Ik keek net namelijk even bij de buik van de maand foto's en dan schrik je toch wel even... Jeetje als ik het kan verhelpen doe ik het graag hoor.
Goedemorgen! @Meisje, ook vanuit hier een dikke knuffel! @Juffie, hopelijk word je niet ongi! @Debby, ik heb ook een flesje gekocht, was pas in de aanbieding bij Trekpleister. 'k Heb 't nl. al een beetje op m'n borsten en heupen. Geen idee of 't werkt
ff heel snel.....ik ga zop terug lezen.. je kunt het bij de etos kopen..en het is 15 euro....debby....ik ga hem ook proberen....want helaas is mijn bui er ook niet mooier op geworden...
Dat is zeker snel Lynn Ik heb t inderdaad al op t internet gevonden... ín de aanbieding was het 9,- en normaal zo'n 12,-... Balen hea?!? Die striae... Ik moet nog maar zien wat er van mij overblijft. hihihi
ja ach je raakt eraan gewend....en ik heb het in mijn puber tijd ook gehad en het was helemaal weg toen ik zwanger werd...lichte streepjes op mijn heupen maar ach...dus ik ga straks veel onder de zonnebank en ga ook dat erop smeren want ik heb al het andere al gehad...
T geeft ook niet.. maar als je het kunt verhelpen dan doe je dat toch? Het hoort er nou eenmaal bij hea?!? Bij het vrouw zijn, net zoals cellulitis...
Ik heb nu idd ook nog lichte streepjes. Het is 12 euro bij de Trekpleister, ik heb 't voor 9 euro gekocht. 't Smeert in elk geval lekker uit 'k Ga hier m'n huis maar weer 's schoonmaken, had ik donderdag en vrijdagmorgen ook gedaan maar m'n kerel alleen met de hond thuis...
Is er ook een middeltje wat echt helpt tegen cellulites? Grr... als ik daar nog 's van af kon komen...
Leuk hea een hond... vooral als je net hebt stofgezogen en je mannetje lekker met de hond gaat spelen. hihihi Ik zou er dolgraag 1 willen hoor, maar wil ik wel meer tijd hebben voor zo'n beesie. Als jij het me verteld weet ik het ook... Ik had het idee dat die roller van garnier wel wat deed. Maar dat kan natuurlijk ook zijn omdat je het met een roller aanbrengt, dat is natuurlijk goed voor je bloedsomloop en vetafvoer.
Is dat van dat gele, citroengeurige spul? 'k Heb wel eens een tube gehad en had 't idee dat ook wel wat helpt. Misschien moet ik nog 's een poging doen. 'k Ga hier nu toch maar 's aan de slag
Ja, t was geloof ik een gele roller indd... t rook lekker zoals bijna alle garnier producten, inderdaad een beetje citrusachtig. Het ging ook tintelen als ik het op had gesmeerd. Hup aan de slag Red!
goeiemorgen/middag ik heb een druk weekend gehad, afscheidfeest gehad met ongeveer 100 man voor mijn broertje en dag erna mijn verjaardag met zo'n 30 man en we sliepn zaterdag pas om half 4 en was alweer vreg op dus was gebroken. Whoehoe vanavond 3d echo en hopelijk de geslachtsbepaling.. ben zo zenuwachtig.. gister was de kleine de hele avond rustig dus ik dacht dat ze/hij wel aan het slapen was en hartslag was weer 160 dus denk echt een meisje maar ja we zien wel jongen is ook super leuk hoe is het hier? @debby ook al een buikje hoor ik lekker he om daar mee te showen.. @red garnier hielp idd en begin ook heel erg te trekken als het opgedroogd was, is wel best prijzig.
Die stokke is leuk hea?!? Ik vind t motiefje en kleurtjes zo leuk... maar ja... we hebben er al 1. Ik heb gister eens wat prijzen op een rijtje gezet en tis toch nog 1200,- wat we minimaal nodig hebben. Hoe was het afscheid? en je birthday? Morgen ben je echt jarig toch?
Je weet nog eerder het geslacht dan ik... hihihi Wel leuk hoor meis! Een heel speciaal verjaardagcadeautje!