Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Lekker he kristel, als je haar weer mooi geknipt is :)

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Sammie, flink blijven klussen ;) Hopelijk is 't raak!

Hier nog geen ongi te bekennen. Dus erg spannend!
    Nen, ga jij morgen weer testen?

Nog even en ik mag wel een kort koppie laten knippen, hou geen haar meer over... zit er continu onder en vindt ze overal.

Nog iemand hier? 'k Ga straks lekker op tijd naar bed. Vannacht weinig geslapen en nu erg moe.

3. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ja ik denk het wel... Spannend he? Ben jij nerveus?

4. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Zo, hier even wat dingetjes die ik heb opgepikt uit 40 pagina;s bijlezen haha

@ debby, zo jouw buik is mooi gegroeid van week 18 tot 19!

@ rose, nog gefeli met je verjaardag! En een zoon! :D

@ gimena, welkom!

@ gaby, veel succes met afvallen meid! Hopelijk krijg je snel veel plezier in het sporten :)

@ suhe, zo jij hebt een heftig ziekenhuisbezoek gehad zeg! Gelukkig is het goedgekomen!

@ miracle, welkom!

@ lynn, gefeliciteerd met jullie zoon! Wat een prachtig ventje!

@ kristel, maar goed dat je flink doorgezeurd hebt bij de vk! Je weet zelf toch altijd het beste hoe je iets voelt. Vind het maar raar dat ze er eerst zo makkelijk over deden..

@ stephanie, mooie echofoto's meid!

@ red, wat een tegenvaller zeg dat je man weer ontslagen is! Ook een raar verhaal dat ze er zo omheen draaien...

@ all, ik ga er ook alweer vandoor. We gaan ff film kijken hier. Vriendlief heeft Marley & me gedownload dus denk dat het die gaat worden. Hij heeft ook allerlei lekkers op tafel gezet, maar dat staat me een beetje tegen :S
    Tot morgen!

Liefs

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Nen, vindt het erg spannend! Echt zenuwen hier. 'k Heb af en toe ook lichte ongipijn dus durf niet zo goed naar de wc.
    Eten van vanavond viel niet echt lekker maar had nu trek en zit aan de chips ;)

We weten nu waarschijnlijk wat het is. Buurjongen is nl. collega van 'm al werkt hij niet direct met 'm samen.
    Gisteren was er weinig meer te doen voor 'm, eventueel een beetje opruimen en zij gingen ook om 3 uur weg. Dus toen bood m'n man aan dat hij ook wel een paar snipperuren op wilde nemen omdat hij hen anders toch een beetje in de weg liep.
    Blijkbaar wilde de voorman van 'm af (was al beetje aparte kerel) en die heeft er een bepaalde draai aan gegeven zodat hij nu ontslagen is.
    Zo stom! Kan me er zo boos om maken!

Hopelijk morgen een positieve test, maakt het m'n weekend toch weer goed ;)

Veel plezier met de film! Ben benieuwd of die leuk is!

Tot morgen, kom al vroeg hier dus dan geef ik wel resultaat!

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Bos: ik ben vandaag ook bij babypark geweest!
    Welk kamertje hebben jullie op het oog?
    Wij hebben ook een leuk kamertje gezien namelijk :D
    Tenminste, de kast en commode, het bedje en de plank vonden we niks.
    En gaat het de Mura worden?
    Wij gaan zeker weten voor de Mura 4, wat een fijne wagen zeg!

Moet zeggen dat ik de babydump prettiger en mooier vond en ook leukere spullen vond hebben.
    Maar babypark was ook wel leuk om eens gezien te hebben.
    Ben nu wel verpest trouwens, want ik wil nu alleen nog maar een kamertje met dat zacht dicht gaan systeem :)
    Denk dat degene die ooit zoiets hebben gezien wel weten wat ik bedoel.

@Nen en Red: ik duim dat jullie posi testen morgen! :D

@Kristel: lekker jezelf verwend dus :D
    Mag ook wel eens toch!

Pfff .. vandaag kwamen we bij mn broertje, had ie allemaal spulletjes voor kindjes gekocht.
    Ik dacht voor mn nichtje.
    Zegtie nee, voor onszelf...
    Ik ben nu dus echt heel erg bang dat zij eerder zwanger gaan zijn dan ons :(
    En ik weet niet hoe ik daarmee om zou kunnen gaan...

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Dreamer, das moeilijk! Vervelend zeg! Vooral omdat je bij jullie zeker weet dat het nog een poos duurt.

@All, ik heb nog niet getest. Werd vannacht wakker met erge buikpijn dus was bang dat ongi doorzette. Nog niks te zien, alleen vanmorgen hoefde ik daardoor niet meer te plassen. Wacht het eerst wel af. Ben bang dat ik toch ongi ga worden, duimen jullie even heel hard dat 't wegblijft?

@Nen, hopelijk lees ik vanmiddag dat jij hartstikke zwanger bent!

'k Ga er zo maar weer vandoor. Moet een aardig eindje rijden steeds.

Fijne dag!

8. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @testers en?

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Red: ik hoop dat je ongi niet doorzet en dat je morgen gewoon posi test :D

@Nen: en jij, al getest? :D

De site van mn ticker doet het niet meer :(
    Kan ik weer op zoek naar een andere site.

10. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

Hier nog steeds geen ei, zelfs een erge lage temp..36.2
    Hoe gaat het verder met iedereen?

11. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    goedemorgen

red enn? hopelijk heb je morgen een posi test. ik duim voor je dat de ongi weg blijft.

weet je wat zo raar is ik zei gister tegen me moeder toen ik nog niet zwanger was zat ik de hele tjd van oh ik ga dan dit en dat kopen en nu ben ik 12 weken en ik heb nog niets gekocht!

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ga je vandaag nog naar de Prenatal dan?
    Als je daar grote dingen ziet die je wil (kinderkamer of wagen ofso) zou ik daarmee wel wachten tot april.
    Dan heb je de mama mazzel dagen en krijg je 20% korting.

Wel grappig dat je nog niks hebt gekocht :p
    Durf je het misschien nog niet te geloven?

13. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ik weet niet of we nog naar de prenatal gaan leon is nu de vloer leggen en moet ook nog zijn administratie doen dus we zien wel.
    oke er is dan dus korting in april.

tja ik weet eigenlijk niet waarom ik nog niets heb gekocht. ik denk dat als ik dinsdag de echo heb gehad en alles dan goed is dat ik het wat meer geloof. het is ook moeilijk te geloven vind ik omdat je niets voelt.......

14. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    testers: kom eens vertellen ik ben nieuwschierig

nou ik sta echt met mijn mond vol tanden...ik wil net gaan kijken hoe het kamertje heet wat we gezien hebben typ ik de site in is die site gewoon dicht op zondag...moet toch niet gekker worden...dus sorry oma weet ff niet hoe die heet....ik ga het je morgen vertellen want kan nu niet kijken :( wij vonden het bedje, de commode en de kast mooi en het plankje erbij niet...

15. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    bosje hij heet toch cabana wit?

16. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey meiden goeiemorgen!
    @Agneta, ik begrijp je wel hoor! Ik vind t ook lastig om er helemaal in te geloven... Ook al ben ik tuurlijk pas 6 weken. Voel me wel anders dan anders, maar niet dat ik constant beroerd ben ofzo...
    @ Dreamer, hoe weet je dat in april weer die mama mazzeldagen zijn? Kon t op de site nergens vinden en t is toch wel de moeite! Al zullen wij wel tot de volgende ronde daarvan wachten!
    @Nen, waar ben je? We zijn nieuwsgierig!
    @Red, ik had mn eerste test verpest en heb toen niks gedronken en na 2 uur alsnog getest... Zo heb je tuurlijk ook nog ochtendurine! Maar ik test altijd nogal makkelijk, dus das net wat je wil...
    @wie was t ook alweer: wij willen ook niet weten wat t wordt hoor! Al geloof ik wel dat de verleiding heel groot is... Ik ben altijd bang dat ze er toch naast zitten en dat t me dan 'tegenvalt' bij de bevalling... Je hoort best vaak dat meerdere mensen hetzelfde zeggen en er toch naast zitten.

17. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    @bos, maf is dat he! Babypark is tuurlijk echt zo'n refo-bedrijf! Daarom hebben ze ook nooit koopzondagen...

Wij hebben ook n heel mooi kamertje gezien bij Babypark, Malmo Grey heet ie, staat ook vaak in de folder...

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ja maar dat zelfs de site dicht is op zondag vind ik echt bizar gewoon...die van ons staat ook in het boek alleen staat geen naam bij....baal wel zeg....waarom heb ik de naam ook niet gewoon onthouden...zucht...

weet nog niemand het bij jullie of al wel de ouders?

19. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hey girls!

20. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    Helloo meiden !

Ik had een nega test en tot de dag van vandaag nog steeds niet ongesteld heel vervelenddddd ! .... Dan heb ik liever dat ikongi word dan zo te zitten ... maar ja misschien ben ik wel onregelmatig dus moet deze maand even afwachten of het wel komt opdagen !

Deel Deze Pagina