Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. suhe

suhe Fanatiek lid

Nov 6, 2007
    1,049
    0
    0
    Ik vind het niet jammer om in het ziekhuis te bavellen, dit stond toch al in de planning, wat beterft de kosten scheelt het eigenlijk wel... Met medische indicatie. hoef je geen eigen bijdrage te betalen. Toch nog een voordeel ;)

Er is ook zoveel keus met die kinderwagens. Wij hebben gekozen voor de mura 3, staat in mijn album. Dan krijg je weer het commentaar dat hij niet stabiel is als je er aan de zijkant aan gaat hangen (...) dat was ik ook niet van plan om te doen.

Lovely, leuk he dat je je buik ziet groeien, dan wordt het steeds echter.

2. lovelyjolyn1987

lovelyjolyn1987 Bekend lid

Dec 3, 2008
    513
    0
    0
    @ red.. ik vind de mura ook niet echt mooi maar naar mate je er langer naar kijkt en er mee rijdt dan valt het best mee.. Hij heeft zoveel voordelen naast de Mutsy.. de mutsy is net een hangzak en de mura heeft een echte goede bak(lang) en zit gedeelte.

3. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @oma: als je de eerste vier leuk vind is vijf ook wel de moeite waard ja.
    nee ben niet meer misselijk geweest...volgende de vk is het ook zeker deels vermoeidheid omdat ik er vooral in de avond en eind van de week last van hem...moet mezelf goed in de gaten houden en anders gewoon rustig aan doen zegt ze...

@rose: leuk een zoon...en erg duidelijk dus.. ;) en bijna iedereen dacht nog wel dat je een meid kreeg grappig. en gefeliciteerd met je verjaardag...hoera, hoera, hoera

@gimena: bijna? nou ja toch welkom...volgens mij heb je deze test opengesloopt of niet..is het er 1 van clear bleu?

@gaby: succes met afvallen..hopen dat het er snel af is...

@nhene: wat leuk dat je weer ff langs komt...is een hoop veranderd hier hoor.. heb je jezelf nu een beetjee terug gevonden? wat mij betreft ben je gewoon welkom hoor...ben je nu officeel alleen of toch weer bij je vriend?

@sammie: als mijn kind behoeft heeft aan een speen krijgt het een speen ja

@juffie: jammer maar geen bloed geeft moed....maar kan ook nog ontpillen zijn he (wat ik niet hoop voor je)

@suhe: jee zeg dat is schrikken zeg...hopen dat het niet meer voorkomt en dat het allemaal rustig blijft nu..als je zwanger ben mag je toch geen zeven paracetmol? volgens mij 3 van 500 mg.

@jolijn: leuk dat het a lekkerl gaat groeien...

@kristel: jezus is dat een gouden laptop ofzo voor 1800 euro :confused:

@hier was de controle goed...helaas geen extra echo (word niet vergoed bla bla bla) moeten dus echt wachten tot over vier weken...

4. suhe

suhe Fanatiek lid

Nov 6, 2007
    1,049
    0
    0
    Bij mij gaf de verloskundige aan dat je er 7 mag hebben. Natuurlijk moet je nooit zomaar slikken als het niet echt nodig is, en ook niet dagelijks. Maar als het je functioneren zo belemmert, dan mag je dat gebruiken.

Die echo's krijg je nooit zo makkelijk voor elkaar. Laat je nog een pretecho maken?

5. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @suhe: denk het niet...wacht nu wel op de 20 weken echo...

6. suhe

suhe Fanatiek lid

Nov 6, 2007
    1,049
    0
    0
    Vriend wil erbij, tot morgen!

7. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    tot morgen...

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Rose: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en natuurlijk met
    het nieuws dat jullie een ZOON krijgen :D wat gaaf...

@ Suhe: pff wat heftig zeg... was wel even schrikken voor jullie allemaal..

@ Bos: balen dat je geen extra echo eruit hebt kunnen slepen,
    maar gelukkig was alles goed...

@ Dames met een angelsound: weten jullie ongeveer nog hoe snel het hartje
    van jullie kindjes klopte ronde de 14 weken?

9. lovelyjolyn1987

lovelyjolyn1987 Bekend lid

Dec 3, 2008
    513
    0
    0
  10. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Suhe,

Rustig aan doen hé meis, hoop dat alles nu goed gaat!
    Zou inderdaad wel schrikken zijn geweest.

En borstvoeding kan ik niet geven ivm medicatie..

11. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @stephanie: de mijne was volgens mij 175 slagen...met ruim 14 weken (heb toen op de negenmaandenbeurs geluisterd en toen zag ik dat op haar apparaat staan)

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    Okeej...
    we hebben namelijk gisteravond de angelsound opgehaald... en kon het hartje vrij snel vinden... vond alleen dat de hartslag niet zo snel was... ik had geteld 30x in 15 seconden dus 120x per minuut... nu dacht ik het zal wel slapen... dus ik vandaag nog een keer proberen en nu issie 25x in 15 seconden... dus nog maar 100x per minuut...
    ik hoor het hartje nergens anders als op die plek (linksonder vlak bij mijn lies) en mijn eigen hart klinkt heel anders...

ik maak me niet druk want bij de vk ging het ook niet zo snel als ik verwacht had maar vind het een beetje vreemd...

13. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    ik weet ook niet hoe dat zit, wat normaal is en wat niet maar als de vk er niks van heeft gezegd zal het vast wel goed zijn...

14. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    De normale snelheid van de hartslag bij de foetus
    De snelheid waarmee het hart van een foetus klopt, ligt normaal gesproken tussen de 120 en 160 slagen per minuut.

dit vond ik op internet

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    Dat had ik idd ook gelezen bos...
    en inderdaad de verloskundige had geen commentaar dus het zal wel goed zijn...

16. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @stephanie: hou jij ook een zwangerschapsdagboek bij of niet?

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    ja ik ben ermee bezig... maar ik moet de 1e 3 maanden nog bijschrijven... heb hem vorige week pas gekocht...
    ik heb die van Anne Geddes...

18. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    ja die heb ik ook...elke avond denk ik, ik moet mijn buik opmeten en steeds als ik in bed lig ben ik het weer vergeten. ik moet ook nog vanaf 3 maanden invullen tot nu

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    ow ik moet nog veel meer invullen haha...

20. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    ik had hem al eerder gekregen dus dat scheelt....

Share This Page