hoi hoi jee wat hebben jullie veel gekletst. knarboor waar heb je de bikini gekocht? ik ben ook op zoek naar een bikinie want volgende maand gaan we naar de dominicaanse republiek. debbie spannend morgen geslachtsbepaling! ben benieuwd. kom je het wel vertellen? red spannend morgen weer testen. ikhoop voor jullie dat ie mooi posi is. oma en bos ik heb ook een paar mooie kamertjes gezien op babypark maar die waren ook zo ongelooflijk duur 2500 euro. nhene leuk dat je er weer bent! ik heb morgen weer een echo en ben zo benieuwd....
hoi hoi @ nhene goed hoor en met jouw? Ik heb het er alleen moeilijk mee dat mijn broertje deze week weg moet naar afghanistan maar verder goed en we krijgen een jongentje kweet niet of je het al gelezen had @ debby was leuk en gezellig en idd morgen uit eten word vast leuk maar dan is het toch echt snel donderdag ochtend. Leuk joh weer een echo hopelijk weten we dan wat je krijgt spannend @ agneta veel plezier morgen bij de echo @ knarboor st maarten toe maar heel lekker hoor ik wil ook mee @ ryanne als het beter word laat het me maar weten dan wil ik me daar ook voor opgeven zeker nu dat zwzwemmen niet door gaat vanwege te weinig vraag Wij moeten nu ook opzoek naar een nieuw kamertje omdat ik dit niks vind voor een jongen dus dat word nog druk zoeken Ik heb vandaag wel een heel leuk idee op gedaan. Een hele mooie blauw/groen achtige kleur voor een muur.
@dreamer: wat duur .. ik krijg binnenkort mijn box ga hem helemaal schuren en dan wit verven.. is nu donkerhout met een lade.. maar word dus wit met een lade en krijg ook een donkere kinderstoel.. maar die ga ik ook wit verven Kamertje was 2de hands maar is als nieuw en was 135 euro ben dus niet veel geld kwijt.. gaan wel een nieuw matrasje kopen voor het bedje @debby en agneta: veel plezier morgen bij de echo @knaboor: hoop dat het snel minder word.. kotsen is niet fijn.. heb ik ook al lang niet meer gedaan.. @all: ik ga zo gtst kijken.. pascal is bij zijn zusje aan het klussen in het huis.. we hadden net beetje ruzie.. hij kan zo sjago doen.. mja.. gaat wel weer over.. ben nu ff gtst kijken..
Hallo allemaal, Daar ben ik eindelijk weer. Ik ga zo weer even terug lezen. Sorry dat ik zo lang niet meer ben geweest. Ben heel erg ziek geweest afgelopen geweest. Het kwam er helaas aan alle kanten uit. Heb trouwens ook weer even een buikfoto in m'n album gezet. Hij begint echt al heel erg te groeien vinden jullie ook niet? Tot zo!
@lolyn: hij begint al echt te groeien. wat leuk :d wel vervelend dat je zo ziek geweest bent. is het trouwens normaal dat mijn ovutest nu weer helemaal geen streepje gaan.. andere cyclussen voor de mk had ik wel meerdere dagen een streepje.. ben heel benieuwd wat mijn temp morgen doet.
@Jolyn, vervelend dat je zo beroerd was! Door je zwangerschap? Wow, je krijgt al een aardig buikje! 'k Geloof dat ik niet eens bij babypark kijk als ik die prijzen hoor. Ik wil eigenlijk max. 2000 euro aan de complete babyuitzet uitgeven en 'k heb alles op een rijtje gezet en dat moet wel lukken. Nog niet ongi!
Hallo Dames, wat hebben jullie weer lekker gekletst zeg... ik zal het maar meteen zeggen: ben weer vergeten het kladblok te openen dus ben echt weer bijna alles vergeten... @ Debby: Spannend hoor morgen de geslachtsbepaling @ Red: Geen Bloed geeft moed zeggen ze weleens toch? @ Jolyn: Je buikje gaat idd groeien Leuk hoor... Balen dat je zo ziek bent geweest.... @ Suus: Ik had ook zoiets in gedachten voor onze donkerbuine box en kinderstoel (ook 2e hands) ik ga deze ook leuk opknappen maar ben er nog niet helemaal over uit hoe en wat... Heb het idee dat ik lekker verkouden ga worden... heb al de hele dag keelpijn en loop constant te niezen... ook heb ik echt zo'n kouhoofdpijn Blegh... Straks even poeslief ophalen, hij is bij de dierenarts en waarschijnlijk wordt op dit moment hem zijn mannelijkheid ontnomen... hopen dat het helpt en dat hij niet meer in huis plast...
Ik heb even wat pagina's gelezen.. wat een theemutsen zijn we toch.. wat een geklets. Wat ik onthouden heb is het volgende: Debby: Spannend morgen! Ga je het vertellen hier? Baby uitzet: Wij komen ook rond de 2000 á 2500 uit. Red: Spannend zeg! Ik hoop het voor je! Ziek: Komt inderdaad door de zwangerschap. Ben hele dagen misselijk en niks helpt maar we houden moed!
@ Red: Ik voelde het altijd heel duidelijk als ik ongi was geworden (behalve s'nachts) ik hoop echt voor je dat het nog even (een maand of 9) wegblijft die ongi ik ben er weg van, we gaan poeslief ophalen en lekker naar bed... niet te veel kletsen hoor, dan heb ik het morgenavond weer zo druk... Fijne avond allemaal... Doei doei
@oma: is dat een box van goud @jolijn: vervelend dat je zo beroerd was/bent @knarboor: leuk he zwanger zijn het kotsen krijg je er gratis bij als je pech hebt...hopen dat het eenmalig was.. hoe is het met de rest...
Heb overgens ook erge pijn in mijn rechter bil.. w.s zit er iets in mijn heup bot niet goed. Kan niet eens de trap op of af! Vreselijk.. dat wordt straks weer tillen. Morgen naar de huisarts en dan w.s een foto maken in het ziekenhuis.
@Jolyn: geen ischias? Balen dat je zo ziek bent! @Bos: het is de Ginger van Geuther bij Babypark. Niks geen goud, gewoon simpel blanke lak. Snap ook niet waarom die zo extreem duur is! In Duitsland issie 100 euro goedkoper, dus mochten we geen andere leuke tegenkomen halen we hem uit Duitsland. @Sam: weet jij grote babywarenhuizen net over de grens bij jullie? Heb nog steeds erg veel pijnlijke steekjes. Hoop dat t toch is ophoudt, want prettig is het niet
@oma: geen witgoud ? bizar zeg dat het zo duur is...ik zit ff te kijken maar bij de babydump betaal je 439 voor de mura en dan nog de reiswieg is totaal 628 euro...bij babypark is hij incl reiswieg 464... scheelt nogal zeg...dacht dat de babydump over het algemeen goedkoper was maar blijkbaar toch niet....
Welke kleur wil je dan? Want waar jij het over hebt zijn maar 4 kleuren. Die gouden, die paarse en die roze en de blauwe. De gewone kleuren kosten 439+169. Bij babydump betaal je 439+189. Maar daar heb je laagste prijsgarantie, dus krijg je de bak ook wel voor 169.
@ Bos.. babydump is met de mura wel goedkoper. Als je n.l alles bij elkaar optelt ook de accessoires en de maxi-cosi je haalt daar de korting van 59 euro af die je bij babydump krijgt, is babydump nog 70 euro goedkoper dan Babypark of Gardo. @ Dreamer.. heb even opgezocnht was het is maar denk het niet. Heb n.l geen last van mij rug sinds mijn zwangerschap!
@Jolyn: ik heb ook geen last van mn rug, maar heb wel ischias. Zou het toch goed navragen! En de aktie van 59 euro was tot 7 maart he. Weet niet of die nu nog geld.