Ohhh slechte mammaaaaaa hahaha Ik vind dat je alleen de duurste pakken mag kopen hoor! Ik heb mn ei nu nog niet hoor. Zit pas op dag 10 en voel nog niks. Merk het wel of ze het wel of niet gaan doen. Heb er niet heel veel vertrouwen in Zal het vanzelf wel zien! Wachten duurt lang he!
Hmzz .. Kijk net nog eens naar die test, issie helemaal uitgelopen! Alsof ik over het venstertje heen heb geplast zeg maar Nou kan ik morgen dus niet vergelijken Alsie morgen weer zo raar doet, dan denk ik dat ik er toch nog wat geld tegenaan gooi en sensitest ovutesten koop. Dit is niks!
nee zo onduidelijk schiet allemaal niet op! Ik heb er wel eens 2 op een dag gedaan omdat die van mij wazig was, zodat ik dan toch kon vergelijken de volgende dag, misschien ook een idee voor jou om er nog een te doen straks dan? Vraagje meiden, heeft er iemand ervaring met de testen van matcare die je voor je nod al kunt gebruiken? Ben zo zenuwachtig, dat ik dacht, misschien kan ik die eens proberen? Wat zijn de ervaringen bij jullie?
Hij is niet wazig, er komt gewoon urine denk ineens over het venster heen Nog nooit eerder gezien dit. Nee die testen werken niet. Ze zijn nog minder gevoeilig dan gewone zw testen. Zonde van je geld dus!
Nee dat het niet werkt? Oh dan zou ik er dus nog niets mee opschieten alks ik ze zou gaan bestellen. Misschien maar net zo goed niet doen dan?
nee sterretje echt neit doen hoor.. gaat heel vaak nog wat mis voor je NOD en kan je het denk ikt och beter maar niet weten zo denk ik dan... zal prberen af te wachten hoe moeilijk het ook is meis!
Mmm wil het zo graag weten Kan niet meer wachten Maar goed ik zal braaf zijn en naar jullie luisteren en het niet doen, en over een week of anderhalf gewoon netjes pas testen met me kruidvat testjes... Is mijn vriend ook weer blij, die word neit geod van de fortuinen die hier uit gegeven worden aan ovu testen en zwangerschapstesten
Als je al die 6 dagen voor nod testen wilt kopen, neem ze dan van sensitest. Heb je er 6 voor 12 euro ofso. Scheelt nogal wat vergeleken met die van matcare Of ze het doen weet ik niet.
Oh heb je ze daar ook al van? Had alleen maar van die van Matcare gehoord. Maar wat natas, zegt, stel je voor dat het dan nog mis gaat, wil ik het dan weten? Denk dat ik toch nog maar ff probeer uit te houden tot 12 dagen na me ei.. Dat moet wel kunnen toch, om dan al te testen?
Oh ja zag ze staan 6 dagen voor nod, 3 voor 10 euro, wel goedkoper dan die van matcare dus ja! Nou ja ik weet het niet, denk toch maar dat ik het niet doe. Zal anders wel es ff een topic openen om te kijken naar reacties van anderen die er ervaring mee hebben! Toch bedankt he meiden!
zo heerlijk gedouched. overal in huis gestofzogen en gedweild. toitelt schoongemaakt. heerlijk. zelfs de was buiten gehangen, hier af en toe zon blauwe lucht, sluierwolken en nu af en toe donkeren wolken, hopelijk blijft het nog ff droog tot mn was droog is. ga nu ff met doggy wandelen. xxx @ sterretje, probeer te wachten tot je echte zwangerschapstest kan doen, wachten is moeilijk, maar misschien wel beter?!
Ik heb net 2 boeken besteld. Shopaholic & Baby En Dagboek van een maffe moeder-in-spe. Heb allebei de boeken over trouwen ook en die vond ik geweldig! Hoop dat deze net zo leuk en herkenbaar zijn Hebben jullie ook boeken over zwanger worden/zijn?
@ dreamer wat toevallig ik ben ook shopalholic en baby aan het lezen, super leuk boek verder heb ik zwangerschap voor dummies en jouw zwangerschapsbijbel. ook beide erg goede informatieve boeken. raadt ze echt aan.
Ja die bijbel heb jij net de laatste van weggekocht zeker Hij is bij bol niet te vinden in ieder geval. Die voor dummies twijfel ik nog over. Die voor trouwen leek me zo leuk niet, dus vandaar de twijfel. Wat is die bijbel voorn ding dan? Grappig of meer informatief? Ik was op zoek naar zo'n soort dagboek dat je per dag/week kon bijhouden hoe het met je gaat en met de baby enzo. Maar kwam deze 2 tegen dus heb die eerst maar besteld Ga nu weer verder zoeken naar wat ik eigenlijk zocht
@dreamer ik kijk nu op bol . com en daar staan er nog een aantal ook 2e hands. goedkoopste 20 euro nieuwprijs 29,50. alles vanaf de eisprong tot en met na de geboorte staat erin. week tot week over je baby en week tot week over jezelf. en alles wat je je bedenken kunt, je kunt op bol ook een aantal blz al bekijken! puur informatief dus. geen dagboek voor jezelf. die ga ik pas kopen denk ik als ik zwanger ben
misschien zoek je als je een dagboek wilt, het negen maanden dagboek van a.c. harris. bol . com 23 euri.