bijzonder etc etc. :) nou maar hopen dat ze gelijk kan zien wat het word (als ze erin trapt natuurlijk)

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik ga ff wipe out kijken...misscien tot later en anders fijne avond...

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    haha idd slim dat je je moeder laat slijmen... :p
    Wij willen niet weten wat het wordt... al zou het een stuk makkelijker zijn ivm de naam... jongensnaam zijn we al over uit maar ik ben er bijna van overtuigd dat we die niet nodig hebben...

@ Matta: ik zou echt niet kunnen slapen zonder mijn ventje naast me...

Deel Deze Pagina