je buikje begint aardig te komen debby leuk! ster bijna de 12 weken echo spannend! ik wou dat ook de 19e was, voel me verder super
Thanx allemaal! Mijn eerste foto is ook van 12 weken, voor die tijd zag je nog helemaal niets bij mij dus had t ook geen zin. Ik ga nog even verder met het laatste stukje... en dan strijken enz... Maar ja, ik vandaag zovel mogelijk doen zodat ik morgen een lekkere relax kan houden. xxxxxies
Debby, mooi buikje hoor! Linda, mijn vriend was ook zo. Ik mocht ook eigenlijk niets, want je wist maar nooit... Zaten we in een restaurant, dan werd het bakje met groente meteen mijn kant op geschoven, boodschappen mocht ik absoluut niet meer zelf tillen enz. enz. Dat is na verloop van tijd wel een stuk minder geworden hoor. Al mocht ik vandaag de auto niet schoonmaken en moest ik maar even rustig gaan zitten
He meiden! 'k Heb wel even terug gelezen maar ben 't alweer kwijt. @Debby mooi buikje hoor! Begint nu echt te komen! 'k Woon idd in 't noorden, m'n man werkte nu als grondwerker, hij was uitzendkracht, vinden 't erg lullig waarop 't gegaan is en 't is erg vervelend dat je niet waarom. 'k Heb weer lekker gewerkt, nu even druk bezig met eten koken dus ga er ook weer vandoor. Beetje buikpijn dus hoop niet dat m'n ongi eraan komt. Als er niks komt, ga ik morgenvroeg testen! Was vanmorgen beetje misselijk met baby verschonen dus wie weet is dat een goed teken
Met mij gaat het goed Heb een superdrukke week Barcelona achter de rug, maar ik heb wel alles kunnen zien wat ik wilde zien. En niet ongi geworden! Ik heb het vermoeden misschien zwanger te zijn
@ Red: Balen zeg voor je man en idd heel moeilijk om gemotiveerd te blijven op deze manier... sterkte meid... @ Nen Spannend hoor wanneer wil je testen? meiden... jullie zijn mij allemaal een beetje vergeten... er is niemand die gereageerd heeft op mijn verhaal van de pretecho ik ga even kijken of ik de foto's kan uploaden...
@nen: testen testen testen...wanneer ga je testen? @debby: jij bent lenig dat je jezelf een schop onder je kont kan geven we hebben een mooi kamertje gezien en de wagen zo goed als uitgezocht...nog niks gekocht maar wel iets op het oog... zo lekker pannenkoeken bakken...vanavond op visite bij mijn oude oppasgezin...
Nen, testen! Ik ga morgenvroeg! Zouden tegelijk zwanger zijn he... dusse I hope so! Btw, thnx allemaal voor de lieve woorden!
Ik ga nu even bijlezen hoor Heb aardig wat pagina's in te halen haha. Ik heb vanmorgen getest. Heel licht streepje te zien, maar dat was pas na de officiele afleestijd.. Dus misschien nu morgenochtend nog eens of anders maandag weer. Maar ben nu al 3 dagen overtijd en normaal word ik 2 weken na mijn ei stipt ongi! En ik kan me niet voorstellen dat ik mijn ei zo verkeerd heb gevoeld. Heb nu echt ontzettend last van maagzuur. Al een dag of 4.. Blegh.. :s
Ik ga nu even bijlezen. Ga alleen reageren op leuke/nietleuke/bijzondere/gekke dingen, maar niet op alles. Anders is mijn bericht straks 2 pagina's lang haha
Ik heb het nu bijna de hele dag. En zelfs een maagtablet helpt er niet lang tegen.. Red ik duim voor je meid!
Ojah, ik zie dat ik nog een antwoord ben vergeten. Euhm, het was er wel langer overheen ja. Eerst dacht ik het wel te zien, maar toen was het hele vlak nog rozig en het streepje is nog superlicht (niet op de foto te zetten), maar toen 'vergeelde' het witte vlak en werd het streepje duidelijker. Zelfs mijn vriend zag het.. Ik hoop maar dat het een beginnend streepje is! Heb al een CB met conceptie indicator gekocht haha