@Suhe, 'k had eerst zoiets van 't zal wel niet raak zijn, maar begin nu toch te twijfelen en voel me wel beetje zwanger. Maar durf niet zo goed meer op m'n gevoel af te gaan. 'k Merk wel dat ik gewoon meer moe ben. 'k Heb van 22.00-8.15 geslapen en ben sinds een uur weer erg moe. Wil 's avonds om 20.00u wel op bed! 'k Ga er eerst weer even vandoor. M'n man moet nieuwe laarzen halen voor z'n werk.
angst is denk ik wel normaal als je iets voelt je hebt toch een kindje in je en je hoopt maar dat alles goed gaat en elk pijntje dnek je hopelijk ligt het neit daaraan.. ken het echt. ben ook blij dat ik het gedaan heb. wie kan me trouwens helpen... als een kindje met 40 weken geboren word welke maat heeft tie dan gemiddeld en hoelang hebben ze dat aan? is dat 50 of 56 al? ik heb namelijk nu al een paar dingen in 56 en twijfel of ik dat stoere pakje in maat 62 moet halen dan heeft tie er misschien meer aan help!
Bij geboorte passen ze maatje 50. Maandje/2 maanden verder maatje 56. Maatje 62 is echt pas vanaf een paar maanden, of je moet een megababy krijgen De maat staat ongeveer gelijk aan het aantal cm dat een kindje is. Dus bij geboorte gemiddeld 50 cm = dus maatje 50.
ow oke, hmm dan kan het geen kwaad om het in maatje 56 te hebben denk ik. het is een vestje wat hij net na de zomer aan kan eindaugustus september dus dat zou dan wel gaan.
De meeste kindjes hebben na de geboorte maatje 50 aan. Kindje van 8 pond past meestal nog net in 50. 'k Heb geloof ik 1 of 2x een kindje gehad van 10 pond en ik geloof dat die maat 62 aanhad.
hoi hoi ok koopzondag in leiderdorp dan ga ik daar ff naartoe denk ik! bedankt voor de tip dreamer! kristel wat vervelend dat je je niet serieus genomen voelt maar het zou idd nierbekkenontsteking kunnen zijn is erg pijnlijk. red ik duim voor je dat je zwanger bent! zou echt te gek zijn! sammie aan de klus! ik duim voor je. hier alles goed heb nu lekker weekend. leon heeft ook een eigen bedrijf dus kan ook geen ouderverlof opnemen. maar we zien wel hoe we het gaan doen. ik denk dat ik ga stoppen met werken. in iedergeval de eerste tijd. heb niet zo'n zin meer in me werk.
O ja is waar ook. Sorry beetje last van dementie momenteel Hoeveel uur werk je? Kunnen jullie 't alleen op Leon's inkomen redden?
Klopt het trouwens dat je per 2009 niet meer hoeft deel te nemen aan de levensloopregeling voor een vergoeding van de belastingdienst als je ouderschapsverlof opneemt?
Aardappels, worteltjes en gehaktbal. Ik had ook niet veel trek dus de hond had ook geluk Morgen wordt het denk ik bami.
Ook lekker Alleen lust m'n man niet graag dus eten we dat wat minder vaak. Hij kreeg overigens rode kool waar ik bijna van over mn nek ging... bah!
Brr... das iets wat ik echt vies vind! Heb hier sinds een klein weekje steeds last van maagzuur na 't warme eten
@ Dreamer: Dat bedoelde ik niet helemaal natuurlijk denken wij er ook aan dat een naam zo lang mogelijk blijft passen... maar ik bedoel echt als bejaarde? dan wordt het wel erg moeilijk lijkt me... ik bedoel een simpele naam als Sanne oid vind ik ook niet kloppen bij een Omatje Balen zeg van die wachtlijsten... pfff het is al zo moeilijk... @ Red: ik hoop echt voor je dat het raak is meid... je hebt veel symptomen ik kwam ff snel bijlezen en ben er nu weer weg van... ga me even gauw opfrissen want om 20.00 uur begint de informatieavond in het kraamhotel... misschien ben ik er daarna nog even... en anders tot morgen... doei doei
'k Kijk er alleen naar of de naam ook past als volwassene. 'k Las hier in het topic van babynamen dat iemand hun kindje als het een meisje werd Puck wilde noemen. Dat vind ik dan helemaal niks. 'k Zit hier echt in spanning! @Stephanie, ben benieuwd of 't je wat lijkt! Veel plezier!