Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yeah volgende week weer eho's zie ik bij sommige van jullie. Altijd spannend he..

2. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Ryanne: zet het even onder je banner! Dan helpen wij je met z'n alle aan de afspraak herinneren! ;)

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    haha ja doen we dat!

'k Heb hier een gekke hond die met de mand op z'n kop door de woonkamer liep :p

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Romy is zover ik weet nog niet bevallen.

@Eva: is ze gisteren of eergisteren bevallen?

@Oma: ik zal je proberen eraan te helpen herinerren :)

5. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    @ dreamer...volgens mijn eergister avond ofzo...want gister stonden al een aantal felicitaties erop...of dus gister ochtend ofzo!
    Er wordt bij een eenling nooit een keizersnee gedaan als je 4 weken te vroeg bent!
    Tenzij je zwangerschaps vergiftiging hebt ofzo...

Daarom kun je ervan uitgaan dat de weeen zijn begonne en er daardoor een spoed/plotselinge keizersnee is gedaan.
    Volgens mij gaat alles goed met mama en beeb!

XXX

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik heb een vreetbui.... :( Bijna al m'n broodjes zijn al op en ik moet nog tot 16.00uur... Gelukkig hebben mijn collega's prinskoeken en stroopwafels voor me achtergelaten. :D

Ik snoep echt zoveel de laatste tijd... :( Kan het gewoon niet weerstaan...

7. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    @ debby...vreet maar lekker...je beeb vind het alleen maar lekker dat jij broodjes eet en prince koeken!

De beeb is 4 maart gebore!

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Oke, dus met 35 weken en 5 dagen.
    Heeft haar gevoel dus al die tijd gelijk gehad!
    Ik hoop dat de weeen dan begonnen waren, niet dat het iets ernstigs was.
    Zo heeft ze toch nog iets van een gewone bevalling meegemaakt!

@Debby: ohhh dus die dikke buik komt helemaal niet van de beeb, maar van je snoepgedrag :)

9. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    @ dreamer...ja denk dat het allemaal gewoon op gang is gekomen!

@ debby...je kan t ete wel hebben...een paar extra kilootjes doen je geen kwaad hoor ;)
    Ben benieuwd naar je buikie!

10. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Lijkt me best heftig, als je op zo'n manier moet bevallen met een kijzersnede. Ik bedoel... het lijkt me best hectisch allemaal.

11. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    nee denk dat t wel mee valt...ze wist dat t hoe dan ook ks zou worden...dus bij de eerste wee zei lynn denk ik...kom op huppa snel naar t zh ik wil die ks...hihi...!

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Dreamer: dat zeggen ze op m'n werk! Ze plagen me door te zeggen 'Jeetje je moet echt wat minder eten hoor!' en 'Wat voor'n snoep eet jij joh? Groeisnoep ofzow?!?' hihihihi :D Gelukkig weet ik wie het zegt. :)

@ Eva: ik weet dat het me geen kwaad zou doen, maar vind t altijd een beetje eng. Heb een eetstoornis gehad enz... dus... dat zit nog altijd een beetje in mijn systeem. Maar op deze buik ben ik wel trots hoor! :D en m'n mannetje gelukkig ook. Hij zei eergister 'hè hè eindelijk een lekker buikie!' Zow lief! :)

13. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Ik herken je angst heel goed hoor debby!
    Ik heb ook een eetstoornis die me nog steeds achtervolgt...en ook die vreet buien vind ik dood eng...maar je mag idd trots zijn op je buikie...dr zit een prachtig wondertje in! En een paar killootjes kan geen kwaad....

14. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Debby, dat buikie van jou moet groeien hoor! Kun je er straks mooi mee showen als 't mooi weer is!

KS lijkt mij niks en helemaal een spoedkeizersnede niet. Maar 't scheelt denk ik wel dat ze er zelf al op voorbereid was. Hopelijk mag ze snel weer een beetje herstellen. 'k Vind het nl. altijd behoorlijk wat inpact hebben op je lichaam, veel meer dan een natuurlijke bevalling.

'k Zal me zo ook maar weer 's van de bank afhijsen ;)

15. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ja, dat zou natuurlijk ook kunnen. :) hihihi Dat hoop ik maar voor haar!

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik ben blij dat je zegt dat een ks meer impact heeft op je lichaam dan een gewone bevalling. Ik moet er eigenlijk nog niet aan denken... maar het zit er toch aan te komen ook al duurt het nog even.

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Goedemorgen dames,

Lynn Bevallen :D :D GEFELICITEERD meid met jullie mooie zoon... en leuke naam ook :D

hier gisteravond in het kraamhotel wezen kijken, en waarschijnlijk ga ik daar bevallen :D

straks om 12.00 uur een afspraak bij het gemeentehuis om het kindje (ongeboren vrucht) te erkennen, en dan om 14.30 uur onze PRETECHO :D :D kan niet wachten haha....

18. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Zo de knetters wat kletsen jullie er hier op los haha.... Ben maar een uurtje weg geweest en moet al 2 pagina's terug lezen...

@ Lynn ... Gefeliciteerd met jullie kleine man ! Geniet lekker van hem voor je het weet zijn ze groot ;)...

Wat zijn er veel dames hier zwanger zeg! Nog gefeliciteerd allemaal ;) ook al zijn sommige over de helft hihi... Geniet lekker van jullie buikje en op een verdere zwangerschap zonder kwaaltjes :)

Zou ff antwoorden op sommige vragen hihi weet niet meer wie ze stelde moet nog ff de namen onthouden ;)

Ik geef geen bv meer omdat Elle 1,5 uur bij me dronk .. Ik had voldoende voeding meeeeer dan voldoende ik hoefde me borst maar goed te leggen en Elle's hoofd zat al onder de melk hihi maar 't is gewoon een trage drinker ... Sinds 5 weken is ze helemaal over op fles voeding over 200 cc doet ze nog een uur welke speen of fles we gebruiken t maakt niets uit.... Van de bevalling ben ik helemaal hersteld duurde wel ff omdat ik 1600 ml bloed ben verloren dus was enorm slap en lijk bleek ... Nog nagetast op de ok omdat er een stolsel was achter gebleven in de baarmoeder dit viel me echt heel zwaar Elle was net 2 uur oud en toen moest ik naar de ok... Verdere bevallings verhaal zal ik maar niet vertellen ;) Nee geintje tis geen pretje maar tja die kleine moet eruit 't lost zich zelf niet op ;)

19. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Wat leuk Steph! Ben benieuwd of jullie het geslacht al kunnen zien. Wil je het weten eigenlijk?

Wij moeten een keer op een donderdagavond naar het gemeentehuis. Ik hoef er geen afspraak voor te maken geloof ik. :)

20. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    @ Debby je kan beter wel een afspraak maken dan liggen alle papieren al voor je klaar ;) Tenzij je een tijdje wil wachten ;)

Deel Deze Pagina