@ natassie fotos en filmpjes zijn ook helemaal geweldig leuk hoor fotos inplakken. veel plezier ermee nu de kleine slaapt hier is het ook nog steeds droog en de zon schijnt nu zelfs ff. xxx
@ Dreamer, Nee loop nu onder controle in Scheperzkh Emmen heb er ook niet al te goede ervaringen mee .. Bij mij hebben gehoor apparaten geen zin ben hiervoor getest zonder resultaat. Ik heb in de loop der jaren leren liplezen en daar concentreer ik me meestal dus ook op. Heb ook 3 jaar met doven mensen in de klas gezeten en heb doven taal geleerd. Dus ken veel gebaren als het ooit zover zal komen.
Ik vind liplezen echt zo gaaf he Een goeie vriend van mij is doof (door hersenvliesontsteking, dus vanaf 11 jaar oud pas) En die kan dus ook liplezen. Vind het echt supergoed als iemand dat kan, ik kan er geen wijs uit worden hoor! Ik heb echt megaslechte ervaringen met dat ziekenhuis (niet met mezelf, maar wel met mn familieleden) Zou er voor geen goud heen gaan! Ben blij dat dat ook nooit zal hoeven. Wel balen dat gehooraparaten niet helpen!
dreamer gelukkig ligt het dus niet aan mij ik had inderdaad ook al een 2e streep flut testen ddus. Nou ik kijk het even aan en anders ga ik naar deis ite mailen dat ze gewoon slecht werken! ik vind ze tot nu toe waardeloos helaas :s sammii ben je ook al bij een audioloog geweest of niet?
zoo me ene fotoalbum is af net afgemaakt helemaal gleukkig en tegelijk weer emotioneel altijd dan zie ik weer de foto's van dde bevalling en denk ik wil ik weer die pijn erg he nu maar weer verder plakken me muziekje op de achtergrond aan zalig
Hoop toch dat ie wel ons ei aan gaat geven! Maar zal ze nooit weer kopen iig. Weten we dat ook weer toch Heb nog 1 sensitest liggen, dus die doe ik gewoon op de dag dat ik denk dat mn lh piek is. Enne .. als je mailt, laat t ff weten, dan mail ik met je mee!
haha is goed ik kijk het nog even aan tot die misschien lichter of donkerder word word die ddat niet ga ik een boze mail sturen dan gaan we samen mailen... baal er wel van maar toch
Nee nog nooit bij de audioloog geweest, wel veel testen gehad maar daar kwam allemaal uit dat ik links doof ben.
waarom hebben ze je dan nooit doorgestuurd naar een audioloog? joepiej vriend komt waarschijnlijk vandaag eerder naar huis dan nog even naar de kruidvat
Ik heb even mijn moeder gebeld want wist het niet zeker maar daar ben ik wel geweest na mijn herstellende slakkenhuis operatie in het LUMC die konden niks doen.
okee vervelend zeg... dan al bij een hoop geweest zo te lezen voor je gehoor audicien waarschijnlijk KNO ivm je operatie dan weer bij een audioloog pffff.... klote zeg moet er niet aan denken @ mac haha nee ga ddaar geen andere testen kopen vind ik zonde van me centjes heb er nu thuis liggen eigen schuls van me dus moet het er maar mee doen misschien komt er vandaag of morgen of ooit wel een vette posi test uit haha hopelijk moet er even groente en fruit potjes kopen en melk voor alysia... oh oh oh slechte mama van het kruidvat merk
@dreamer, weet ej zeker dat die testen niet goed zijn dan? Kan het niet zijn dat je deze maand misschien wel eerder je ei gaat krijgen? @natassie, ga je nu andere testen halen nog, de van het krudvat zijn niet betrouwbaar he! omdat je naar het kruidvat gaat Hier net een man aan de deur, mogen we u stenen meenemen? Ehh.. stond even perplext, die liggen netjes opgestapeld aan de zijkant van ons huis namelijk. Maar ja, wij moesten er toch nog vanaf, dus neem maar mee hoor! Makkelijk zo, maar wel een lef om het te komen vragen. Toch vind ik het wel netjes dat het nog eerst gevraagd werd, vaak word het gewoon zo meegenomen dan! Hier nog steeds slecht weer helaas, het blijft maar grauw. Moet ook heel de dag al een eventuele zwangerschap denken, het ging zo geod, was er minder mee bezig, Maar nu mijn ei geweest is, vraag ik me steeds af of het gelukt is! Zit zelfs al na te denken, waar iks traks eerst heen moet bellen naar de gyn of toch de vk Maar goed dat ik morgen weer moet werken!
sterretje vervelend he dat je er zoveel mee bezig ben met je gedachten... soms denk ik wel eens ik stop ermee dan weer relax en anders leven. Maar toch kan je dat niet. Ik heb zo van dnek er neit teveel aan maar is makkelijker gezeg dan gedaan altijd pff
zou inderdaad zonde van je geld zijn om nieuwe testen te kopen, ach de potjes van kruidvat zullen ook echt wel goed zijn hoor. al blijft zelf koken natuurlijk het gezondst. maar die potjes zijn wel erg handig. hier lijkt het weer ff iets mooier te worden. iets meer blauw in de lucht en iets meer zon. zou eigenlijk iets in het huishouden moeten doen, maar niet echtb veel zin, hihi erg he.
Nou he zeker! Word er niet goed van! Zit ook heel de tijd te vergelijken met wat ik de vorige keer voelde! Steeds ook naar mijn FF grafiek te kijken, of dat ik daar wat aan heb hihi Waarom weet je niet gewoon gelijk, wel raak of niet raak, dan heb je ook al die zenuwen niet! En ik moet gewoon nog 10 dagen wachten! Dan ben ik wel 14 dagen verder, en vorige maand teste ik 12 dagen na mijn ei natuurlijk al positief. Dus wie weet smokkel ik er deze keer wel weer 2 daagjes af, 8 klinkt net iets eerder! Oh wachten is zenuwslopend, en er mee bezig zijn ook, is zo moeilijk om relaxed te blijven!
sterretje ik ga onwijs veel voor je duimen dat het gewon raak is en dat de kleine goed blijft zitten echt waaR! @ mac ze eet 9 van de 10 keer ook mee met ons en bijna elke dag vers fruit maar soms eten wij pittig of 2 dagen achter elkaar ongezond en krijgt ze groente en soms is een fruitpootje handiger als je weg gaat vind dat vers fruit altijd vies en beurs word als je het mee neemt haha dus vanddaar en gewone melk lust ze niet dus elke ochtend een pap flesje en tussen de middag soort optimel is het Nogmaals sterretje ik dduim vor je meis echt waar!
Nou ik heb er echt alles voor over dat he nu gelijk weer raak mag zijn, en vooral dat het nu een keer bij ons mag blijven! Kan er gewoon nog steeds niet over uit dat het tot 2 keer toe achter elkaar fout is gegaan. Moet toch nog steeds denken dat ik anders nu gewoon bijna 22 weken zwanger was geweest, en van de laatste bijna 8 weken. KLinkt zo oneerlijk als ik mensen hoor die begin decmeber uitgerekend zijn, dan had ook ik mijn babytje moeten krijgen! Maar ja dat gevoel ken jij maar al te goed, helaas heb ook jij het mee moeten maken, en met ons nog veel meer meiden, vrelijk dat zulke dingen gebeuren, onbegrijpelijk eigenlijk! Soms ik het even moeilijk en dan ook heel lastig om weer verder te gaan met de normale dingen helaas