hihi... dat heb je weleens op een forum hé... je leest iets maar kan niet aan iemand zijn/haar gezichtsuitdrukking zien hoe het wordt bedoeld Wij kregen gisteren te horen van nog een collega dat ze ook zwanger is... dat is nr 4 in een praktijk met nu 10 vrouwen... ze is 10 dagen later uitgerekend als ik hihi... mijn baas is niet blij denk ik hahaha... ach ja zijn eigen vrouw is ook 1 van de 4 dus ja...
*bos pakt de tissues uit de kast en geeft ze aan de meiden* kop op meiden een maand is zo voorbij...niet treuren...
*bos pakt ook even een tissues om het zweet van haar hoofd af te vegen...pfff wat word je daar moe van zeg van dansen*
Ook hier voor jou een eidans sammie... \/ \/ helaas kan ik niet zo goed dansen, maar heb het met alle liefde gedaan.... nog ff een vraagje.... denken jullie bij het bedenken van de naam ook na over of de naam ook nog gepast is als jullie kindje straks zelf Opa of Oma is?
Thnx voor de tissue! Dans vannacht hier nog wel even door Sammie! 'k Ga zo eerst maar 's pitten... bleh voel me niks lekker!
@stephanie: nee daar ga ik niet over nadenken hoor want dan weet ik helemaal niet wat voor naam ik moet doen...dan blijft mijn kind zeker naamloos @red: hoop dat je snel beter voelt...rustig aan he.. volgens mij voel ik de baby...voel steeds een gekriebel aan de binnenkant van mijn buik...een heel apart gevoel steeds op dezelfde plek (net onder mijn navel)
@ Bos: Nee idd, zo dacht ik er ook over, maar dacht ook weer nee misschien is dat raar hahaha... niet te veel denken dus... Wat gaaf dat jij de beeb nu voelt... ik kan niet wachten tot ons kindje overduidelijk aanwezig is (misschien wil ik dan weer terug naar deze tijd omdat het mijn ribben in elkaar trapt) haha Ik heb eerder een paar keer gedacht dat ik de beeb voelde maar denk toch dat het toen mijn darmen waren... maar vanmiddag voelde ik dus ook zoiets speciaals (hier ook net onder mijn navel, waar ik gisteravond ook het hartje hoorde) Droomde even helemaal weg (terwijl ik patienten aan het helpen was) en daardoor ben ik er dus ook bijna zeker van dat ik vanmiddag echt de beeb gevoeld heb... @ Red: Lekker naar bed meis, ik hoop voor je dat je je morgen beter voelt en dat het voor een goed doel is dat je je niet lekker voelt...
stephanie: nou het is nog niet duidelijk aanwezig hoor..ik zit nu rustig en voel ik het een en ander maar als ik nu druk in de weer zou zijn zou het niet eens opvallen...maar het voelt wel gek als het echt de kleine is...zou wel leuk zijn....mag het snel duidelijker worden kan vriendlief er ook van meegenieten
Ja idd bos, dat het maar snel duidelijk aanwezig mag zijn idd, zodat onze mannetjes er ook van mee kunnen genieten... ik ga lekker naar boven, en op bed liggen... nog even kijken of ik de kleine weer kan vinden. fijne avond nog allemaal... doei doei
@Steph: ik heb daar wel overna gedacht hoor. Geen naam die alleen als baby zijnde leuk is @Bos: wat leuk dat je je kindje voelt zeg Enne .. echo bureaus zijn vaak savonds open Dus geen tijd is idd een slecht excuus @Agneta: hoe gaat t met jou? Pff ga ik speciaal naar de V&D voor de badcapes, hebben ze ze niet Kan ik het setje nog niet compleet maken. Ach ja, tijd zat nog Ik las vandaag op een ander forum dat de wachtlijst is opgelopen naar een jaar, dus voel me een beetje verdrietig