'k Doe nog wel even rustig aan De wc moet nog en zag dat ons bed ook wel weer verschoond kon worden. 'k Vind 't huishouden maar ondankbaar werk. Je blijft bezig... Strijken doe ik ook weinig hoor. Wat bloesjes enzo, gewoon echt het nodige. 'k Zal zo eerst de hond maar s uitlaten maar die slaapt alweer half. X-Adventure: - Moeilijk om te bouwen naar buggy - Neemt veel ruimte in beslag in auto Komt er vooral op neer dat het een goede, stabiele wagen is als je 'm met reiswieg gebruikt maar dat de buggyinzet voor problemen zorgt. Ook met het zitten van het kindje ofzo. 'k Ga nu beetje twijfelen... Wil een grote bak waar het kindje lang in kan liggen (dat heeft de X-adventure), vindt 'm ook erg mooi, maar 't moet wel praktisch zijn.
@ Red: Misschien scheelt het dat ik een oudere versie van de x-adventure heb. hahaha Wij moeten nog een bandje plakken van de wagen. hahahaha En dan maar eens zien hoe het in en uit-klappen gaat. De wagenbak is indd erg ruim! @ Kristel: Merk jij ook dat je meer tevreden bent dan toen je niet zwanger was? Soms loop ik nu buiten en kan echt genieten van de geuren, de geluiden, de zon, of juist de regen.
Rose: Gefeliciteerd! Hapy birthday to you... happy birthday to you... happy birthday dear Rose! Happy birthday to you!
ow ja dat is ook zo, @Rose: Gefeliciteerd! Een hele fijne dag nog! @Debby, k zit nu naar de Mutsaerts Style combi te kijken van de Babydump. Zit in dezelfde prijsklasse als de X-adventure en ik vind 'm ook wel mooi 'k Wil 'm wel gaan bekijken maar is in totaal 110km rijden. Laat ik dat nu maar niet doen
Jeetje wat een eind zeg... Wat dat aan gaat ben ik wel blij dat ik in Utrecht woon. Alles binnen handbereik. Ik ga hem ff googelen! xxx
*inbraak* red88 de x-adventure is hele fijne wagen hoor ik heb hem ook en kan niet zonder de bak is inderdaad heerlijk groot, en de inzet daarna ook kunnen ook grote kinderen in, en ook lang in dus ideaal *breekt weer uit*
'k Ga tegen die tijd met m'n man wel op kinderwagenjacht 'k Ga hier nu eerst maar 's wat doen. Ja erg he die afstanden hier... 'k Moet straks naar Groningen, is een km of 30. Maar ja dat is hier wel normaal.
jeah jarig eindelijk 21 hihi @ nieuwe welkom en ik zie ook een streep maar heb je vorige maand een miskraam gehad? Want dan kan je cyclus nog vreemd doen en vals posi aangeven ik duim voor je @ debby heb ik ook dat ik veel tevredener ben en kan genieten om niks heerlijk is dat. @ red geloof dat jij het vroeg maar we moeten nu idd op zoek naar een andere babykamer. Wij hebben gister een stukje gelopen met de stokke explory en die liep echt fijn en licht ook was die super handig uit elkaar te halen en weinig plek neemt toe in. Ga zo nog maar een keer de dvd bekijken ben zo verliefd op mijn mannetje En lekker mijn verjaardag vieren vriendlief is vrij en we gaan spulletjes voor het huis kopen en iets heel stoers voor de kleine
hey allemaal, gister evaluatie gesprek gehad... viel een beetje tegen ik moet eerst 3 bmi punten afvallen.. en daar hebben ze me een half jaar voor gegeven... ik baalde echt super erg.. want ik had voor ogen dat ik te horen zou krijgen wanneer enzo.. maar niet dus.. maar aan de andere kant een half jaar is zo voorbij... en ik ga nu weer fitnissen en onder body pump.. nu heb ik dan tenminste een goed doel voor ogen.. en dat zal zeker helpen.. moet iets van 10 kilo afvallen en dan mag ik me opnieuw aanmelden.. ze bellen om de zoveel tijd op om te vragen hoe het gaat.. dus dat is ook wel fijn.. dit is het weer even voor nu. ik hoop er binnen kort weer full time te zijn.. want mis het hier echt super erg... nou hopelijk tot gauw..
Succes Gaby! Balen dat je nog een half jaar moet wachten, maar uiteindelijk is het beter voor je eigen gezondheid toch? Heel veel sterkte meis! Liefs Debby
Goedemorgen! Allereerst Jarige Job Rose Hartelijk Gefeliciteerd meis! Kristel, Doe maar bij mij Agneta: Prinsesje. Jolyn: Prinsje. Gaby! Hoop dat je snel je streefdoel hebt bereikt en jullie geholpen kunnen worden! Dikke knuffel!
@Gaby, jammer dat jullie een half jaar moeten wachten maar hopelijk heb je snel die kilo's kwijt! Heel veel succes en sterkte! 'k Ga hier maar 's een kopje thee drinken en zal zo m'n werk bellen. Hopelijk doen ze niet moeilijk dat ik morgen pas vanaf 10 uur beschikbaar ben omdat ik eerst met de auto naar de garage moet.
Ik hoop het niet voor je Red. K ben ineens moe joh... Er komt maar weinig uit m'n handen. Ben stiekem aan t kijken naar babykamertjes en behangetjes enz. Gelukkig heb ik geen dringende dingen te doen vandaag.
ik heb de foto's in mijn album gezet @gaby ik hoop dat jullie nu god geholpen gaan worden en dat er snel een baby volgt meid. thnx voor de felicitaties wat een weer he lekker die zon zeg. we gaan zo eerst is even iets heel stoers kopen voor ons kleine ventje doeg meiden *geeft iedereen een groot stuk taart*
Bij ons was het gister hartstikke mooi en vandaag echt bagger! Veel plezier Rose! Mooie echo foto's! Alleen bij de 4e weet ik niet hoe ik die moet zien...
't Is hier ook beetje triest weer. 'k Heb gebeld en gaf aan dat 't niet kon in m'n vrije dagen. Vond ze beetje raar ofzo. Naja... 't kon vanmiddag wel maar ik moet straks naar werkbespreking dus lijkt me dat dat wel belangrijk is. Ze zou 't doorgeven dus ga er vanuit dat 't goedkomt. Vanaf 10 uur kunnen ze me gewoon bellen. @Rose, mooie echo foto's! Lekker die taart Fijne dag he! 'k Heb net m'n werktas uitgezocht en m'n map opnieuw ingericht met nieuwe protocollen enzo. Stelde ik steeds uit maar nu is 't klaar 'k Ga even tosti maken.