Hmm ik zie net tosti's en soep op tv en krijg spontaan trek! Helaas niet alle ingredienten in huis :S Stomme alle-winkels-dicht-zondag....
Nen, Kijk eerst nog deze maand aan, voordat ik verderga met iets anders. Volgens mij zijn wij nog de enige die hier praten :smile:..
Is er nog iemand? wij hebben hier net even de laatste muur van de babykamer geverfd (afwijkende kleur als de andere 3 die we al gedaan hadden) en het is nu al supermooi en dan is het nog niet eens droog vriendlief zei al: ben jaloers op die kleine, zijn/haar kamer is mooier als die van ons hahaha...
@ Red: Echt balen voor je man dat hij om zoiets l*lligs ontslagen is... het was een redelijk aanbod toch van die snipperuren... wanneer ga je testen meid? @ Nen: Balen van die nega test, ik hoop dat je ongi gewoon lekker wegblijft en je over een dag of 2 een mooi posi test in handen hebt... @ Kristel: Is de pijn al een beetje gezakt sinds je bij de VK bent geweest? @ de rest: Sorry ben het nu echt kwijt...
@Bos: stom is dat he van die site! Wij vinden de Athene errug mooi. Tenminste, het dempsysteem en de lange handvaten Maar voor de rest is het eigenlijk niet onze smaak. Ben benieuwd welke jullie mooi vinden @Novmama: we zijn nu bijna een jaar bezig. Mn man stond eerder achter KID dan mij. Ik ben degene die het er het moeilijkst mee heeft gehad. Weet je, tuurlijk is het balen als anderen wel zwanger worden en jij niet. En al helemaal als het een ongelukje was. Maar er zit, voor mij iig, een heel groot verschil in hoe de ouders in het leven staan. Als mensen echt bereid zijn hun leven om te gooien en het kindje alles te geven wat het nodig heeft, dan heb ik er minder moeite mee. Maar als ouders gewoon doorroken, drinken, drugs gebruiken, geen geld hebben, dus niet aan het kindje denken... dan kan ik het echt niet hebben. @Nen: balen dat je test nega was! En die o zo gevoelige test is nog minder gevoelig dan de gewone testen Helaas, zonde van je geld dus! Onthou dat wanneer je hem gaat gebruiken. Het is dus niet zo dat die eerder posi test dan anderen. Dat je niet onterecht teleurgesteld gaat worden. @Agneta: lekker zeg dat de vloer af is Niet naar de prenatal geweest dus? @mama mazzel dagen van de Prenatal: die zijn altijd in april, dus vandaar dat ik dat weet. Er is alleen twijfel over of ze ook in aug/sept zijn. Dus mocht je al weten wat je wilt zou ik voor zekerheid kiezen en in april je spullen halen!
g*d verd*****e heb ik net een heel verhaal getypt is ie weg! ok hey dreamer nee we zijn idd niet naar de prenatal geweest, leon was zo bezig met die vloer en ik dacht nou laat hem maar nu is ie eindelijk bezig. wat belachelijk trouwens van die site van babypark dat ie op zondag gesloten is! in welke tijd leven we nou eigenlijk........
Ja je jaagt wel wat mensen weg als je de site op zondag sluit. Geen koopzondag, oke, maar geen site op zondag? Is de vloer mooi geworden? Heb je ook al geverfd enzo? Fotooooooos Is je buik al gegroeid? Ik ben er weer vandoor! Fijne avond dames
ja de vloer word wel mooi (vind ik) nee ik heb verder nog niet geverfd dat mag toch niet? alleen op waterbasis? maar ik moet alluminium deurposten verven en dat kan niet op waterbasis. ja me buik is denk ik wel een beetje gegroeid. ik zal eens nieuwe foto's maken en ook van de vloer hahaha fijne avond dreamer xx
Jups, wij hadden het wel altijd over kinderen en die wouden wij zeker weten... Ik wou eerst mijn school afmaken en dan zou ik stoppen met de pil maar dat ene zaadje dacht er anders over.... En die ben ik nu zo ongeloofelijk dankbaar ... Ik studeer nog steeds ik doe nu er een jaar langer over en hoef nu maar een halve naar school en 1 dag naar stage en de rest van de week ben ik lekker thuis ... En in juli blijf ik helemaal thuis voor een jaar of 2/3 lekker geniet van alles want het gaat zo onwijs snel ... @ Dreamer... Ben het helemaal met je eens hoor ... Zo ken ik ook iemand die perongeluk zwanger is geraakt nou echt amahoela ze verzon van alles had miskramen enzo gehad alleen wist haar vriend van niets gestopt met de pil heeft ze later toegegeven aan haar vriend toen ze al zwanger was... Bleghhh zoooo ons misselijk....
Jups, wij hadden het wel altijd over kinderen en die wouden wij zeker weten... Ik wou eerst mijn school afmaken en dan zou ik stoppen met de pil maar dat ene zaadje dacht er anders over.... En die ben ik nu zo ongeloofelijk dankbaar ... Ik studeer nog steeds ik doe nu er een jaar langer over en hoef nu maar een halve naar school en 1 dag naar stage en de rest van de week ben ik lekker thuis ... En in juli blijf ik helemaal thuis voor een jaar of 2/3 lekker geniet van alles want het gaat zo onwijs snel ... @ Dreamer... Ben het helemaal met je eens hoor ... Zo ken ik ook iemand die perongeluk zwanger is geraakt nou echt amahoela ze verzon van alles had miskramen enzo gehad alleen wist haar vriend van niets gestopt met de pil heeft ze later toegegeven aan haar vriend toen ze al zwanger was... Bleghhh zoooo ons misselijk....
He meiden alles goed hier? @Nen, balen dat je nog geen duidelijkheid hebt! @Debby, gefeliciteerd! @Sammie, hopelijk heb je snel een ei! @Linda, hoest met jou? @Bos, raar dat je niet op die site kunt komen. Dat hoeft voor mij ook niet hoor. Maar ja refo's he (zegt een ex-refo ) Btw... ik heb nog niet getest, ga ik zo doen! Nog geen ongi hier. Af en toe beetje buikpijn maar minder hevig en korter dan bij menstruatie. 'k Heb ook lage rugpijn, heb ik anders nooit. 'k Hoop dat ik wel zwanger ben! Weet ik ook gelijk dat dat haaruitval daardoor komt, want ik word er gek van! Doe niks anders als de hele dag haren van me af te halen. Verder lekker gewerkt, erg leuk gezin! Net met onze buren gegeten. Wacht even tot ik moet plassen. 'k Heb nog 2 testen in huis dus heb voor morgen ook nog. 'k Hou jullie op de hoogte!
goedenavond dames, jemig zeg, heb nog niet alles terug gelezen! Hier gaat alles goed, zit onder de pukkels.... mijn ongesteldheid pukkels zijn veeeeels te laat..grrr.. Heb een heerlijk druk weekend gehad,vrijdag avond hadden we verjaard van mijn schoonzus, heerlijk mijn kleine neefje op bed gebracht.. wat een schatje.. lachhee dat ie doet.. heerlijk.. Zaterdag hadden we een fout feest.. zal eens ff kijken of ik wat foto's kan vinden.. hihi.. Zaterdagmiddag zijn we naar Bataviastad gweest, heerlijk gewinkeld.. :d..hihi.. Heb een zomerjurkje gekocht van CK, 1 paar sneakers van Adidas voor 27 euries..hihi.. nieuwe parfum van Lacoste.. nog een shirtje van Adidas.. Was heel gezellig met mi jn zus.. zijn gezellig bij mijn ouders wezen slapen.. vanmiddag had ik teambespreking en hebben we nog heerlijk getraind tot half 5.. was drk druk.. ben nu best moe.. Hoe gaat het met de zwangere? hoe gaat het met de niet zwangere? @lynn GEFELICITEEERD..! wat heerlijk..dat hij er is! @kristel Weetje al wat je klachten zijn? is het al wat minder? @Dreamer Ben je al een beetje zenuwachtig.. weetje al wat je van je phsyg gesprek kan verwachten @Sammie wat een super leuke schilderijetjes! @Ryanne hahaha, slimbo...hoe kan je dat nou vergeten @nen balen zeg van je nega test.. wat niet is, kan nog komen! haha.. @novmama welkom terug! @romy wat een buik zeg.. jou buik aan de voorkant lijkt op de buik van de zwangere barbie pop van me zus.... echt eitje rond is je buik! wel ehel mooi! @all sorry wie ik ervergeten ben! zijn er nog spannende dingen gebeurd verder? Lief heeft voor het eerste een stokke gezien, hij vind hm echt vreselijk .. hij wil er niet achter gezien worden.. grrrr.. ik vind hem mooi.. dat wordt nog een strijd!
@redd succes met testen! @debby waarmee mag ik je feliciteren? moet toch maar even terug lezen! @steph Hoi steph, hoe gaat het? hoe voel je je?
@ Matta: Hier alles goed hoor in mijn album staan 3 van de 9 foto's van de pretecho van afgelopen vrijdag we zijn echt helemaal in love hoe is het verder met jou? ziet het er deze maand naar uit dat jullie een beetje gericht kunnen klussen of is je vriend weer weg in je vruchtbare periode?
OEEEE Red Spannend... De muur van de babykamer is al bijna droog enne hij is echt mooi binnenkort laminaat bestellen, dan begint er schot in te komen Straks weer nieuwe buikfoto;s maken heb trouwens gister bij de zeeman een keileuk jurkje gekocht voor 12.99 euro grijs met een zijde strik haha echt zo eentje waar ik in kan groeien
@steph jaaaa ik ehb jullie kleine gezien.. wat mooi zeg.. die 3d foto lijkt het netals of de beeb in een hand ligt! vind het een hele mooie 3d foto! hihi.. leukkk, bij de zeeman hebben ze hele leuke dingetjes! het is toch een verassing elke week weer, of hij weg gaat of dat hij thuis blijft.. hij zou eigenlijk afgelopen woensdag weg, maar dat is uitgesteld daar moet hij over 2 weken heen.. ik hoop dat hij thuis is en dat we dan lekker gericht kunnen klussen! welke kleurtjes heb je op de babykamer!