Hoi hoi, Toen ik nog zwanger was van onze meid was ik hier zo heeeeeeel af en toe aan het mee kletsen ... Maar ik ga me weer in de groep gooien als dat mag ... Onze uk is nu alweer 15 weken en wij gaan voor onze 2e beeb! Heb altijd gezegt dat ik heel graag 2 vlot achter elkaar wil mocht het lukken natuurlijk... Eerst moet mn cyclus een beetje op orde zijn (of niet ) Ben na de bevalling nog niet ongi geweest dus tja... Wanneer komt die eisprong dan he Vragen ? Just ask
goedemorgen all Hier erg druk de afgelopen dagen. Ook helaas een druk weekend voor de boeg met een paar verjaardagen en een etentje. Ik kom snel weer kletsen en houdt jullie zeker in de gaten Ik zag dat Lynn bevallen is van een zoon Julian. Ze heeft een foto op Hyves.
Hey novmama! Wat leuk zeg! Wij moeten na de eerste minstens 2 jaar wachten ivm ons huisje. Die is niet berekend op 2 kinderen. hihihi Nu maar afwachten voor jou wanneer je cyclus op gang komt, of dat het niet nodig is natuurlijk. Erg spannend! Wel handig een ervaringsdeskundige in ons midden! @ Knarboor: Jij ook een fijne dag meid!
WHAAAAAAAAAAAAAAA lynn is bevalle....jaaaaaah joepie! GEFELICITEERD met je mooie zoon meis.... Liefs Eva P.s. hoe is het verder hier?
@Lynn, gefeliciteerd! Mooie naam! 'k Hoop dat alles goed is gegaan, je snel opknapt en er lekker van kunt genieten! @Novmama, leuk dat je ook meekletst! Gaat 't goed met de kleine? Ben je weer helemaal hersteld van de bevalling? Hier komen ze niet zo snel op elkaar, tenminste als het aan ons ligt Jaartje of 2,5 ertussen vind ik wel prima, maar dat is ieder voor zich. @Debby & Suus, I hope so! 'k Heb nu af en toe beetje trekkerig gevoel onder in m'n buik en af en toe beetje licht in m'n hoofd. O ja m'n haar valt uit Al een week ofzo, zit steeds onder de haren, op m'n kussen vind ik er ook elke keer een aantal en 'k haal hele bossen uit m'n haarborstel. Nog 2 dagen, dan ga ik testen! 'k heb net al even een gezond ontbijt gehad @Matta, jammer dat de auto nog uitgesteld moet worden, maar dan heb je wel iets om er naar uit te kijken! @Knarboor, hoe voel je je? Spannend of niet of 't er 1 of 2 zijn?! 'k Ben nog niet gebeld! Ben benieuwd! Moet vanavond oppassen maar dat lukt niet als ik wachtdienst heb. Maar even afwachten nog.
Jeaaaaaahhhhh Lynn is bevallen! Wat een leuke naam trouwens... die staat ook bij ons op t lijstje. hihihi Gefeliciteerd Lynn! @ Ryanne: Hoe gaat t met je? Voel je je goed ondanks je drukke leventje? @ Eva: Hoe gaat t met jou? woensdag een echo hea?!? Dan lijkt t al echt een mensje hoor! Zo'n groot verschil met 6 of 7 weken... Liefs
@ debby hier gaat alles voortreffelijk. Nergens last van dus heerlijk. Gister hadden we afspraak bij de Vk. Ik heb steeds geroepen dat ie om 10.00 stond dus toen we op het punt van vertrekken stonden zag ik op de envelop dat we om 9.00 daar moesten zijn. Ik gebeld en nu kan ik volgende week terugkomen. Hoe erg is dat *shame shame*
@ debby...jah volgende wek...vind het erg spannend! Heb er zin in...hihi Hoe is het bij jou? Ryanne...schaam je!
@ Ryanne: Hahaha Maar dat is minder erg dan mijn tandarts blunder! Ik had een afspraak gemaakt bij een tandarts (voor mij een nieuwe), heb ik waarschijnlijk het telefoonnummer met een verkeerd adres gecombineerd. Stond ik bij een leegstaand pand. Helemaal bek af want ik was eigenlijk te laat.... Dat is pas erg! Super dat je je zo goed voelt! @Eva: Tis inderdaad hartstikke spannend. Ik vind t nu nog steeds spannend... elke keer als ik naar de vk ga bereid ik me er op voor te kunnen horen dat ons beebje niet meer leeft. Snap je? Niet een erg positieve gedachte... Ik denk dat ik daarmee mezelf probeer te beschermen.
Lynn gefeliciteerd!! Volgens mij ben ik dan de volgende in het lijstje die moet bevallen, maar dat duurt hoop ik nog een paar weekjes... Kristel, al langs de dokter geweest? Vandaag komt er iemand langs van kraamzorg. Is even kijken waar zij allemaal mee komt, waar ik nog niet aan gedacht heb.
@Novmama: welkom terug meis En wat gaan jullie alweer snel voor een 2e zeg! Geef je borstvoeding? Want dan kan het zijn dat je nog geen eisprong krijgt. @Debby: leuk dat je een betere band met je zusje krijgt! @Kristel: hoe gaat het nu met de pijn? Al bij de dokter geweest? @Ryanne: haha muts Onthou je voor volgende week wel de juiste tijd? Ben helemaal flabbergasted over Lynn! Zal ze ons al die tijd in het ootje hebben genomen met 6 maart gesprek? Of zal de bevalling toch uit zichzelf op gang gekomen zijn? Heeft ze toch gelijk gekregen met 35 weken!
@ Suhe: Volgens mij zie je best snel dingetjes over het hoofd, hoe precies je alles ook wilt doen. Wel handig dat ze nog even komt kijken!
Hey dreamer... De bevalling is begonnen en ze moest toen een keizersnee....baby lag dwars....! vrijdag zou de datum voor de keizersnee worden geprikt! Baby Julian ligt in de couveuse voor zover ik nu weet! Meer is er volgens mij nog niet bekend..... Ik ben ook helemaal happy nu...terwijl ik net nog depri zat te zijn...ben erg blij voor lynn en dr man! Liefs Eva
@ oma ik moet nu 12 maart om 11.50 help me maar eraan herinneren Hoe is het eigenlijk met RomyTamara? Is zij inmiddels al bevallen?
Lynn had wel gezegd dat ze nog niet wist of ze de datum wel door zou geven .... en dat als ze het wisten dan waarschijnlijk een andere datum door ging geven. hihihi De boef!