Ik krijg zoveel echo's omdat ik voor deze zwangerscha helaas 2 keer een miskraam gehad heb De eerste keer kwamen we daar pas achte met de 12 weken echo, dus vandaar dat ze het nu geod in de gaten houden
Oke, wel fijn dat ze je nu dan zo goed in de gaten houden! Hoe voel je je verder, ergens last van of topfit? Ik vind dat ze van mamalicious hele leuke dingen hebben, dat is ook niet zo heel overdreven duur! Ik heb gewoon genomen wat k nu zelf goed pas, misschien iets aan de ruime kant. K hoop dat de rest namelijk niet zo hard zal gaan groeien als mn buik!
vind het lastig om nu al te weten hoe groot je buik word haha... Maar ja ik kijk wel... Ik voel me nu weer bijna de oude Wel ngo snel moe, en 's morgens nog misselijk maar verder gaat het allemaal goed nu Heb de eerste weken continue lopen overgeven en misselijk geweest dus dat was geen pretje, hopelijk mag ik de rest van de tijd gewoon lekker kunnen genieten! Jij al last van kwaaltjes?
Ja, dat hoop ik ook voor je! hoe hard je buik groeit weet je niet, maar daar zijn die kleren allemaal op gemaakt he, dus dat komt wel goed! Vind t idd erg lang duren voordat we t gaan vertellen! Had me voorgenomen om tot 12 wk te wachten, maar weet niet of we dat volhouden hoor! K wil eigenlijk over niks anders praten! Misschien dat we t na de eerste echo aan de familie gaan vertellen en dan na de controle bij de vk aan de rest...
Ik ben gelukkig nog niet misselijk, wel de hele tijd zo'n leeg gevoel in mn maag... En moe 's avonds! En 's ochtends mn bed niet uit willen, al was ik daar al nooit zo'n ster in! En ik probeer zo gezond mogelijk te eten, maar heb zo'n trek 's avonds in slechte dingen!
@ All: Ff n vraagje van mn lief: Was jullie vriend/man er ook zo erg mee bezig de eerste weken? Mn lief kan echt 's nachts niet slapen en zit echt op n roze wolk! Helemaal van slag is ie! Vind t zo lief! Maar hij vroeg; kan je niet aan die meiden vragen of die van hun dat ook had/hadden? Dus bij deze!
Erg is dat he, dat eten! Maar ja als je voornamelijk gezond eet, mag je heus wel een keer wat lekker nemen toch! Nou je bent al op de helft als ej tot 12 weken wilt wachten! met hoeveel weken heb je je eerste echo?
K heb over 2,5 week mn eerste echo... Dan ben ik volgens de berekeningen 9,5 week, maar omdat mijn ei een week later komt dan bij anderen denk ik dat k dan 8,5e week ben... De vk dacht dat ook... Dus ben benieuwd, hoop dat ze er nog een weekje bij optellen! Vind t nu wel heel raar, je voelt dat je lijf anders is, maar toch moet je maar geloven dat er ook echt iets in je lijf groeit! Zou echt blij zijn als k t gezien heb!
Nou he, die eerste echo is echt heel erg spannend! Maar bij die termijn kun je al een mooi hartje zien kloppen enzo, dus dan ben je waarschijnlijk echt gerust gesteld allemaal!
In principe is dit al onze termijnecho... Hierna krijgen we alleen nog de 20 weken echo... Dus hoop inderdaad wel dat we dan al n hartje kunnen zien kloppen, of is dat te vroeg met 8,5 week?
hey meiden, Heb even snel m'n buikfoto's van vorige en deze week in m'n album geplaatst. moet nu weer even aan de schoonmaak. @ Bos: Daan werkt op zondag omdat er een klus afgemaakt moet worden. @ All: Misschien vanavond gezellie met z'n 2tjes naar de bios! Eens kijken wat er draait. xxxx
Eigen zaak in het leggen van vloeren.... parket, laminaat, vinyl, pvc, vloerbedekking, marmoleum etc. Op de foto van vanmorgen heb ik wel een hole rug zag ik net... Nou
@Debby: Wow, wat een mooi buikje! T is de afgelopen week wel echt hard gegaan zeg! Leuk joh, dat t nu echt al zo duidelijk wordt!
Eigen zaak in het leggen van vloeren.... parket, laminaat, vinyl, pvc, vloerbedekking, marmoleum etc. Op de foto van vanmorgen heb ik wel een hole rug zag ik net... Nou ja t geeft niet, alleen lijkt mijn buik iets groter dan dat ie is.
Oke, dus vandaar dat ie zo druk is! Ja, dat zag ik ook, maar dacht dat je dat expres deed zodat je buik lekker groot leek haha! Hoe voel je je verder vandaag?
Goed hoor! Heb geen zin om schoon te maken maar moet echt ff aan de slag. *Debby geeft zichzelf een schop onder haar kont*
Ja, ik ga mezelf ook maar eens een flinke schop onder mn kont geven, want heb de hele dag nog niks nuttigs in huis gedaan! Succes daar ook! Als alles op orde is kom k wel weer ff koekeloeren hier! Poets ze! Xxx
@debby, wauw wat een mooie foto al zeg. geweldig zo'n buikje al! Ik ga van de week mijn eerste maken met 12 weken! @linda, een hartje klopt zeker al met 8 en halve week hoor, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken, een hartje moet je dan al kunnen zien!