hoi debby: hoe is het miracle: ben bang dat je dan echt aan het ontpillen bent....hoop dat het neit te lang duurt..
Sorry dat het zo lang duurde meiden... Was ff lekker aan het uitslapen. Die week barcelona heeft er behoorlijk ingehakt! Helaas een nega test vanmorgen... Terwijl ik gisteren volgens mij niet veel heb gedronken. En ik kan me ook niet voorstellen dat ik mijn ei zo verkeerd heb gevoeld. Want ik heb de ochtend na mijn eidag een ovutest gedaan en 's avonds ook nog 1. 's morgens was ie nog redelijk donker en 's avonds alweer heel licht dus ik moet toen mijn ei wel hebben gehad.. Maargoed, nog even afwachten dus. @ red, ja ik heb af en toe ook van die ongi pijn en dan ben ik heel bang dat het komt, maar die krampjes houden maar heel kort aan en het voelt ook anders.. En wat balen dat je man op een onrechtvaardige manier is ontslagen! Bah zeg... Ik duim voor je dat je niet ongi wordt meid!
Pff ik baal echt wel dat vanmorgen die test geen duidelijk streepje gaf.. Waarom nu weer die onzekerheid? Grmbl...
@nen: shit zeg...was het hetzelfde merk als die je gister deed of een andere? wanneer ga je weer testen? @debby: gefeliciteerd met finn.
Hey bos, ja het was weer een kruidvat 2 voor 5.. Mijn vriend zei ook al dat ik misschien eens een andere test moet gebruiken, maar ik hoor juist overal dat die KV heel goed zijn. Die met een +je geven vaak vals posi en die van etos zijn niet heel gevoelig.. Dus weet niet zo goed welke test ik dan het beste kan proberen. Nog tips? Ik denk dat ik nu wacht tot dinsdag ofzo. Ik heb wel een CB met conceptie indicator liggen, maar vind het zonde van mijn geld als die negatief is.. Heb nog geen tekenen van ongi gelukkig. Normaal enorme hoofdpijn de dag van tevoren en nu nog niks *klopt het even af*
ja die van kruidvat zijn over het algemeen wel goed volgens mij..ik had die van sensitest die was ook overduidelijk maar die moet je bestellen op internet en dat duurt dan een paar dagen voordat je die binnen hebt.
Misschien bestel ik ze toch maar.. Mochten deze week de duivels doorbreken, dan heb ik ze vast voor de volgende ronde.. Zijn dat dipsticks of die tests met een hartje? En hoe gaat het met jou? Begint de misselijkheid eens op te houden?
ik had gewoon de dipsticks besteld..zijn goedkoper en goed (vond ik) ik had ook de ovulatietesten erbij bevielen ook goed. de misselijkheid gaat wel een stuk beter...heel af en toe komt t opzetten maar heb weer wat vaker last van maagzuur nu maar ach....mag niet klagen he.
Dat maagzuur is vervelend he.. Had het de afgelopen 4 dagen ook heel erg. Voor het eerst vandaag nog geen last van gehad. Gelukkig mag je rennies gebruiken. Ik zal even die sensitests bestellen
ja gelukkig wel maar het is nu niet zo heftig dat ik aan de rennies hoef.ík probeer altijd zo lang mogelijk zonder pijnstillers/medicijnen te doen agneta: maakt jouw tandarts ook geen foto's bij zwangeren...ik heb wel eens gehoord dat het gewoon kan met een schort om...mijn verstandskies is weer aan het rommelen namelijk en misschien wil ik hem er toch eerder uit hebben dan september, maar niet zonder foto want ik heb nogal rare wortels....en hoe zit het dan daarna met pijnstillers? normaal krijg je ibuprofen maar dat mag je nu niet....sorry hoor voor alle vragen..
Nee, dat is een die je al 6 dagen voor je nod zou kunnen doen. Ik ben daar natuurlijk al voorbij, maar als die niet positief geeft, dan zal het wel niet zo zijn deze ronde..
oh aha ik snap het...heb je gelijk via ideaal betaald dan krijg je ze eerder binnen...anders duurt het soms een tijdje voor ze het geld binnen hebben...
Sjongejonge, om het maar even makkelijker te maken! Ik pak weer mijn test van vanmorgen erbij.. Toch weer heeeeeeeeeeeeel licht een streepje te zien. Wel lichter dan gister. (en veeeel te licht om op de foto te krijgen). Gisteren ook pas te zien toen de test helemaal was opgedroogd en het achtergrondvlak een beetje vergeeld. Zal dan wel een indroger zijn ben ik bang..
dat is ook een indroger ben ik bang...vooral bij de kruidvat testen komt die volgens mij veel voor... zou willen dat ik je iets anders kon zeggen maar helaas.....
Ach, zolang ik nog niet bloed is er nog hoop Heb de sensitest al besteld + betaald dus hopelijk heb ik die snel in huis. En als het niet zo is, kan ik er nu toch weinig meer aan veranderen... Wat is het stil hier vandaag!