zo @ all ik heb echt slecht nieuws gehad vandaag op het werk ben er echt helemaal ondersteboven van maar ja zo gaat het in het leven dus ik zeg alleen ff slaap lekker iedereen is denk ik toch al weg en ik kijk morgen verder dikke knuffels
@nhene: wat voor nieuws was dat dan? @all: ik moet vandaag de hele dag werken.. van 8.30 tot 17.30.. en savonds ga ik ook nog sporten.. misschien dat ik tussendoor wel tijd heb om langs te komen.. Werk ze allemaal.. Mijn temp is trouwens nog niet echt veel gestegen :S vind het heel raar
Goedemorgen to all! Suus: Ik ben helaas erg slecht in t aflezen van die kaartjes... Kan je er dus niets over vertellen. Heel veel plezier vandaag op t werk en met sporten! Nhene: Wat is er dan gebeurd op je werk? Ryanne: Ik ga 7 april beginnen met zwangerschapsyoga! Heb er enorm veel zin in! Ik deed toen ik nog in IJsselstein woonde ook aan yoga... vond het altijd heerlijk ontspannend. Dreamer: Yoga... zweverig. Op een bepaalde manier natuurlijk wel. Maar het effect is zo lekker, je komt zo enorm ontspannen uit zo'n les. Ik ga nog even verder terug lezen en snel een dagstart maken... moet ff m'n baas zijn agenda uitdraaien enz.
Goedemorgen all! Even heel ego, maar 'k ben nog niet ongi! Gisteravond dacht ik dat 't vannacht wel zou komen, 'k had een bruine veeg maar vanmorgen nog niks weer. Ben erg benieuwd! Als er vandaag niks komt, ga ik morgenvroeg testen. @Suus, 'k heb ook geen verstand van temp(kaartjes) @Nhene, wat is er gebeurd? 'k Wil Samen Bevallen doen, lijkt me fijn om 't samen met m'n man te doen. Volgens mij vindt hij 't wel prima Verder misschien zwangerschapszwemmen. @Jolyn, 'k hoop dat de huisarts wat voor je kunt doen. Nog iemand wat gehoord van Nen?
@ Knarboor: Iedereen mag het geslacht weten hoor! Daan verteld zelfs al aan iedereen welke namen we verzonnen hebben. hihihi Niet dat we daar al helemaal uit zijn. Maar toch. Lekker zeg naar Sint Maarten! Je mag dan toch nog wel vliegen he?!? Wel denken aan een doktersverklaring als je langer dan 28 weken zwanger bent. @ Ryanne: Nu nog 8 uur! @ Dreamer: Leuk hea... zo'n dure smaak! Ik ken het! Maar ik dwing mezelf wel om genoegen te nemen met minder. Heb uiteindelijk ook een leuke box gevonden voor 199,- dus die wordt het denk ik. @ Red: Je laat ons wel in spanning hoor. @ Agneta: Vandaag weer een echo... echt spannend hea?!? Ikz it al te stressen vanaf het moment dat ik wakker ben. Ik denk dat ik eens mijn bikinies ga passen, misschien moet ik ook wel een nieuwe kopen. @ Jolyn: Jahoor daar begint zich een mooi zwanger buikie te vormen! Wat vervelend dat je zo'n pijn hebt in je rechterbil. Hopelijk vinden ze iets. @ Steph: Niet ziek worden hoor meis! Ik loop ook sinds gister te niezen enz... heb jij me soms aangestoken? Hoe reageerde de poes toen je hem weer op kwam halen? @ Bos: Hoe gaat t met je meid!?! xxxxies
@Debby, hoe laat heb je echo? Ben erg benieuwd wat 't is en hoop dat alles goed is! 'k Ga er vandoor! Tot vanavond!
Goedemorgen all! Hier een perfecte nacht weer gedraaid.. volgens mij heb ik eindelijk de erge misselijkheid overwonnen! Vandaag lekker vrij dus lekker niks doen.. @ Debby.. spannend hoor! Ben erg benieuwd!
Ja! Thanx! Nog wat meer ideetjes op doen. Want we zijn er nog niet helemaal uit. Wat fijn dat je een goede nacht hebt gehad!
Goedemorgen, Vindt m ook mooi geworden maar nu accepteert ie de ticker niet meer :s We gaan samen voor je aftellen debby
Het is ook wel zweverig en ik ben daar eigenlijk ook veel te nuchter voor. Maar ik moet zeggen dat ik echt een stuk ontspannender was. Dek dat je je er echt voor open moet stellen en daar ben ik nog niet so heel goed in...
Gewoon doen Ryanne, want echt dan is het heerlijk. Wanneer ik klaar was met een yoga les zag de wereld er echt een stuk mooier uit. Dat klinkt misschien raar. Maar ik kon dan echt genieten van een regenbui of van fluitende vogels. Je hoort het al ik ben fan! Ja, help maar met aftellen!
@ red wat spannend zeg. Ik duim voor een dikke vette tweede streep! @ Nhene wat is er gebeurd meid? Hier al de derde nacht op rij dat ik slecht slaap. Heel vaak wakker, lig niet lekker en ondanks dat je zo moe bent val je niet in slaap. Hopelijk dat het vannacht beter gaat want overdag ben ik niets waard nu. Was hier niet iemand die zelf taarten maakte? We vieren in april onze verjaardag en heb zin om alles zelf te maken...
@ debby ja je hebt gelijk. Maar toen we met z'n allen moesten gaan zoemen heb ik ff gepast. Moest er alleen maar van lachen. Wie weet volgende week
Goedemorgen meiden, @ jolyn...ik heb ook ontzettende pijn gehad in me linker bil dan en dat straalde uit naar me kuit! Heb je dat ook? Dan kan ik je zo uitleggen wat het is... @ Debby...VANDAAG ECHOOOO hihi! @ Ryanne...goedemorgen! @ all...hallo.... Liefs eva