Shopaholci en baby is echt een heel mooi boek, echt super leuk, leest ook heel makkelijk weg! Verder lees ik ook veel boeken hoor, maar niet perse over zwanger worden en zwanger zijn Wel heb ik het boek het grote wonder, die vind ik heel mooi, veel info en mooie plaatjes van alles
ik heb nu wel besloten dat ik wacht met andere boeken kopen over zwangerschap, dagboek, namen enz. tot ik zwanger ben. anders ben ik er te veel mee bezig vind ik. heb het boek, help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt, trouwens ook, van een vriendin geleend, de enige die weet dat we bezig zijn. xxx
Ik zocht op zwangerschap bijbel. Nu ik de complete titel invoerde gaf die wel het boek! Ik wilde ook nog geen dagboek bestellen, maar heb nog een tegoedbon die op moet voor 1 augustus. Dus dacht, laat ik dan alvast zo'n dagboek bestellen. Maar heb de tegoedbon nu toch al op Bedoel idd zo'n soort dagboek ja. Lijkt me echt geweldig om dat bij te houden en later terug te lezen Pff krijg net een bericht dat ik Shopaholic en baby kan overnemen van iemand voor 15 euro. Uhh .. hij is 17,50 helemaal nieuw! Zoek wel verder voor een 2e hands boek dan Had die op marktplaats gevonden. Krijg vrijdag het andere boek al binnen, dus heb nog even om die ander te vinden Ik lees elke avond voor het slapen gaan. Heerlijk Pas weer sinds 5 jaar ofso, toen het voor school moest was ik er helemaal op afgekapt Zoals de meest wel volgens mij *zoeft de tijd naar vrijdag* haha wil dat boek lezen
Ja dat boek help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt ga ik aan mijn man geven als ik een positieve test heb, als een cadeautje.. dat leek me wel leuk! Ik ga misschien vanavond alvast bestellen betaal wel vanaf mijn man zijn rekening hihi. Ik vind mezelf toch al zielig genoeg deze week, . Zo'n dagboek wil ik ook als ik zwanger ben! Ga ook zeker weten een beebiesite maken.. vind die dingen echt geweldig.. Waar gaat shopaholic en baby over eigenlijk? xx
@dreamer heb je die zwangerschapsbijbel wel of niet besteld? ik had shopaholic en baby via eci besteld ben er lid van. dus dat scheelt soms ook nog. ik wil uiteindelijk ook zo'n dagboek kopen hoor, idd gaaf om later terug te lezen. maar die kan ik altijd nog dag 1 kopen als ik weet dat ik zwanger ben hihi. xxx
Beschrijving shopaholic en baby: Het langverwachte, hilarische vijfde deel in de succesvolle Shopaholic-serie van Sophie Kinsella is nu verkrijgbaar! Becky is terug, dit keer met een buikje... En nu ze zwanger is, geeft ze meer geld uit dan ooit! Becky Brandon, geboren Bloomwood, voelt zich super. Ze heeft een nieuwe baan als 'personal shopper' bij een warenhuis in Londen. En samen met haar man Luke gaat ze op huizenjacht, want? Becky is zwanger! Sinds ze heeft ontdekt dat winkelen helpt tegen misselijkheid, stijgen haar creditcarduitgaven tot stratosferische hoogten. Of het nu een meisje of een jongen wordt, alles moet perfect in orde zijn, van de design babykleertjes (in roze én blauw) tot de kinderwagen met NASA-technologie. Becky heeft zich nog net op tijd kunnen inschrijven voor een holistische waterbevalling bij de beroemde verloskundige Venetia. Maar als blijkt dat Luke en Venetia elkaar van vroeger kennen, begint Becky's gelukzalige wereldje in te storten. Ze winkelt voor twee? of zijn er soms drie in haar huwelijk?
jouw zwangerschapsbijbel: Uitgever Unieboek BV ISBN 9789026928550 ISBN10 9026928556 Omschrijving boek Het beste zwangerschapsboek op de markt, vol up-to-date informatie op het gebied van prenatale zorg voor moeder en baby. Het is een bijna 400 pagina's tellend full-colour naslagwerk! Geschreven door de beste doktoren, vroedvrouwen en onderzoekers op het gebied van zwangerschap, onder eindredactie van een praktiserend gynæcoloog, met meer dan 500 kleurenfoto's en illustraties. 3-d echografie van de ontwikkeling van de baby in de baarmoeder. Handige uitklappagina's voor elk trimester met de belangrijkste mijlpalen en de gewenste controlemomenten. Een apart hoofdstuk voor aanstaande vaders.
pfff veel te veel berichtjes van mij..... erg zeg... ben hier misschien wel te veel maarja. wel erg fijn om dingen te kunnen delen met andere terwijl dat hier in mijn eigen omgeving nog niet kan... morgen ga ik met een vriendin naar ikea dus ben er dan overdag niet zo veel hier. woont er niemand van jullie in omgeving Arnhem? xxx
Nee heb de bijbel niet besteld. Ik ben meer van de grappige boeken en niet van de informatieve zeg maar Nog niet iig Misschien als het wat langer duurt dat ik de info allemaal wel wil lezen Mn man wil erbij zijn als ik test, dus dan is het geen verassing meer als we zwanger zijn. Hij is niet van de baby boeken (meer Ludlum boeken ) Maar misschien veranderd dat nog zodra we idd zwanger zijn! Kan niet wachten tot het eerste boek binnen is
Die shopaholic is dus juist niets voor mij.. houd weer niet van grappige boeken. Grappig wil ik altijd zien . Ik ga binnekort ff naar die bijbel kijken.. klinkt wel goed! Arnhem, ver weg van hier, maar ik ken er wel een aantal van het forum die daar wonen. Maar das niet in dit topic. Ik ben trouwens een echte Ikea fan.. we gaan dit weekend naar de ikea heb er weer helemaal zin in hihi! Mag lekker een grote mooie kledingkast uitzoeken
Shoppen is altijd leuk ja! En zeker bij ikea, daar hebben ze altijd zoveel, dus ook altijd net iets wat je nodig hebt Ik ben ook lid van de eci, heerlijk, elke keer weer wat boeken uitzoeken En dan koop ik ook in de boekenhandel nog wel eens iets tussendoor hoor, vind het heerlijk als ik ff een uurtje over heb om lekker te kunnen lezen Bij een goed boek, zitten al mijn vrije uurtjes er in, en ben ik er dus zo doorheen helaas
Oeh oeh, mn man komt net thuis met een mooie aanbieding bij de Mediamarkt (laptop) Iemand ervaringen met de service (of laptops) van de mediamarkt? Kan er verder helemaal niks over vinden op internet (ja in een vreemde taal die ik niet ken) Dus kan geen ervaringen vinden. Misschien toch nog snel een nieuwe laptop En dan maar zien of vista weer probs geeft.
Ik was eerst niet zo'n fan van de media markt, je moet het maar net treffen vind ik.. ben een aantal keer slecht geholpen en een aantal keer heel goed. Gelukkig vaker goed dan slecht. Mijn laptop komt er ook vandaan. Wel een goeie prijs dus?
Ja zelfde prijs als die andere asus en nog net iets betere specs wat ik zo zie! Plus een gratis tv-tuner (al boeit me dat niet ) Bedacht me net dat wij ook goede ervaring hebben met de service van mediamarkt. Misschien vanavond eens langsgaan om te kijken en alles goed na te vragen. Ben doodsbang dat die met vista weer vastloopt en dat we dan niet ons geld terugkrijgen.
tis wat he met die pc's ze zijn reuze handig, maar af en toe... haha succes ermee, hopelijk krijg je nu wel een die het goed doet. manlief zal zo wel thuiskomen, lekker eten. en als het dan nog steeds droog is misschien samen even een rondje met doggy fietsen. verder geen plannen voor vanavond. jullie?
Welkom hier dan lala87! Zijn jullienet begonnen met zwanger proberen te worden? Jullie eerste kindje? Woon je samen of al getrouwd? Veel vragen he, maar gewoon leuk om wat van je te weten, hoop dat je het hier erg gezellig gaat krijgen, en natuurlijk heel snel zwanger mag zijn!