@ Matta: Dat is wel vervelend dat je nooit weet wanneer hij thuis is... We hebben 3 muren lichtbruin en de 4e muur (die we vandaag hebben gedaan) is donkerbruin aparte kleur bruin maar echt heel erg mooi... Over de 3d foto... komt door die bobbel links van het hoofdje denk ik dat is de placenta...
@ Red: Balen meid... maar je kan ook nog laat posi testen... ik begrijp dat het een flinke domper is... *Knuff meis*
Ik hoop het ook echt voor je meid, dat je niet ongi wordt maar toch gewoon hartstikke zwanger bent...
@steph ja aan de ene kant is het heel erg vervelend, maar aan de andere kant de centjes die hij dan verdient is wel heel erg fijn.. daar kunnen we vele leuke dingetjes mee doen. moooi ik vind bruin ook erg mooi! Wij gaan de kinderkamer doen zoals ik het ook in de wc heb. voor een meisje, in de kamer 2 grote harten in patchwork. en voor een jongen weten we het nog niet!
mijn zusje en haar vriend zijn op visite.. maar wilde even gauw laten weten dat de ovutest positief was..ben er morgen pas weer denk ik..! ben zo blij.. word klussen vanavond
@Suus, super zeg! Klusse! 'k Ga er zo ook weer vandoor. M'n mannetje gaat onder de douche, ik zal de hond even uitlaten en dan lekker vroeg op bed. Zul je zien dat ik vannacht ongi wordt ofzo Naja we zien wel. Fijne avond!
Dames, Fijne avond voor jullie allemaal... ik ga lekker op bed liggen... straks nog baby te huur kijken en dan is het weekend weer voorbij Toedels..
@steph lekker slapen! ja ben vrij creatief :d..! @red jij ook lekker slapen! hopen dat je ongi uitblijft @suus lekker klussen vanavond!1 hihi... go for it !