@oma: ik wil de rode...maar waarom bij babydump kopen als ik bij babypark zoiezo die prijs krijg.. @jolijn: bij babypark staan geen prijzen van de assesoires toch? of hoe heb je dat berekend dan?
Owh.. zat al te zoeken.. nou komt wel terug hoor en anders geven ze je die korting wel. Ga zowieso proberen om iets van 10% korting te kijken als we daar alles gaan kopen... ach we zien wel! Ik ga morgen zeker even naar de HA, dit is n.l niet draagbaar.. Weet je of ze foto's gaan maken? ( ik weet ook wel wat de reden is van mijn pijn w.s. Raimon die knakt altijd mijn rug iov met de fysio.. maar nadat hij dit zaterdag gedaan heeft en te laag is gegaan (dus op men kont) is deze pijn aanwezig dus misschien zit er wel een zenuw verkeerd of een botje niet goed.)
@ Bos... heb inderdaad alles al berekend, en zoals dreamer al zegt.. korting krijg je bij babydump altijd. Zeker in deze tijden nu de concurrentie moordend is!
Nee hij zal eerder zelf gaan kraken. Als het daarna over is was het idd een zenuw die beknelt zat. Ik kraak zelf altijd mn rug, maar ischias kraak je niet weg (helaas!) Zeker nu zullen ze geen foto's maken van je onderrug. Hooguit als je hem breekt ofso, maar dat is niet het geval. @Bos: als je daar het kamertje vandaan haalt dan zou ik ook gewoon de mura daar vandaan halen idd. Die 15% is toch mooi meegenomen. Als die 464 voor de grey slice was geweest hadden wij m zaterdag meteen meegenomen, maar helaas! Ik vind de rooie echt supermooi. Zou die het liefste nemen. Maar ja, dan kan je weer niet met gekleurde accesoires werken. En als het een meisje is dan gaat het zo vloeken met dat rood. Dus kiezen we toch maar voor de grey slice.
Ik wacht het morgen wel even af. Kijken wat hij aangeeft.. Wij zitten te twijfelen tussen die blauwe, bruine of die grijze.. moeilijk hoor!
ik heb alles ff op een rijtje gezet en het scheelt toch 150 euro bij babypark.... en dan heb ik dit berekend: Babydump babypark Wieg 189 169 Wagen 439 329 Voetenzak 69 75 Shopping 44,95 49,50 Maxi cosi 119 90 Regenhoes 29,95 30 Totaal: 890,90 743 Korting 69 821,90 euro 743 (en die 15 procent zitten we al aan als we dat kamertje nemen )
Bos, je wil toch de Tango Red, niet de Flamingo Slice? Dan is de Mura gewoon 439 euro hoor en scheelt het dus niet zoveel! Je moet wel goed kijken naar de kleuren De maxi cosi is 124 euro als je hem in tango red neemt namelijk. Alleen in het donkerblauw en felblauw is ie 89 euro. (of neem je niet de cabriofix?)
girls.. ik ga.. nog even een creaker eten en dan slapen. Kom ik de nacht tenminste door! Slaap lekker! Liefs
@Sam, tnx! Had al op de duitse google gezocht voor een winkel in meppen, maar kreeg alleen maar verhaaltjes over meppende vrouwen Helaas hebben ze daar de box en de kinderwagen niet.
ja zou ik wel doen ja..scheelt toch bijna 100 euro...gewoon ff alles op papier zetten en meenemen of desnoods ff uitprinten van internet en meenemen... en bij de babydump is het alleen de maxi cosi voor 119 euro en bij babypark is het de maxi cosi en de voetenzak erbij voor 90 euro...dus je hebt nog meer dingen voor minder... en als je er easyfix bij wilt maakt het niet uit dat is bij beide even duur..
oma; Je hebt gelijk....dat had ik niet gezien...dat is inderdaad een oude kleur had ik niet goed naar gekeken...dom dom dom....heb ik voor niks gerekend... ik ben er vandoor...ga pitten...
Meiden, Weet niet of jullie de kinderwagens nieuw willen hebben maar in Gouda zit een winkel, die de kinderwagens in nieuwstaat afleveren. Controle, schoonmaken en extra nieuwe accessoires. En alles wat je op het plaatje ziet en in de lijst voorkomt, zit bij de prijs in. Ze hebben een collectie op marktplaza staan (dit is niet alles wat ze hebben): http://www.marktplaza.nl/user/579210/ Als je op google kids garage indrukt, heeft hij meer advertenties.
@Bos: gelukkig heb je nog even om te rekenen Ik heb het ook overal uitgerekend, dus weet waar het het goedkoopst is. En voor de Tango Red is dat de Prenatal op de mama mazzel dagen. Inclusief alle accesoires (dus wagen, regenhoes, voetenzak, maxi cosi, regenhoes en voetenzak) Of wil je geen regenhoes en voetenzak voor de maxi cosi? Slaap lekker @Sam: ik weet niet of ik een 2e hands kinderwagen zou willen. Ik wil perse de mura 4 grey slice en die zijn er nog bijna niet 2e hands. Zag er laatst wel 1, maar dat scheelde maar 100 euro met een nieuwe. Dan koop ik m toch liever nieuw! Pff ik ga zo een kruik maken, die pijn gaat maar niet weg Heb t nog nooit zo erg gehad.
hallo all, @ Dreamer wij hebben ook de rode mura 4. Wel wilde eerste de grijze maar ik vond hem zo donker grijs dat we hem toch maar niet genomen hebben. Wij zaten iets onder de 700 bij babydump maar hebben wel geen voetenzak genomen. kREGEN 80 EURO korting omdat we niet de gratis maxicosi namen maar de cabriofix
Net terug en moet zeggen dat het al veel beter was dan de vorige keer. Denk dat dat komt omdat je de eerste keer misschien toch al wat gespannen bent ofzo Ze beginnen daar bij 20 weken dus dan kun je gezellig met ons mee
Wat een Mura 4 liefhebbers hier zeg Fijn dat de yoga nu wat leuker was! In mijn ogen is het heel zweverig moet ik zeggen. Maar ik kan ook niet stilzitten, dus heb me er verder ook niet in verdiept. Ik ga zw zwemmen wanneer ik zwanger ben. Zwem toch al elke week, dus is een leuke aanvulling dan Maar wat moet ik me voorstellen bij de zw yoga?