Pfff denk je verhuist te zijn komen echt heel wat nieuwschierige oude buren langs ons nieuwe huis rijden... T lijkt wel als ze elkaar aflossen ...
blijkbaar niet .. Nee wij zijn wel in het zelfde dorp blijven wonen... Eerst hadden we een boving woning alles gelijk vloers en maar 1 slaapkamer... Wel groot genoeg want de hele babykamer paste er in en ons bed met 3 deurskast... Nou kwam Elle ook als een cadeautje anders waren we allang eerder verhuist .. In januari hebben wij een huis gekocht en wonen hier nu 1,5 week .. Een heerlijke eensgezinswoning nu nog 3 ruimeslaapkamers op zolder komt nog een dakkapel met slaapkamer hier gaan wij dan slapen... Echt super lekker allemaal ... Alleen ligt de badkamer overhoop de badkamer tegels moesten wij 6 weken op wachten wat maar 2 weken zou duren... Dus voor een lekkere douche of bad moeten wij naar mijn ouders behoorlijk irri maar goed volgend weekend kunnen wij hier weer douchen .... En Elle is zo gedaan in de woonkamer bad of tummytub op tafel en wassen maar ...
Hier ook niet veel gedaan, weer bezig geweest met mijn Woezel en Pip schilderijen van Foam (zie album).
Jihoe! Madame is eindelijk wakker.. Wij gaan een lekker stukkie lopen de zon schijnt hier zo lekker ... Doegg dames!
Hey sam, wat een leuke schilderijtjes zeg! Mooi gemaakt Ik krijg helemaal jeukende vingers als ik dat zie, want dan wil ik ook lekker creatief bezig zijn Hoe gaat het met je?
Nen, Ik knutsel het liefst heel de dag, maar dan kom ik niet toe aan huishouden, dus moet me flink inhouden. Verder alles goed! En met jou?
Ja dat heb ik nou ook. Als ik dan eenmaal de smaak te pakken heb, vind ik het moeilijk om ermee te stoppen. Maar het scheelt dat ik geen materiaal in huis heb haha. Met mij gaat het goed. In afwachting Hoe gaat het met Ed zijn voet?
Met Ed zijn voet gaat het goed! Hij heeft nog wel last dat het wat opgezwollen is en met stoten maar verder alles goed.
Hoop het voor je. Dan heb je tenminste ook niet zo'n lange cyclus. Gebruik je ook iets van teunisbloemolie? Ik heb het gevoel dat dat bij mij heel veel doet voor mijn cyclus!
Die gebruik ik ook sinds gisteren. Maar zit daar ook die teunisbloemolie in? Ik zat me namelijk net af te vragen of ik dat er niet naast moet slikken... Zal zo eens op het doosje kijken. Als het er niet in zit, is dat misschien een tip. Sinds die pillen heb ik een kortere cyclus gekregen. Eerst een ei op dag 40, de maand erna op 20 en deze maand op 16
Ik lees net op een ander topic dat er geen teunisbloemolie in de zwanger worden capsules zitten. Dus misschien is dat iets om ernaast te slikken? Het vermindert ook je pms klachten. Er staat op de pot dat je er per dag 2 van moet slikken, maar ik merk al met 1 per dag verschil.